Merhabalar bu benim ilk hikayem umarım okur hiç sıkılmazsınızz :)
Beynim uyandı düşünüyorum..Acılarım yine başladı.
Göz kapaklarımı açamıyorum , yine her gün yaptığım mücadeleyi yapıyorum '' Göz kapaklarını aç NAZ !'' açılmıyor.Sonunda açıldı gözlerim kalktım uyuşmuş bir vaziyette , her gün olduğu gibi tuvaletlerin olduğu bölüme gittim.
Aynanın karşısına geçtim ve kendime baktım kahverengi gözlerimin altındaki morluklara..kahverengi saçlarımın bakımsızlığına.
Sordum o müthiş sorumu kendime '' Neden buradayım? '' burası benim acılarımın bitmesini gerektiren bir yer değil mi?
Ama ben iliklerime kadar acı çekiyorum..Annesizliğin , babasızlığın ve o sonsuz maviliğin acısını iliklerime kadar hissediyorum.Tekrar yatakların olduğu bölüme geçtim , yatağıma oturdum ve baktım , sadece seyrettim boşluğu ve kayboldum.
Acılarımı zerresine kadar hissetsemde kayboluyorum , kayboluyorsun.Ne kadar vakit geçti bilmiyorum ama tatlı bir hemşire geldi , ilaçlarımı verdi.Monoton bir şekilde yuttum.
İlk zamanlar çok karşı çıktım ' Bu lanet şey benim bedenimi uyuşturuyor beni tembelleştiriyor , acılarımı azaltmıyor ki.. Dışarıdan öyle gözüküyor olabilir ama benim her hücrem bunları içtiğimde de çok acıyor.'O kadar çok dedim ki hatırlamıyorum ama bir süre sonra geçiyor itiraz edemiyorsun alışıyorsun tüm bunlara, karşındaki insanların umursamazlığına.
Aslında önceden ben de gülerdim.
Çok zaman oldu kahkahalarla gülmeyeli , kahkahayla gülen birilerini görmeyeli.
Bana neler olduğuna gelince , yazayım. Yazmak okuyan birileri olmasa da iyi geliyor.
O her gün yuttuğum rengarenk haplardan bile iyi geliyor..
Belki de bana şımarık diyeceksiniz APTAL bu mu ? Bunlar için mi 19 yaşında en güzel çağını mahvedip bu yere düştün bir yılını harcadın burada.
Bu yer demişken burası bir hastane çok acı çekenleri uyuşturduklarını , acılarını dindirdiklerini sandıkları bir yer adı mı ? Adı Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi ben.. Ben Naz Yılmaz nasıl mı geldim buraya ? yazayım , dedim ya yazmak iyidir..Umarım beğenmişsinizdir yazım hatalarım olabilir kusura bakmayın ve okuduğunuz içinde sonsuz teşekkürler.. H.A
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acının Sonu
RomanceKarşı çıktım hep ' Bu lanet şey benim bedenimi uyuşturuyor beni tembelleştiriyor , acılarımı azaltmıyor ki.. Dışarıdan öyle gözüküyor olabilir ama benim her hücrem bunları içtiğimde de çok acıyor.' O kadar çok dedim ki hatırlamıyorum ama bir süre s...