23

5.1K 376 93
                                    

"Burası güzel bence"

Bakışlarımı Hoseoka yönlendirdiğimde başıyla onayladı beni.

"Tamam, güzel o zaman yarın gidiyoruz"

Jiminin onaylamasıyla Hoseok bizi kolları arasına almıştı. Tanrım, nefes alamıyordum. Hoseok birkaç sevgi sözcüğüyle geri çekildiğinde gülerek gidişini izledim.

Jiminin bakışlarını üzerimde hissetmemle ona döndüm.

"Hep bir kulübede kalmak istemişimdir biliyor musun? Ve.. ve ilk karı bir dağdan izlemek. Düşüncesi bile mükemmel. Kış mevsimini bir kulübede geçirmek o kadar güzel ki şimdiden çok heyecanlıyım!"

Hevesime karşı düz bir ifadeyle beni izleyen Jimini görünce yavaşça gülümsemem soldu.

Birkaç saniye durdum. Derin bir nefes alıp dudaklarımı araladım.

" Sarahı orada rencide ettiğim için üzgünüm nasıl olsa senin yakın arkadaşı-"

Dudaklarıma kapanan dudaklarla nefesim kesilmişti. Bana kızdığını ya da kırıldığını düşünmüştüm.

Gözlerimi yavaştan kapatarak dudaklarımı araladığımda üst dudağımı kavrayarak tek elini belime sarmıştı. Diğer elini yanağıma yerleştirdiğinde tek kolumu boynuna sarmış diğerini ise kanepeye dayamıştım.

Onun yaptığı gibi alt dudağını kavradığımda dudaklarının dokunuşunu hafifletmişti.

Dudaklarımız sesli bir şekilde ayrıldığında gözlerimi araladım yavaşça. Anlı anlıma değerken yüzüme doğru konuştu.

"Çok güzelsin"

Yanağımdaki eli saçlarımı bulduğunda gözlerim kapanıyordu.

"Benim güzelimsin"

Burnunu yavaşça boynuma sürterken elimle saçlarını okşuyordum.

Kapının çalmasıyla ikimizde çekildik.

Sorar bakışlarımı Jimine yönlendirmişken Hoseok koşarak kapıyı açtığında yavaşça birbirimizden ayrıldık.

Brother~ -jikook-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin