Ejderha Sifrinter halkına bir kez daha saldırmıştı. Yine her yeri yakıp yıkıyor, insanları öldürüyordu. Ekip cehenneme açılan görünmez geçidi ararken Gorg'un haber rulosunu alıp ışınlanarak şehre gelmişlerdi. Ejderha çok daha öfkeli görünüyor, sanki delirmiş gibi bir oraya bir buraya saldırıyordu.
Porz
"Pekala kılıç kimde?" diye elini uzattı.
Merv kınından çıkardığı kılıcı uzatarak
"İşte burada işini bitirelim." dedi.Birbirlerine kararlı bir şekilde baktıktan sonra büyücüler süpürgelerle havalandı. Porz ise kanatlanarak ejderhaya yaklaşmaya çalıştı. Elis Moldora ile havadan büyüyle destek sağlarken Porz ve Merv ejderhayı peşlerine takıp halktan uzaklaştırmaya çalışıyorlardı. Üzerlerine püsküren alevlerden zar zor sıyrılarak ejderhayı tenhaya çektiler. Diğerleri uzaktan onları izliyor aynı zamanda halkı korumaya çalışıyorlardı. Porz uçarken önündeki duvardan destek alarak havada takla atıp peşindeki ejderhanın üzerine çıkıverdi.
Ejderha silkelenerek onu üzerinden atıp ayağıyla ezecekken son anda çekilebildi. Tekrar kanatlanıp ejderhanın üzerinde uçmaya başladı. Ejderha onu pençeleriyle yakalamaya çalışıyor darbeleri Porz'a teğet geçiyordu. Tam ejderhanın kafasının üzerinde uçarken bağırarak kılıcı doğrultup ona doğru hızla yaklaşıyordu. Ejderha ise alev püskürtmek icin ağzını açmaya hazırlanmıştı. Yan yaraftaki Merv nefesini tutmuş izliyor
"Hadi dostum" gibi şeyler söylüyordu.Porz ejderhanın alevinden önce kafasına inerek kılıcı tam alnına saplayiverdi. Ejderha büyük bir acıyla irkilerek bağırdı. Büyük bir gürültüyle yere devrilerek gözlerini kapadı. Kılıç hala alnında dururken siyah yoğun bir duman ejderhanın tüm vücudundan çıkarak havaya karıştı.
Merv yanlarına gelerek kılıcı çıkardı.
"Porz bak kanı normale döndü. Demek savaşmış, tamamen iblise dönüşmemiş. Lili onu kontrol ediyordu herhalde." dedi.
Porz
"O bir ejderha dostum her haliyle tehlikeli. Uyanmadan önce kafasını kopar." dedi.
"Hayır Porz bu türü değil. Gorg kitapta okumuştu. Onlar büyücülerle özel bir bağ kuran canlılar. Onu iyileştirmeyi deneyeceğim." dedi.
"Merv saçmalama canavarı kendi ellerinle mi uyandıracaksın?" diye karşı çıktı Porz.
"O hep vardı Porz. Baksana bunca zaman burada yaşamış fakat içerisine iblis girince saldırıyor. Ejderhaların yüzyıllardır yaşayabildiğini biliyorsun." diyerek
Merv elini ejderhanın alnına doğrulturken Porz
"Merv hayır." diye bağırıyordu.Mervel tuhaf sözcükler söyleyerek güçlü bir iyileştirme büyüsü denedi. Gözleri parlamaya başladı, yara yavaş yavaş kayboluyordu. Tamamlandığında elini indirdi ve kehribar parlayan gözleri eski halini alıverdi. Ejderha kapalı gözlerle yerde yatarken Merv içi parçalanmış gibi ona bakıyordu.
Ejderhanın gözleri kıpırdadı, bir süre sonra gözlerini açıp kafasını kaldırdı. Oturma pozisyonuna gelince Mervel'e doğru yaklaşmaya başladı. Porz kılıcını tekrar hazırlamıştı ki ejderha yaklaşarak alnını Mervel'in alnına dayadı. Gizemli kalın bir ses tonuyla
"Beni kurtardın büyücü." deyiverdiği an
Merv şaşkınlıktan zar zor
"Sen konuşuyorsun." diyebildi.
"Evet büyücü biz Ateş Ejderhaları sadece özel büyücülerle konuşabiliriz. Ve biz bağ kurduğumuz büyücüye hayatımızı adarız. Bundan sonra ne zaman istersen beni çağırabilirsin. Seve seve yardımına koşarım." dedi, kalın, tok ama sıcak bir ses yönü vardı.Mervel ona hayranlıkla bakarken elini eğilen yüzünde dolandırdı.
"Peki nasıl çağıracağım?" diye sordu.
Ejderhanın ağzından
"Aleka Sante." sözleri dökülüverdi.
"Bu Ateş Ejderhaları ile bağ kurdukları büyücüler arasında çağrı kelimeleridir. Kadim büyücülerin kullandığı eski bir dile ait iki kelime. Şuanki dilinizde
'Ejderha'ya Çağrı' demek. Sen bu kelimeleri söylediğin anda duyup seni nerede olursan ol bulacağım Mervel." diye devam etti.
"Adımı nerden biliyorsun?" diye sordu Merv hayretle.
"Bağ oluştu büyücü. Bundan sonra düşüncelerimiz bir." diyerek ona dikkatle baktıktan sonra
"Şuna bak kehanet ellerinde olan büyücüye yardım etmek çok zevkli olacak." diyen ejderha kanatlarını açıp havalanarak uzaklaştı. Merv hayretle
"Bekle ne demek istedin?" diye bağırıyor iken zihninde
"Güç içinde büyücü onu bul ve çıkar. Kaderin büyük yazılmış." diyerek ejderhanın sesi duyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NORÂ GÜNCELERİ SERİSİ 1: KAVİM SAVAŞLARI
FantasyNOT: SAHİPLEN.COM adresinden telif hakkını üzerime almış bulunmaktayım. Çalıntı durumunda yasal işlem başlatılacaktır. Henüz günümüzdeki gezegenler oluşmadan çok önce... Kimsenin bilmediği farklı gezegen ve gök cisimlerinin bulunduğu bir zaman... Ve...