-Örülök, hogy megismerhetlek személyesen.-hajolt meg miközben fekete szemeivel végig engem nézett.
-Am Evlyn Storm én is örvendek.-hajoltam meg picit mélyebben nála. Végig mértem őt. Magasabbnak gondoltam, de azért nálam magasabb volt. Fekete hullámos haj, fekete mandula szemek, porcelán fehérségű bőr, meggy vörös ajkak. Nem volt benne semmi különleges mégis vonzott. Még mindig hihetetlen látnom őt magam előtt. SeongJoon-ra hasonlít is meg nem is. Egyszerre vagyok csalódott negatív meg pozitív értelemben is. Nem tudom mire számítottam vele kapcsolatban.
-Nos...Evlyn ülj le a székbe és nézzük mit tudunk ezzel kezdeni.-invitált az egyetlen világítással ellátott fodrász székhez. Beültem a székbe ő pedig rám tette a leplet majd kezei közé vette a hajamat.-Jézusom...ez borzalom...nem nem nem...ez így nem jó. Te jó ég. Te mit művelsz ezzel az érző lénnyel a fejeden?-nézett fel rám a tükörben én pedig teljesen le voltam sokkolva. Miket mond ez? Semmi baj nincs a hajammal! Mi az, hogy mit művelek vele? Lehet, hogy fodrász és jobban ért hozzá, de ez eléggé sértő.
-Mi a baj? Mosom és fésülöm, mint mások.-elhagyta egy lemondó sóhaj az ajkait.
-Töredezett, a vége száraz a töve zsíros is és fénytelen , de még lapos is ...pedig nagyon szép lehetne meg a színe is...gyönyörű-ujjaival picit bele is markolt. Teljesen bele élte magát a hajam tanulmányozásába. Látszik, hogy érti a dolgát és úgy mond "szíve ügye" ez az egész.-Nos... egy 15 centitől búcsúzz el, de előtte megmosom. Vágok bele fokozatokat, mert az akkor kiemelné az arcodat.-nem is hagyta, hogy szóhoz jussak csak mondta mi fog velem történni. Minden vendégével ilyen? Nagyon fura ez az egész, de ráhagyom magam csak nem lesz belőle gond. A hajmosó csaphoz tolt és elkezdte mosni a hajamat.
-Na és YoonGi...miért lettél fodrász?-kezdtem volna el a beszélgetést de egy enyhe vigyort láttam az arcán. -Mi az?- összehúzott szemöldökkel vizslattam számomra fejjel lefele lévő arcát.
-Most tényleg közhelyekről akarsz kérdezgetni? Mi érdekel igazából velem kapcsolatba?-közben masszírozta a hajamba a minden féle kence-ficét. Teljesen ellazított fejmasszírozása.-Inkább kérdezek én. Egy ilyen kis törékeny hölgy, mint te. Miért és hogy tud ilyen borzalmasságokat lapra vetni? Ez meglepő, de csodálatra méltó. - ezt más olvasók is kérdezték már és fogalmam sincs. Csak elképzelem és leírom.
-Nem vagyok törékeny megtudom védeni magam. Amúgy nagyon jól esik a fejmasszírozásod.-dicsértem meg lehunyt szemmel. Válaszolni is elfelejtettem. Még egy ideig masszírozta és tett rá sok féle pakolást.
-Hát persze erős vagy. Megvéded magad még a gyilkostól is igaz?- erre kinyitottam a szememet és felkaptam a tekintetemet rá. Sokat sejtő pillantással nézet le rám. Kezdem egyre kényelmetlenül érezni magamat ebbe a székbe.
-Remélem ahhoz is elég erős vagyok.-erősítettem meg magamnak is egyben a mondanivalómat. Egy szó nélkül vissza tolt a fodrász asztalhoz és elkezdte vágni a hajamat. Kezébe illet az olló magabiztos volt vele majd elkezdet vágni vele. A hajtincseim csak úgy hullottak a földre. Beszéltem volna hozzá, de teljes transzba volt. Nem akartam kizökkenteni nehogy ezt a hajam bánja végül. -Nos...a hossz az ez lesz...mellig érőre megszárítom picit és elkezdem a fokozatokat belevágni. -informált le majd letette az ollóját az asztalra míg elment valamiért. Nagyon szép és elegáns olló volt. Tuti nem a szaloné ahhoz túl szép és díszes volt. Ismerős volt valahonnan túlzottan is, de nem ugrott be honnan. Vissza ért és hajamra fújt ismét valami folyadékot és picit megrázta félig száraz tincseimet majd kezébe vette a hajszárítót és elkezdte fésülni és szárítani.
Jobb dolgom nem volt így őt figyeltem. Bár idősebb nálam nem tűnik 28nak. Tipikusan olyan az arca, hogy bármilyen kort elhiszel neki, amit mond. Mikor befejezze a szárítást ismét kezébe vette ezt az ollót. Elkezdte vágni óvatosan. Most a kelleténél is jobban elvolt varázsolva. Szinte már vágyakozó hangot adott ki, ahogy vágta a hajamat.
YOU ARE READING
Ollóvágásnyira
Mystery / ThrillerIsmeritek a Tintaszív című történet? A történetben, amit felolvasnak az kilép a valóéletbe... Na de mi történik, ha azokat a történeteket látod megtörténni, amiket te magad írsz meg? Véletlen lenne, hogy a gyilkosságok megegyeznek a leírtakkal, vagy...