Тейонг вече се бе прибрал и гледаше да забрави това с Уенди,и да намери нещо,което да му помогне да се разсее от проблемите му.
Но уви това нямаше как да се случи.Още щом влезе в хола,той завари Юта да използва лаптопа на неговия приятел Лукас,който винаги си го забравяше всеки път щом бе тук.
Странни звуци се чуваха от устройството,а Юта не отделяше погледа си от устройството.Тейонг се приближи да види какво гледа момчето и едва не получи удар.
Юта гледаше гей порно,а Тейонг се запита как по-малкото момче го е намерило.
-Юта,откъде го намери?-попита предпазливо Те.
-Хей Тейонг!Просто го включих и то ми излезе.-обясни доволно момчето.
-Имах предвид дали Йонгхо ти го показа?
-Да!Джони беше тук и ми го показа,за да се науча как двамата с теб да станем близки!
На Тейонг му призля повече.Само това му липсваше Йонгхо да развали невинността на това красиво момче от което го пазеше.
Тейонг взе лаптопа и го изключи.Лицето му бе станало червено като домат при това,което се случваше.
-Лицето ти е червено!Нещо лошо ли направих?-Юта бе разстроен.
-Не е това...
-Те може ли някой ден да го направим?-прекъсна го Юта.
-Юта,това се прави с човек,когото обичаш и искаш да прекараш живота си с него.Това е нещо специално между хората,които се обичат истински.Само защото си го гледал не означава,че можеш да го правиш с когото си поискаш.Трябва да намериш правилния човек и да решиш дали искаш той да доминира над теб или ти към него.-обясни Тейонг.
Юта беше разочарован,но Тейонг беше прав,според него.Той се питаше дали Тейонг го обича.
Йонгхо му беше обяснил,че това помага за стреса и прави двамата партньори да се чувстват добре.
А той искаше да накара Тейонг да се почувства по-добре.Той бе направил толкова много за него и искаше да му се отблагодари някак.
Може би следващия път щом Йонгхо бе тук,ще ше да го помоли за съвет.
завърнах се :3
KAMU SEDANG MEMBACA
𝗽𝗮𝗶𝗻𝘁 𝗺𝗲
Cerita Pendek➜ yuta + taeyong [ yutae ] Ако човек от картина оживее как би реагирал? Ще го възприемеш като шега или пък просто ще приемеш реалността,която може понякога да е по-шантава? Тейонг има две опции. Как ще реагира?Какво ще направи? Високи позиции: #1 в...