Ash: Te plac, foarte mult...
Când aud cuvintele pronunțate de ea mă blochez. Mâinile au început să-mi transpire, gâtul mi s-a uscat și mii de fluturi au străbătut stomacul meu.
Ash: Dar știu că tu nu o faci așa că doar uită ce ți-am spus și de sărutul de aseară...
Nu spun nimic și mă uit la ea cu uimire și puțină confuzie. Nimeni și nimic nu m-a blocat vreodată, niciodată nu am crezut în iubire...
Ash: Și... de asta îmi era frică, doar... te rog lasă-mă în pace.
Se ridică de pe pat și fuge în camera ei.
Eu: Ash stai!
Țip la ea, dar nimic. Sunetul produs de cheia învârtită în ușă a răsunat pe hol și în inima mea. Nu pot să cred cât de prost sunt. Am pierdut-o...
Mă întorc în sufragerie unde Jimin, Sarah, Namjoon și Taehyung stăteau pe unde apucau. Sarah mă vede.
Sara: Și? Cum a mers?
Nu îi spun nimic doar mă trântesc pe canapea și închid ochii.
Jm: Hai mă spune-ne și nouă!
Din nou aceiași tăcere. Doar că de data asta o lacrimă îmi părăsește ochiul.
Sa: Y-Yoongi...tu plângi?
Yg: Nu!
Mă ridic de pe canapea și merg în baie pentru că la cât de prost mă simt am nevoie de o baie caldă.
Mă uit în oglindă și mai multe lacrimii apar. Fiecare era pentru ea. Nu am mai plâns de la moartea bunicii care îmi purta rolul de mamă. Nu cred că cineva ma văzut plângând până acum.
"De ce?"
Sunt singurele cuvinte ce mi le repet în minte.
De ce am lăsat fata asta să îmi topească inima...
De ce mă doare să te văd plângând...
De ce?...
Îmi dau de câteva ori cu mâna în păr și scap de hainele de pe mine.
Dau drumul la apă și în minte am numai momentul ala în care ea plângea iar eu stăteam ca un prost!
Nici lacrimile nu rezolvau nimic... Mă sprijin cu capul de gresia de pe perete și închid ochii.
*Perspectivă Ashley*
Nu spune nimic, eu îmi deschid sufletul iar el... el stă ca un prost!
De ce exact de el a trebuit să mă îndrăgostesc... Poate peste câteva zile o să-mi treacă.
Dau drumul la muzică și mă așez în pat, nu mai am chef de nimeni.
*Perspectivă Sarah*
Îi las să discute pe Yoongi și Ash iar eu plec în sufragerie unde deja erau Jimin, Namjoon și Tae.
Mă duc să mă așez pe canapea dar Jimin mă trage și aterizez la el în brațe. Bine că nimeni nu se uitau la noi și erau atrași de film.
Jimin îmi pupă fruntea.
Jm: Ai aflat de ce era supărată?
Eu: Yoongi...
Jm: Îl place?
Eu: Puțin... mai mult.
Jm: Sigur și Yoongi o place dar ăsta e încăpățânat și nu vrea să recunoască.
Eu: Ash nu cred că a mai iubit pe cineva până acum...
Observă cum mă joc cu mâinile lui și îmi sărută gâtul.
Jm: Ești adorabilă când te porți ca un copil.
Eu: Te iubesc, adică...chiar te iubesc...
Jm: Și eu te iubesc.
Tae: Namjoon Hyung adu-mi o pastilă mi-a crescut glicemia. spune și se preface că vomită.
Nj: Sau poate ai nevoie de o iubită!
Tae: Ai stricat tot...
Toată ziua am stat cu Jimin și ne-am uitat la seriale și am aflat lucruri despre el.
Ash și Yoongi s-au închis în camera, nu i-am văzut nici la mâncare să iasă ceea ce e wow.
Acum este seară și nu vreau să vină ziua de mâine pentru că avem iar școală.
Sunt în camera mea și mă pregătesc să fac un duș, îl așteptam pe Jimin să iasă de la baie. Mă gândesc întruna la Ash...
Jm: Gata poți intra tu! țipă de pe hol și intră în camera lui.
Am ajuns și am încuiat ușa. De ce iubirea e atât de complicată?
Aproximativ 20 de minute mi-a luat dușul și merg în camera lui Jimin. Bat la ușă timid până confirmă că pot deschide.
Jm: Intră!
Stătea în pat și se uita pe telefon. Mă așez lângă el și îmi pun capul pe abdomenul lui.
Jm: Hei, de ce ești tristă? Spune și se ridică puțin și mă ia în brațe eu fiind între picioarele lui.
Eu: Nu vreau ca cea mai bună prietena să fie tristă...
Jm: O să le treacă, Yoongi e matur și va vorbi cu ea.
Eu: Haide să îi ajutăm noi!
Jm: De ce vrei tu să te bagi peste tot? îmi dă un pupic scurt.
Eu: Da ce vrei să fac să stau degeaba și să sufere amândoi ca proști?
Jm: Se vor rezolva de la sine...
Eu: Eu vorbesc cu Ashley tu cu Yoongi!
Jm: Bine, dar nu acum mâine...
Eu: Bine...
Ne luăm în brațe și adormim destul de greu.
*Perspectivă Ashley*
Stau pe pat cu ochii înlăcrimați și cu genunchi la piept.
"Aș da orice să te am acum, aici lângă mine..."
*Perspectivă Yoongi*
Nu pot să privesc, cerul îmi aduce aminte de ochii ei, luna de felul ei de a fi pur și simplu dar totuși atât de complicat. Iar eu, eu mă regăsesc în nori care acoperă frumusețea ei...
"Eu sunt motivul nefericirii tale..."
__________________________________
Mulțumesc tuturor care citesc!
😙
CITEȘTI
Love, Teacher! [RO] ff. Park Jimin
FanfictionSarah privea fiecare picătură de apă ce cade din cer. De câteva săptămâni numai asta poate face. Cât n-ar da să poată sta iarăși în acele brațe protectoare, sau să mai simtă măcar o secundă toată iubirea de cândva. Nu mai rezistă. Un gram de adre...