- Ai rămas fără voce?
-Păi vorbesc cu mama și îți dau mesaj.
-Ok hai.
-Paaa!
* Apel încheiat *
Scot din spatele dulapului un troler și o geantă pe care le umplu cu haine, produse cosmetice și lucruri de fete. O bubuitură în ușă mă oprește din ce făceam și aud vocea lui Jungkook:
-Pot intra?
-Da hai!
Deschide ușa și mă anunță că tata a plecat. Chiar dacă nu prea vorbesc cu tata și este un om foarte rece și închis, tot regret că a plecat. Mă gândesc la faptul că aș putea să mă apropii de Jimin, dar totodată este și greșit... În fine, oricum nu cred că mă place, de fapt ce ar putea vedea la o fată de 18 ani care abia trece clasa și are un trecut sfâșietor. Niciodată nu mai plăcut să vorbesc despre ce s-a întâmplat de la moartea mamei. De la ea am învățat că trebuie să lupt pentru orice vreau și că încrederea se dobândește. Niciodată nu mă las păcălită de nimeni, poate ăsta este motivul pentru care singura mea prietenă este Ashley și toată lumea mă numește antisocială.
Mă pun cu capul pe pernă și privesc tavanul, dar orice văd este zâmbetul perfect al celui care mi-a furat inima. Mă ridic și cu pași mici merg spre pervazul geamului... orice privesc îmi aduce aminte de el. O lacrimă îmi părăsește coada ochiului, o lacrimă sărată vărsată pentru persoana iubită, chiar dacă el nu știe.
*perspectivă Jimin*
23:06 P.M.
Intru în camera mea și mă așez la marginea patului care era în fața geamului. Cum pot simți ceva pentru o eleva, dar poate nu este greșit sunt tânăr ea este doar cu 4 ani mai mică. Poate o dată cu mutarea ei la noi voi avea curajul să-mi mărturisesc sentimentele față de ea.
Un oftat îmi scapă când mă uit la cer și văd stelele care îmi amintesc de ea... pentru că ea este steaua mea...
*perspectivă Sarah*
08:15 A.M.
Mă trezesc și merg până la baie. Îmi stropesc fața cu apă și mă privesc în oglindă. Ridic prosopul și îl ating de pielea mea de culoarea laptelui.
Astăzi trebuie să merg la viitoarea mea "casă".
Jk: Sarah... hai odată nu avem toată ziua la dispoziție.
Eu: Ai răbdare!!!
Îmi mai aranjez puțin părul și ies pentru a pleca. Chiar dacă vi s-ar părea că sunt trista, ei bine, nu am de ce... o să stau cu cea mai bună prietena și cu cel de care sunt îndrăgostită în aceiași casă.
Urcăm în mașină și nu după mult timp ajungem. În fața casei ne aștepta Hoseok și Taehyung pentru a ne ajuta cu bagajele.
Tae: Da ce naiba ai pus în astea femeie?
Eu: Stai calm că nu este nici jumătate. Nu te mai văita atât și cară!
Tae: Bine șefa! spune și face cu mâna în semn de " înțeles" ca în armată.
Intru în casă și văd un mic hol care dă într-o sufragerie cu deschidere spre o terasă, o bucătărie cu uși de sticlă și un mini bar, dar și scări care se duc spre un hol cu ușii pe o parte și pe alta care sunt dormitoarele.
Se pare că doar Hobi și Tae sunt acasă restul fiind la muncă. Tae se trântește pe canapeaua mare din fața unui televizor imens și eu sunt îndrumată de fratele meu spre camera mea.
În drum am văzut cum fiecare avea câte un semn personalizat pe ușă cu numele lor.
Jk: Păi, asta e camera ta și avem doar 3 băi în casă așa că vezi să nu intri peste Jimin.
Eu: Ha ha, ce amuzant, chiar dacă aș vrea. spun încet asigurându-mă că nu a auzit.
-După câteva ore-
Am terminat de aranjat hainele și tot ce aveam așa că m-am gândit să explorez puțin casa. De la terasă până la bucătărie și debara. Totuși curiozitatea mă îndeamnă să merg într-un loc.
Mă aflu în fața camerei lui Jimin și mă întreb dacă este bine ceea ce fac. Dar, nu aveam nimic de pierdut așa că apăs pe clanța ușii și împing de ea pentru a da de o camera albă cu nuanțe de albastru ca cerul. Un pat dublu cu fața spre geam și alte lucruri specifice oricărui dormitor. Chiar dacă nu era bine, am început să deschid un sertar al noptierei. Mi-am dat seama că nu trebuia să fac asta, găsisem "rezerva" de prezervative ale lui Jimin.
O secundă m-ai târziu ușa se deschide și pe ea intră domnul Park. Facem contact vizual două secunde și mă privește confuz, privirea lui se schimbă întruna perversa când vede la ce mă uitam.
Jm: De ce îmi umbli prin lucruri?
Eu: P-păi, mă s-scuzați nu am știut că este, nu am vrut, o să plec. spun bâlbâită și dau să plec din camera dar simt cum o mână îmi apucă încheietura și mă trage până înapoi .
Jm: Nu vrei să...
CITEȘTI
Love, Teacher! [RO] ff. Park Jimin
Hayran KurguSarah privea fiecare picătură de apă ce cade din cer. De câteva săptămâni numai asta poate face. Cât n-ar da să poată sta iarăși în acele brațe protectoare, sau să mai simtă măcar o secundă toată iubirea de cândva. Nu mai rezistă. Un gram de adre...