Capitolul 22🖤

422 29 9
                                    


Jm: Asta chiar ne-a stricat distracția... și oftează.

Eu: Lasă că ne distrăm acasă. și rânjești.

Jm: Imediat cum ajungem acasă baby!

Îi bag mâna în păr și picioarele în poală la el, stând așa tot timpul.

După un drum de 3 ore ajungem înapoi în Seoul, aici plouă torențial. Coborâm rapid din mașinii și intrăm în casă.

Hobi și Jungkook se aruncă pe canapea.

Jk: În sfârșit acasă...

*Perspectivă Jin*

Mă uit la Namjoon și îl iau de mână, îi șoptesc la ureche:

- Cred că e momentul...

Dă din cap în semn afirmativ.

Nj: Băieți eu și Jin avem să vă spunem ceva!

Eu: Toată lumea pe canapea!

În câteva secunde toți erau jos și se uitau speriați, confuzi și curioși.

Namjoon îmi ia mâinile în ale sale.

Sara: Băieți... nu e nevoie dacă nu sunteți pregătiți...

Eu: Ba da!

Toată atenția era pe noi.

Yg: Ce aveți mă, SIDA? și râde.

Ash: Taci! și îl lovește.

Nj: Nu știm cum să vă spunem sau dacă o să mai vreți să fim prieteni după dar sincer, eu nu mai rezist...

Sarah îmi pune o mână pe spate și mă liniștește.

Eu: E-Eu și... Namjoon s-sunt-... și înghit nodul din gât, suntem gay...

Sara: Awww credeam că nu o mai spuneți!!! și sare de fericire.

Îmi ridic capul din pământ și mă uit spre ceilalți. Toți erau uimiți, acum se auzea doar respirația mea rapidă.

Nj: Știm că poate este un șoc pentru voi, dar chiar dacă nu acceptați sau vreți vrea să vă depărtați de noi, EU nu renunț la Jin! Niciodată! și mă ia în brațe.

După cuvintele spuse de cel pe care îl iubesc mai mult decât orice, o lacrimă își face apariția. Chiar dacă nu vorbeam, Namjoon putea simți că îl iubesc, mult, foarte mult!

Yg: V-ați tras-o? spune și sparge liniștea.

Ash: Nu mai fi nesimțit! Mi-e chiar mi se par drăguți... și chicotește.

Tae: Scârbos...

Jk: Adică, voi doi... sunteți împreună? spune confuz.

Sara: Da Jungkook, sunt împreună!

Hobi: Jin nu credeam că ești fată...

Exact de asta mă temeam, că o să fim criticați. Nu mai puteam, toate cuvintele m-au rănit... "scârbos", "nu credeam că ești fată", "v-ați tras-o?".

Love, Teacher! [RO] ff. Park JiminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum