სიცხე

1.2K 139 45
                                    

მთელი სხეული ცეცხლის ალში აქვს გახვეული თეჰიონს.
მოსალოდნელი სიამოვნებისგან უკვე კანი ეწვის.
წინააღმდეგობის გაწევა, ყველაზე ლოგიკური გადაწყვეტილება იქნებოდა ახლა, მაგრამ რა წინააღმდეგობა?

"ჯანდაბა ჯეონ..."

ღრმა ამოსუნთქვას აყოლებს ქერა, როცა ჯანგუკის ფეხს ზუსტად მის უბესთან გრძნობს.

"ბატონო კიმ ნება მომეცით დაგეხმაროთ."

უდანაშაულო ხმით ამბობს შავთმიანი და თვალებს აფახურებს.

"ხ-ხომ გითხარი, ამის დრო არ გვაქვს..."

კიდევ ერთხელ საცოდავად ცდილობს მამაკაცი ამ სიამოვნების მორევს თავი დააღწიოს.
საპასუხოდ უფრო მჭიდრო დაწოლას გრძნობს მის ფეხებს შუა და თვალებს მაგრად ხუჭავს.

"დარწმუნებული ხართ ბატონო კიმ?"

მაცდურად ამბობს ჯანგუკი, ოდნავ იხრება და თეჰიონის ყელს ეწაფება სველი კოცნით.

" დაძაბული მეჩვენებით, ცოტა განტვირთვა არ გაწყენდათ, მიეცით თქვენს პატარას უფლება დაგეხმაროთ."

კოცნებს შორის ჩუმად წარმოთქვამს შავთმიანი, თეჰიონის სხეული უკვე მოდუნებულია, თავს უკან სწევს, გზას უნთავისუფლებს უკვე მის ფეხებს შორის მოქცეულ მამაკაცს თავისი ყელისკენ.
ჯანგუკს ოდნავ ეღიმება, ამჯერად ენით ელამუნება ქერას ყურის ბიბილოს, ხელებით კი ცდილობს მჭიდროდ შეკრული პერანგისგან გაანთავისუფლოს თეჰიონის ყელი.
ადვილად ახერხებს მიაღწიოს მამაკაცის ლავიწის ძვლამდე და მისი ჩაღრმავებები შეისწავლოს ტუჩების მოძრაობით.

"ძალიან ცუდად იქცევით ბატონო ჯეონ."

"მხოლოდ თქვენთვის ბატონო კიმ, მხოლოდ თქვენთვის შემიძლია ცუდი ბიჭი ვიყო."

ხელებს თეჰიონის მკერდზე ასრიალებს ქვევითა მიმართულებით და შარვლის სათავესთან გამკლავებას ცდილობს.

თეჰიონს თვალები ენთება შავთმიანის სიტყვებზე. ენთება ვნებით, მისი სხეულის სიმხურვალე მის თვალებში პოულობს გზას და ანთებული, აგღზნებული მზერით პირდაპირ თვალებში უყურებს ჯანგუკს, რომელიც არ წყვეტს უტეხად საპასუხო მზერა სტყორცნოს მამაკაცს.

it's good reason to go... Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang