17

6.2K 448 292
                                    

Bol bol yorum bekliyorum ~

Ayrıca gelen yorumlar için teşekkür ederim beni motive ediyorsunuz ve daha fazla bölüm atasım geliyor..

Şu aralar pek iyi değilim ama her gün bölüm atmaya çalışıyorum.
" Ee bundan bize ne?" diyeceksiniz ben yine de söylemek istedim.

~İyi okumalar~

-----------------------------------------------------------------

Gelen su sesleriyle yavaşça gözümü araladım. Gözümü açmamla başımın ağrısını fark etmiştim. Yavaşça yatakta doğrulup sırtımı yatağın başlığına yasladım. Jimin banyodan belinde havluyla çıktığında içimden küfür ettim.

Cidden şaka mıydı? Gözlerimi hızla vücudundan çekerek başımı eğdim. Yanıma gelip otururken güldü.

"günaydın sevgilim"

Dediği şeyle anında bakışlarımı ona yöneltmiştim.

"Sevgili?"

Kaşları havaya kalkarken dudağının kenarı kırılmıştı.

"Ne o? Değil miyiz yoksa?"

Gözlerim vücuduna kayarken tekrardan başımı başka yere çevirdim.

"Öyle miyiz?"

Yüzünü kırıştırarak güldüğünde yanağıma öpücük kondurmuştu.

"Siktir Jungkook böyle yapınca içimdeki istek artıyor, böyle yaparsan odadan çıkamayacağız.."

Ellerimle kızaran yanaklarımı kapadığımda gülerek ellerimi tutup çekmişti.

"kızaran yanaklarını ve seni seviyorum..

Gözlerimi kaçırdığımda cümlesine yüzündeki sırıtışıyla devam etmişti.

..ama sarhoş halini sevmiyorum normalde olduğundan daha salaksın ve beni zorluyorsun"

Dil çıkarıp salak olmadığımı ve değerimi bilmesine dair bir şeyler söyleyerek yataktan kalktığımda üstümdeki pijamaları görmemle kaşlarımı çatarak Jimine baktım. İşaret parmağımı sallayarak konuştum.

Brother~ -jikook-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin