15

177 28 8
                                    

Йонгхо вървеше редом с Тейонг,като го държеше за ръката,за да не бърза толкова много.

Двамата отиваха да приберат Юта от работа,а после щяха да отидат у Тейонг.

-Не бързай толкова много за бога!Нищо няма да стане на Юта.-провикна се Джони.

Тейонг се спря.Той беше притеснен.От както Юта работеше там той не спираше да се притеснява за него.

Може би не беше добра идея да се съгласи да работи там.

-Ако нещо му се случи?Не харесвам Кун.Дори му нямам доверие.-призна Тейонг.

Чернокосия се засмя.

-Някой явно ревнува.-изсмя му се американеца.

Лицето на Тейонг се бе изчервило щом чу думите на своя приятел.

-Има разлика между ревност и притеснение.-подсети го червенокосия.-И не ревнувам.

Тейонг прокара ръка през косата си.Въздешка се отдели от устните му.

Джони не каза нищо и само сви рамене.Докато се усетят двамата бяха вече в магазина.

Двамата приятели влязоха в малкото помещение.Кун разговаряше с клиент за нещо.

Кун беше кръстосал ръцете си пред гърдите и само кимаше от време на време след думите на клиента.

След като клиента се обърна с букет от червени рози,Йонгхо се вцепени.

Дори не му беше до шеги и да бъде глуповатия себе си както обикновено.

Донг Сиченг беше клиента.Той тръгна към изхода, Уин се спря  щом видя двамата и ги дари с една горчива усмивка преди да излезе.

-Много бързо явно ме е заменил щом си е накупил такъв голям букет за новия.-каза ядосано Джони след като Сиченг излезе от магазина.

Тейонг не каза нищо и отиде при Кун.

-Къде е Юта?-заговори го Тейонг.

-Поиска да нахрани Ши.-отговори Кун докато подреждаше едни саксии с теменужки на касата.

Тейонг се обърка щом чу Ши.Кун се досети,че Те не знае кой е Ши,затова посочи към приближаващия Юта,който държеше шарен котарак.

Щом видя Тейонг,японеца пусна котката,която лениво легна на прозореца,да се попече на слънчице.

-Тейонг!Ще тръгваме ли?-попита Юта.Тейонг си усмихна щом чу мекия глас на Юта.

Защо по дяволите всеки път му се случваше да се разтопи щом чуе неговия глас?

-Напомняте ми за Ким Шин,гоблина и за Джи Ън Так.-каза Кун и се изкикоти.

Тейонг се изчерви и погледна надолу.

-Ако не излезете и двамата до пет минути,ще ви изям тайландското!-заплаши ги Йонгхо и излезе от магазина.

Юта тръгна след него и се провикна:

-Не си познал Джони!

Тейонг поклати глава и тръгна след тях.

Междудругото искате ли да включа Тен или Марк в книгата?

Кой от двамата искате да е?

𝗽𝗮𝗶𝗻𝘁 𝗺𝗲 Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ