Okula yazılmıştım. Aslında zaten bir liseye gidiyordum fakat o lise buraya uzak olduğu için nakil oldum.
Genelde yeni ortamları seven biri değilim. Kalabalık ve fazla sesli yerleri sevmem. Bu yüzden liseye pek alışamamıştım ama nakil olduğum okulda hemen birileriyle tanışmıştım bu beni biraz olsa da sevindirmişti.
Babamla da tanıştım Park Jihyo..
Sooya canlı ve sıcakkanlıydı fakat o biraz sert ve sessizdi.Arada Chin Sun da geliyordu. Biraz kalıp muhabbet ediyor sonra da gidiyordu. Buraya gelmesi benim için büyük bir şeydi.
Ve Jimin.. Onunla pek diyalogumuz olmadı ama hep bir şekilde bana bakarken veya izlerken görüyorum. Kötü bakmıyor ama iyi de bakmıyor.. Amacını öğrenmiş değilim. En azından Hoseokla daha yakındık.
Düşüncelerimi bir kenara bırakıp çantamı alarak odadan çıktım. Hızlı adımlarla aşağı inerken Sooya noona koşarak yanıma geldi. Önümde durdu ve kaşlarını çatarak işaret parmağını salladı.
" Kahvaltı etmeden gideceğini düşünüyorsan yanılıyorsun Jungkook bey, masa hazır yemeden göndermem seni"
Aç olmadığıma dair bir şeyler mırıldanıp sızlandım. Sooya noona ısrar edince mutfağa adımladım. Mutfağa girdiğimde Jimini tezgahta bir şeyler hazırlarken görmeyi beklemiyordum. Elindeki tabağı masaya bıraktı ve önlüğünü geri yerine astı. Bu masayı Sooya'yla Jimin mi hazırlamıştı?
Şaşkınlığımı gizleyerek bakışlarımı Hoseoka çevirdiğimde çoktan yemeğe dalmış olduğunu gördüm. Jimin ve Sooya yerine otururken boş gördüğüm sandalyeye de ben oturdum. Elimdeki çantayı yere koyarak çubukları elime aldım ve hızlı olmaya çalışarak yemeye başladım.
***
Arabada giderken Jimine kaçamak bakışlar atıyordum. O ise yol boyunca tek kelime etmedi. Camı açıp bir süre gözlerimi kapadım. Busanın havası her ne kadar tozlu olsa da Busanı seviyordum.
Camı kapatıp yanaklarımı şişirdim.
Cidden hiç konuşmuyordu o da babası gibi sert ve sessizdi. Gerçi insanlar göründüğü gibi olmayabilir fakat böyle görünüyordu ve de onu hiç arkadaş ortamında görmemiştim. Arkadaşı mı yoktu? Saçmalama Jungkook neden arkadaşı olmasın?Okula geldiğimizde bir teşekkür fısıldayıp inecekken bileğimdeki el ile ona baktım.
" Çıkışta seni almaya geleceğim, Bekle beni"
Başımla onaylayarak bileğime baktım. Yavaşça elini çekti, ben de arabadan inip okula ilerledim.
Hızlı nefes alış verişlerimi fark ettiğimde elimi göğüsüme koydum." Neyin var senin?"
Flashback end-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brother~ -jikook-
Fanfiction"Soyadımı üvey kardeşim değil, eşim olarak almanı istiyorum Jungkook"