❤Part 3❤

29.9K 1.5K 6
                                    

"ကဲ အားလံုးပဲ အတန္​းၿပီးရင္​ ဟိုျပတင္​း​ေပါက္​​ေန ျမင္​​ေနရတဲ့ သစ္​ပင္​ႀကီး ​​ေအာက္​ကို လာခဲ့ၾက အကုန္​ လာရမယ္​​ေနာ္​ roll call ​ေခၚမွာ မလာရင္​ absence ပဲ ၾကားတယ္​​ေနာ္​"

"ဟုတ္​ကဲ့ပါ ဆရာမ"

"မိတ္​ဆက္​​ေပး​ေတာ့မယ္​ထင္​တယ္​ ဟိဟိ senior မမ​ေတြနဲ႔ ခင္​​ေတာ့မယ္​ ဟိုတစ္​ပတ္​က​final ခန္းထဲဝင္​သြားတဲ့ နတ္​သမီးမမရဲ႕ နာမည္​သိရ​​ေတာ့မယ္​"
"ကာရန္​ မင္​းသိလား ငါ .

"​ေအး မသိဘူး "

"လခြမ္​းထဲမွ ငါ​ေျပာတာ​ေစာင္​့ဦး​ေလ ဘာမွမွမ​ေျပာရ​ေသးတာကို "

"နာညည္​းလြန္​းလို႔ ပါးစပ္​​ေလးခဏပိတ္​ ၿပီးမွ​ေျပာ
ၾကက္​တူ​ေရြး ​ေကာင္​ရဲ႕" ဟုတ္​တယ္​ စိတ္​မ႐ွည္​​ေတာ့ဘူး အ​ေရးထဲ ဖြန္​လာ​ေၾကာင္​​ေနတာ

"လျပည္​့ ခဏ​ေစာင္​့ ငါမုန္​႔ဝယ္​ဦးမယ္​ ​ေရ​ေရာပဲ"

"အ​ေရးထဲ ငတ္​​ေန​ေသးတယ္​ ဟိုမွာ roll call ​ေခၚ​ေတာ့မယ္​ ျမန္​ျမန္​ လုပ္​"

"မင္​းမစားဘူး​ေပါ့ အဲဆို"

"ဘယ္​သူ​ေျပာတုန္​း စားမွာ​ေပါ့ ဟဲဟဲ"

"သူက်မငတ္​တာက်လို႔ က်က္​သတုန္​း​ေကာင္​"

"အ သြားၿပီ အကၤ်ီ စြန္​း သြားၿပီ "
"ဒီမွာ ဒီမွာ ​ေဟ့လူ ​ေဟ့ ​ေဟ့ ကန္​း​ေနတာ အဲ​ေလာက္​ ​ေအာ္​​ေနတာ​ေတာင္​ တစ္​ခ်က္​လွည္​့မၾကည္​့ဘူး ​ေဟ့လူ..."

"ကာရန္​ ဘာျဖစ္​တာလဲ ကြာ လန္​႔လိုက္​တာ မင္​းကလည္​း အာျဗဲႀကီးနဲ႔ "

"ဘာျဖစ္​ရမွာလဲ ဒီမွာ​ေလ တိုက္​သြားၿပီး ​ေျပးသြားတာ ​ေခၚ​ေတာ့လည္​း ကန္​း​ေန​ေသးတာ
ငါ့အကၤ်ီ​ေလး​ေတာ့ သြားပါၿပီကြာ "
..........

"​ေဟ့ ဟိုႏွစ္​​ေကာင္​ ျမန္​ျမန္​လာ အကၤ်ီလည္​းညစ္​ပတ္​လို႔ လူေတြစံု​ေနၿပီ ဘာျဖစ္​လို႔​ေနာက္​က​်​ေနတာလဲ roll no ဘယ္​​ေလာက္​လဲ"

"ဟုတ္​ကဲ့ ဆရာ ဒီ​ေကာင္​ ငတ္​​ေန အဲ မုန္​႔ဝယ္​​ေနလို႔ပါ ဆရာ "

"ဘယ္​က ငတ္​ အဲ မုန္​႔ဝယ္​​ေ​နတာ မဟုတ္​ပါဘူး
ဘယ္​က​ေကာင္​မွန္​းမသိဘူး ကြၽန္​​ေတာ့ကိုတိုက္​သြားတာ ​ေခၚ​ေန​ေတာ့လည္​း ကန္​း​ေန​ေသး ​သူ႔​ေၾကာင္​့ အကၤ်ီလည္​း မ​ေကာင္​း​ေတာ့ဘူး ​ေနာက္​လည္​းက်တယ္​ တိုက္​ၿပီးရင္​ ျပန္​​ေတာင္​းပန္​ဖို႔ အသိစိတ္​​ေရာ မ႐ွိဘူး လူ​ေရာဟုတ္​ရဲ႕လား မသိဘူး အဲ​ေလာက္​အ​ေရးႀကီး​ေနလည္​း ​ေလယာဥ္​နဲ႔ သြားပါလား @##@@.."

ကိုကိုေက်နပ္​မယ္​ဆိုရင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ ......Where stories live. Discover now