Mă uit confuză și mirată la scena din fața mea. Namjoon și Jin se sărutau pe canapeaua din sufragerie.Eu: Ce dracu? spun încet dar totuși să mă audă.
Jin se ridică de pe Namjoon.
Jin: Înainte de orice, te rog, te rog să nu mai spui nimănui!
Eu: Aa! Ce mă bucur pentru voi!spun destul de tare, dar nu țip.
Nj: Ce?! Adică nu ești împotrivă?
Eu: Nu! De ce aș fi? Dacă vă iubiți nu contează nimic.
Jin: Mă bucur, dar nu spui nimănui da? Vrem ca noi să facem asta când vom fi pregătiți.
Eu: Păi sărutându-vă în mijlocul casei nu ajută!
Jin: Namjoon e de vină! Nu se poate abține!
Râd de cât de drăguți sunt cei doi.
Eu: Jimin e sus?
Nj: Da!
Merg în camera mea și mă schimb în ceva mai comod și plec spre camera lui. Intru încet și îl văd plimbându-se prin camera mormăind ceva.
Eu: Ești ok? merg spre el și îi iau fața în palme.
Jm: Vreau să îți spun ceva...
Eu: E totul bine?
Jm: Vreau să fim toți de față!
Eu: Jimin, ce e?
Mă ia de mână și mergem jos unde îi strigă și pe ceilalți. Ne așezăm pe canapea și așteptăm.
Jm: Știți că peste 3 zile este ziua mea...
Nimeni nu spune nimic și așteptăm continuarea.
Jm: Excursie surpriză de ziua mea!!
Eu: Ce?!
Jk: Abia aștept!
Yg: Va fi și alcool nu?
Ne uităm la el cu o față de "serios?".
Yg: Ce? Doar o să sărbătorim nu citim poezii ca bătrâni!
Ne întoarcem la discuție și am aflat că mergem la munte, timp de 5 zile.
Eu: Și când vom pleca?
Jm: Mâine!
Toți: Cum!?
Ash: Tu știi cât îi ia unei fete să își facă bagajul?
Yg: Da ce vă puneți în el?
Eu: Nu vrei să știi!
Fiecare merge în camerele lor pentru ași face bagajul. Jimin vine în spatele meu și mă i-a în brațe.
Jm: Abia aștept să mergem...
Eu: Și eu!
Jm: Eu aștept să mergem pentru altceva...
Simt mici săruturi pe gât și umăr. Mă trece un fior pe spate și picioarele încep să-mi tremure.
Eu: C-Ce e... acel ceva?
Jm: Cred că știi de ce...
Respira destul de greu în urechea mea și îmi prinde talia în mâini strâns. Mă apasă lent pe zona lui și simt cum este excitat. Când fundul meu face contact cu materialul pantalonilor de trening, un geamăt mic își face apariția din gura lui. Nu sunt pregătită să fac asta...
Eu: J-Jimin... spun încet.
Nu răspunde doar mă lipește mai mult de corpul lui.
Eu: J-Jimin... Oprește-te... spun puțin mai tare.
Singurul lui răspuns a fost mă mă întoarcă cu fața la el și să mă trântească în pat. Mă uit la el panicată și își mușcă buza de jos. În următoarea secundă este peste mine. Buzele lui parcă mă tachinau abia atingându-le pe ale mele. După ceva timp în care mă sărută, o mână își face apariția pe sânul meu.
Eu: Jimin oprește-te! spun puțin țipat.
Își ia mâna și se uită confuz la mine.
Jm: De ce? Nu mă mai iubești sau?...
Eu: Nu e vorba de asta, doar că... nu sunt pregătită... ultima parte a fost mai mult spusă pentru mine.
Mă uitam în altă parte din cauza rușinii.
Jm: Stai... tu nu ai mai făcut-o până acum?
Eu: Cu tine am avut primul sărut cum să o fac cu altcineva?
Jm: Am fost primul cu care te-ai sărutat?! Wow, păi sunt onorat...
Se uită la mine cu dragoste și mă sărută încă o dată.
Eu: Iubire... chiar nu sunt pregătită.
Jm: De ce? Ai 19 ani.
Eu: Mi-e frică...
Jm: O să fiu blând cu tine și nu o să te doară deloc. spune și îmi mângâie obrajii.
Eu: Nu doar de asta...
Jm: Atunci, de ce?
Eu: Mie frică că o să o faci și după o să mă lași și pleci... în timp ce spun o lacrimă își face apariția pe obrazul meu.
Jm: Tu crezi că mereu stau cu tine, te protejez, îți spun de atâtea ori că eu chiar te iubesc, doar ca să... profit de tine? spune și puțină furie și tristețe îi apare în ochii.
Mă uit exact la el și îi pun o mână pe obraz.
Eu: Scuze... Doar că nu sunt pregătită...
Îl sărut scurt și îmi duc mâinile împrejurul gâtului lui.
Jm: Te înțeleg... O să o facem când ești pregătită. O să-ți demonstrez cât te iubesc și nu vreau să te forțez. Doar ți-am promis că nu o să te las singură, niciodată...
Mă pupă pe frunte și mă îmbrățișează. Îmi pun capul pe pieptul său și încerc să adorm.
Eu: Sper că nu ești supărat...
Jm: Nu. Te înțeleg... nu ești pregătită să o faci cu persoana care te iubește cel mai mult...
Eu: Jimi-...
Jm: Nu, înțeleg... chiar înțeleg.
Mă ridic și îi i-au fața în palme, forțându-l pe el să se uite la mine.
Eu: Te iubesc, dar nu știu să o demonstrez...
Jm: Sărută-mă!
Îmi aplec capul și încep un sărut pasional.
Jm: Pentru moment mă mulțumesc cu atât. spune și mă mai pupă scurt încă o dată.
Eu: Hai să dormim, mâine o să plecam.
Jm: Bine.
Adormim repede, urmând 5 zile de petreceri și distracție...
___
CITEȘTI
Love, Teacher! [RO] ff. Park Jimin
FanfictionSarah privea fiecare picătură de apă ce cade din cer. De câteva săptămâni numai asta poate face. Cât n-ar da să poată sta iarăși în acele brațe protectoare, sau să mai simtă măcar o secundă toată iubirea de cândva. Nu mai rezistă. Un gram de adre...