Capitolul 24

426 32 4
                                    


  Am încremenit la cele auzite.   Cum adică "abea așteaptă să-i gem numele?". Frica m-a cuprins doar gândindu-mă cum ar fi. Niciodată nu mă gândisem la a face dragoste cu el, nu până acum.

Yg: Baby de ce tremuri?!

Eu: N-Nimic... Eu... N-Nu...

Yg: Ce? Cuvinte Ash, cuvinte!

Eu: Nu pot...

Yg: Ce nu poți?

Eu: Tu, eu... dragoste, nu...

  Îl văd relaxându-se și își dă ochii peste cap.

Yg: Prostuțo, nu fac nimic fără să fi pregătită. Te-ai speriat la ce am spus?

  Din teamă, m-a lovit rușinea. Îmi afund capul în gâtul său și îi miros parfumul al dracului de bărbătesc.

Eu: Hai să dormim...

Yg: Chiar crezi că putem dormii cu efectele astea sonore pe fundal?

Eu: Doar nu o să țină toată noaptea!

Ne așezăm mai bine doar încercând să adormim. Într-un final, probabil că au obosit și s-au oprit după 2 ore. 

10:30 A.M.

Doamne ce bine că este sâmbătă... Deschid încet ochii și mă aștept ca lumina să mă orbească... dar nu. Este oprită de un corp bine lucrat. Stau puțin până să-mi dau seama că era mica mea pisicuță.

Zâmbesc și îmi întind capul pentru ai oferi un pupic scurt.

Eu: De cât timp mă privești? spun cu o voce specifică dimineții.

Yg: Nu de mult...

Îmi încolăcesc mâinile și picioarele de corpul lui, îl doream lângă mine. Căldura corpului lui mă făcea să cad iar într-un somn profund.

Yg: Îngeraș... hai să mâncăm...

Eu: Fomistu' meu. îl prind de obraji și strâng de ei dândui un aspect drăgălaș.

Yg: Te-aș mânca pe tine... chiar dacă a șoptit tot am auzit.

Eu: Încearcă!

Eu doar am glumit când am spus asta dar se pare că el a luat-o în serios. Și uite așa m-am trezit sub el cu multe săruturi și mușcături amplasate pe gât.

Eu: Ahh... Yoongi... gata!

   Deodată sunt ridicată de pe așternuturile patului și rămân agățată de corpul lui.

   Coboară la bucătărie cu mine în brațe dar rămânem uimiți să vedem că nu mai era acel miros specific de mâncare pe care altă dată îl adoram.

   Mă dau jos din brațele lui Yoongi și caut cu privirea pe cineva dar nimeni nu se afla în încăpere.

Eu: De ce nu este nimeni?

Yg: Off... De fiecare dată Jin pregătea mâncarea... Acum că e supărat...

Eu: O să mor de foame din cauza voastră homofobilor!

Yg: Nici măcar ceilalți nu sunt?

Eu: Merg eu să-i chem, tu comandă ceva de mâncare.

Love, Teacher! [RO] ff. Park JiminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum