Capitolul 23

439 34 4
                                    


Eu: Doar nu au...

Jm: Când Jin s-a aplecat, i s-a sculat lu' Namjo-...

Eu: Ok... Am aflat prea multe!

Jimin chicotește încet.

Eu: Sper să fie bine...

Jm: Ultima dată când s-a supărat, nu am mâncat 3 zile...

Eu: O să vorbesc cu el mai târziu...

Continuăm să ne uităm la televizor până mâna lui Jimin își face simțită prezența pe talia mea. Nu apuc să reacționez pentru că mă trage în poala sa, exact pe juniorul său.

Jm: Ahh... baby... geme încet în urechea mea.

Începe să mă sărute pe gât lăsând dâre de salivă care încep să mă excite ușor, ușor. În timp ce gâtul meu era atacat de buzele lui, îmi șoptește lucruri dulci.

Jm: Te. *un sărut pe umăr* Vreau. *un sărut pe gât* Acum! *un sărut pe buze*

Când privirea mea o întâlnește pe a lui, m-am udat instant. Dorința din ochii săi era mai tare ca niciodată, eram 100% dominată de aspectul și privirea lui. Nimeni nu are un așa efect asupra mea.

Eu: Și eu... te... v-vreau...

Aveam capul în jos pentru că, chiar dacă am mai făcut-o o dată, eram foarte rușinată.

Jm: Awww...

Mă ia pe sus, eu încolăcindu-mi picioarele în jurul taliei lui. Ne sărutăm până în prima camera care îi iese în față. Din spatele nostru se auzeau strigăte:

Ash: Ooooo!

Tae: O să avem nepoței!!

Yg: Ia-o ușor!

Jk: Bă e soră-mea! Protejați-vă!!

Jimin chicotește în sărut la cele auzite și deschide ușa camerei mele, închizând-o în urmă cu piciorul. Sunt împinsă în primul perete, iar mâinile lui îmi strâng tare coapsele și fundul. Îi simt membrul presându-se de zona mea intimă.

Eu: Ahh... mai repede iubitule...

Atât i-a trebuit pentru a se depărta de mine puțin și cu o mână își ridică tricoul, imediat rămânând doar în boxeri.

  Înghit în sec la imaginea din fața mea.

Jm: E rândul tău iubire.

Ridic încet o mână și îmi dau bluza jos, tremurând.

Jm: Hei, de ce tremuri? și îmi pune mâna pe obraz.

Las capul în jos pentru că nu voiam să-i spun că mi-e frică. Acum regretam că i-am spus "mai repede".

Jm: Baby... îmi ridică bărbia cu 2 degete.

Eu: mi-e f-frică... am spus atât de încet că probabil nici eu nu m-am auzit.

Mă i-a pe sus și ajungem amândoi în pat, el fiind peste mine dându-mi câteva fire de pe frunte și îmi plasează un sărut scurt pe buze.

Jm: Ți-e frică de mine? îmi șoptește cu o voce caldă.

Eu: Nu... Pentru că o să doară...

Jm: Pui, o să fiu ca prima dată, îți promit că încerc să te doară cât mai puțin.

Dau din cap afirmativ și mă întind să-l sărut. Când rupem sărutul, se ridică pentru a îndepărta pantalonii, pe urmă mâinile lui ajung pe spatele meu și-mi deschide sutienul...

*Perspectivă Ashley*

Nu durează mult de când cei doi îndrăgostiți pleacă sus, că gemetele își fac apariția, God oare cât de tare i-o trage Jimin?!

Fac o față scârbită la gândurile pe care le aveam, șterg repede gândurile necurate și observ că cei mai mulți plecară în camera lor, rămăsesem doar eu, Yoongi și Jungkook.

Era deja 11:27 P.M., asta înseamnă că nu mai era nimic la televizor. Casc ușor din cauza că oboseala din zilele astea mă doboară.

Yg: Ți-e somn iubire?

Mâna sa mare este așezată pe piciorul meu mângâindu-mă încet.

Eu: Da! și îi arunc mai mult, mâna de pe piciorul meu.

Rămâne uimit la gestul meu, Jungkook începând să râdă.

Jk: Mult noroc cu a o împăca! și pleacă, probabil, la somn.

Mă ridic făcându-mi drum spre camera mea, dar o mână mă trage înapoi.

Yg: De ce ești supărată?

Eu: De parcă nu ai știi...

  Cu astea fiind spuse m-am dus să mă culc, cu Yoongi pe urmele mele desigur.

  O dată ajunsă în camera mă trântesc în pat. Nu durează mult că un scârțâit ușor se aude și pe ușă intră nimeni altcineva decât Yoongi.

Eu: Ce cauți aici?

Yg: Am venit să dorm. și se așează pe marginea patului.

Eu: Yahh, da' ce tu nu ai cameră?

Yg: Unde ești tu, acolo e și locul meu.

  Rămân blocată la vorbele sale, nu știam că poate fi și așa: drăguț și  romantic. Se întinde lângă mine, sprijinindu-se pe un cot. În lumina lunii ne priveam intens, admirând fiecare trăsătura a sa.

Eu: M-ai supălat... și fac botic.

Yg: Fac orice ca prințesa mea să nu mai fie supărată! și un pupic adorabil este lăsat pe năsucul meu.

Eu: Orice?

Yg: Orice!

Eu: Acceptă relația dintre Jin și Namjoon!

  Mă așteptam la orice reacție din partea sa, dar a ales să se pună cu capul pe pernă și m-a cuprins în brațe.

Yg: Bine iubirea mea mică, o să încerc...

Îmi dau capul pe spate și îi pup bărbia.

Eu: Mulțumesc...

Yg: Nu ai idee cât de mult te iubesc... și îmi sărută creștetul capului.

Eu: Wow... Nu știam că poți fi romantic...

Yg: Tu m-ai schimbat, în bine.

  Când voiam să continui un geamăt cu numele lui Jimin se aude tare, extrem de tare!

Eu: Să sperăm că Sarah va mai putea merge mâine la școală, sau cel puțin să se ridice din pat...

Yg: Abia aștept să-mi gemi numele...

✖✖✖✖✖✖✖🖤🖤🖤✖✖✖✖✖✖✖
 
  Mai am 2 teze și o să pot să postez mai des...

Sper că va plăcut acest capitol!!

Love you!!

✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖


Love, Teacher! [RO] ff. Park JiminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum