-И да използвате предпазни средства!-ухили се Джони преди Тейонг да влезе в магазина.
По-малкото момче само извъртя очи и отвори вратата на цветарницата.
Юта беше на метри от него и подреждаше едни саксии с мухоловки.
С всяка стъпка,която поемеше Тейонг се чувстваше все повече и повече притеснен.
Сърцето му също го показваше,като не спираше да бие все по-силно и силно,заедно с всяка една стъпка.
Те се притесняваше, че Юта би чул ударите на разбеснялото му сърце.
Тъкмо мислейки да се върне и излезе при Йонгхо,Юта го видя и му се усмихна сладко.
Като не забрави и да махне с едната си ръка.
Но вече беше прекалено късно да се върне при Джони.
А и ако се върнеше щеше да изглежда като загубеняк в очите на своя най-добър приятел.
Не че Йонгхо имаше съмнения,че този сценарий може да е възможен.
Американеца стоеше отвън и гледаше случващото се през стъклените прозорци на магазина.
Той цъкаше неодобрително с език,докато наблюдаваше всичко.
-Време ли стана да си вървим?-попита Юта,щом Тейонг вече беше пред него.
Кореецът опита да се усмихне, но се получи едно странно изражение.
-Всъщност Юта,исках да поговорим за нещо.-и сърцето на Тейонг заби,като че ли бе изпил безброй чаши с кафе.
-Нещо нередно ли съм направил?-попита уплашено Юта,щом чу неговите думи.
-Юта отнася се за въпроса,който ми зададе,когато Тера ни беше на гости онзи ден.-бузите на Юта поруменяха щом се сети за това.
-Тейонг,аз просто...
-Не.Виж ако искаш да има нещо повече между нас съм готов.-прекъсна го Тейонг.-Юта,аз те харесвам.
Тейонг се почувства по-добре щом си призна.
Като че ли товар падна от плещите му.
Наистина щеше да е по-добре да го каже,отколкото да го държи за себе си.И Йонгхо.
Имаше вероятност Юта да го отхвърли.
Но може би щеше да го боли по-малко щом вече си беше признал,нали?
-Те,поласкан съм да го чуя.-бузите на Юта все още си бяха червени.-И ще се радвам да бъда твой.
Тейонг не беше очаквал да чуе това.
Сънуваше ли?
Не,не сънуваше.
Момчето,с което живее го харесва също.
Като в сбъдната мечта.
-Юта,може да си тръгнеш за днес.-развали момента Кун,който държеше в ръцете си голяма,пластмасова саксия.
Юта не каза нищо и хвана Тейонг под ръка,като го поведе към изхода.
Джони го нямаше,което зарадва Тейног.
-Не разбирам едно.-каза Тейонг щом двамата вече вървяха по улиците на големия град.
Юта се спря и го погледна любопитно.
-Какво не разбираш?-попита го той.
-Всъщност са много неща.-призна Тейног.-Защо навън около непознати хора се държиш, като гимназист със запек,а щом сме вкъщи се държиш,като малко дете?
-Да разбирам,че пред хората трябва да се държа като дете?-изкикоти се Юта.
-Н-нямах предвид това.Реших,че Кун има пръст в това.-заекна Тейног.
-Кун няма нищо общо с това.Като стоя вкъщи и гледам телевизия понаучих някои неща за света отвън.-каза си Юта.
YOU ARE READING
𝗽𝗮𝗶𝗻𝘁 𝗺𝗲
Short Story➜ yuta + taeyong [ yutae ] Ако човек от картина оживее как би реагирал? Ще го възприемеш като шега или пък просто ще приемеш реалността,която може понякога да е по-шантава? Тейонг има две опции. Как ще реагира?Какво ще направи? Високи позиции: #1 в...