Тейонг опаковаше портрета на Йонгхо.Момчето имаше все още време до срещата с приятелите си от университета,с които заедно щяха да направят изненада за Джони и да му подарят подаръците си.
Днес младия художник имаше повечко работа и трябваше да побърза,за да се срещне с колегите си от университета.Лий опакова картината и я взе под мишница.Този път той така и не обърна внимание на Юта,както обикновено правеше,но днес бе различно.
Щом приключи Тейонг излезе от тях и се запъти към уговореното място.След като го наближи,Кун един приятел от въпросната компания махна на момчето да се присъедини.
-Ти дойде!-каза развълнувано Кун,щом Тейонг ги настигна.
-Няма как да пропусна рождения ден на Джони.Все пак сме най-добри приятели.-каза Лий.
Петте момчета тръгнаха към общежитието на Йонгхо,но Джехюн,едно от момчетата, направи знак на всички да спрат.
-Лисица на шест часа.-каза Джехюн.
Всички разбираха какво има под предвид "Лисица,,.Момиче,което вървеше срещу тях със студен поглед.Това въпросно момиче бе Канг Сюлги,конкурентка на Тейонг в университета.Сюлги ненавиждаше Тейонг,защото той бе по-добър от нея в рисуването и бе любимец на преподавателите.
Сюлги мина покрай тях все едно са непознати.Джехюн я проследи с поглед и накрая каза:
-Едно "добър ден,, да бе казала поне.
-Хайде да не обърнем внимание на това.Днес е празник.-посъветва го Дойонг.
През това време в апартамента на Тейонг,една ръка се подаде от чаршафа,а след малко глава и накрая тяло на човек,което тупна на шарения под.Момчето,което бе излязло от платното се огледа.То бе объркано,но и едновременно любопитно.
Изглеждаше като по филмите,където от нищото изскачеше някакво същество,но тук бе малко по-различно.
-Тейонг?-попита момчето,но не получи отговор.
-Тейонг,тук ли си?-попита отново,но пак без отговор.
"Сигурно е излязъл,, помисли си той.Слен,коета той се изправи и се запъти да излезе от стаята.Сега неговата цел бе да намери художника,за да разбере какво се случваше.
YOU ARE READING
𝗽𝗮𝗶𝗻𝘁 𝗺𝗲
Short Story➜ yuta + taeyong [ yutae ] Ако човек от картина оживее как би реагирал? Ще го възприемеш като шега или пък просто ще приемеш реалността,която може понякога да е по-шантава? Тейонг има две опции. Как ще реагира?Какво ще направи? Високи позиции: #1 в...