11

7.7K 567 310
                                    

Üstüme ceketimi de aldığımda derin bir nefes verdim. Sabah kahvaltısı için erken kalmak zorundaydık, Jiminle erkenden kalkıp hazırlandık. Ona her ne kadar aç olmadığımı ve yemeyeceğimi söylesem de anlamamıştı.Son bir kez kendime aynada baktığımda onayladım ve banyodan çıkıp Jimine baktım. Ben sportif takılsam da o daha çok şık olmuştu. Bu yüzden gözlerimi ondan alamıyordum. Bana dönüp "çıkalım" demesiyle başımla onayladım. Kartı alarak odadan ayrıldığımızda aniden hissettiğim şeyle kaşlarım çatıldı.

Jimin elimi mi tutmuştu? Ve de parmaklarımızı mı kenetlemişti? Tanrım sanırım rüyadaydım. Ellerimize bakarken aynı zamanda yürümeye çalışıyordum. Cidden amacı neydi? Bir gün "küçük kardeşim" der diğer gün elimi tutar.

Kafetaryaya geldiğimizde elimi bırakıp tepsiye tabakları koyduğunda onu izlemeye başladım.

" Ne yaptın sen az önce?"

Düşünürmüş gibi yaparken tabaklara yemekleri dolduruyordu.

"Ne yapmışım?"

Elimi göstererek devam ettim.

"elim.. Elimi tuttun, daha doğrusu parmaklarımızı kenetledin."

Tepsiyle masaya ilerlediğinde arkasında geliyordum.

" O iki kişilik odalarda çiftler kalıyor Jungkook bize de tek o kaldığı için çift olduğumuzu söyledim. Öyle davranmanız gerekiyor."

Dediği şeyle ağlasam mı gülsem mi bilememiştim. İkimiz de masaya oturduğunda iyice keyfim kaçmıştı. Hep iş de iş, ona yaklaşmak istiyordum, Yakınlaşmak, duygularımı hissetsin istiyordum. Ama bu asla olmuyordu.

Jimin tabağı önüme koyduğunda elimle hafifçe ittirdim.

" Yemeyeceğimi söylemiştim."

Sıkıntıyla oflayarak sandlayedne kalkıp yanıma oturmuştu. Tabağı kendine çekip çatala yumurtayı batırıp ağzıma uzattı. Daha doğrusu ağzıma tıkmaya çalışıyordu.

"Jimin çocuklaşma Yemeyeceğim dedim."

Derin bir nefes aldı ve yumurtayı ağzıma tıktı.

" Asıl sen çocuklaşma, şu halime bak. Uçak geliyor da yapayım mı Jungkook. Bebek gibisin.."

Kaşlarımı çatmıştım ki sondaki cümlesiyle gülümsemişti. Onun gülümsemesi de beni yumuşatmıştı. Kendimi gülerken Bulmuştum. Gerçi onun yanındayken hep böyle oluyordum.

Arkadan bir ses gelmesiyle dikkatimi oraya verdim. Bir beden masaya yaklaşıyordu.

" Çok tatlı bir çiftsiniz."

Adamın dediğine karşı Jimin gülümseyince karşımıza oturdu. Sanırım buradaki yabancılar çok özgüven doluydu.

"Şirketiniz daha önce duymuştum. Pdraw değil mi?..

Dediği şeyle başımı salladım. Ağzımdaki lokmayı çiğnerken Jimin tabağı önüme itmişti.

...senin çizimlerini de görmüştüm. Oldukça yeteneklisin..

Bana bakarak konuştuğunda başımı eğerek teşekkür ettim. O sırada beni süzmüştü.

...umarım bir ara tanışmaya vaktimiz olur. "

Dediğinde başımı salladım. Son kez selam verip gittiğinde ise Jimin sert ve soğuk bakışlarıyla karşıma geçmişti.

" Sen bana yediriyordun? "

Brother~ -jikook-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin