Tajná základna

1.6K 114 6
                                    


Jeli neznámo kam. Dva ozbrojenci na ně upírali své pohledy.
„Co s námi uděláte?" zeptal se Sam.
Jeden z nich vytáhl paralyzér a namířil ho proti němu.
„Jen jsem se zeptal," bránil se.
K velkému překvapení se zbraní neohnal po zajatci, nýbrž po svém kolegovi, kterého tak omráčil. Když si sejmul helmu, všichni oněměli úžasem. V obleku se totiž skrývala agentka Hillová. Společně se vypařili do tajné základny.

V cele

Horkost se mi rozšířila do celého těla. Možná shořím za živa, ale nebudu prosit o pomoc ani o slitování. Takoví lidé ho ani nemají.
„Už se vaříte, doktorko?" uculil se Rumlow, který viděl mé potlačované výkřiky.
„Škoda, jste docela pěkná." Pokynul doktorům, aby infúzi zastavili.
Přišel ke mně blíž a pozorně si prohlédl mojí tvář, kterou pak nadzvedl pomocí pravé ruky. Pramen mých černých vlasů mi zastrčil za ucho.
„Nesahat!" varuji ho. Je to spíš zoufalství než odvaha.
Zase se usmál.
„Já si s tebou můžu dělat, co chci." Aby svoje tvrzení podpořil, stiskl mi obě tváře pomocí svého palce a ukazováku.

„Kapitáne, doufám, že jste s doktorkou skončil. Potřebujeme jí. Už našli Rogerse a tu otravnou zrzku. Voják musí být blízko," vešel do místnosti Pierce.
„Ano, pane," řekl a pustil mojí tvář. Nechal mě odpoutat a nešetrným způsobem mě dostrkal až ven z budovy, kde mě naložili do auta.
O útěk jsem se nepokusila jen proto, že mé zesláblé tělo by to nejspíš nezvládlo. Tahle bezmoc... Je to snad ještě horší než bolest.

Tajná základna

Ukázalo se, že ředitel Fury přežil. Po krátkém vysvětlení všech okolností, přišel na řadu plán. Steve dostal zpět svůj štít a ostatní si vzali nějaké zbraně.
„Škoda že Winter Soldier utekl, hodil by se nám někdo, kdo umí zacházet s puškou," povzdychla si Nat.
„To nevíme," obhajoval ho Steve.
„Ale víme. Je to srab," odplivl si Sam. Netajil se s nenávistí k Buckymu.

Bucky

Tohle mu za to nestálo. Nechat se znovu chytit od Hydry, ani údajní přátelé za to nestojí... Ale ta doktorka ho pořád trápila. Chtěl ji najít, ale předem prohraná bitva. Jakmile se ukáže, začnou střílet nebo zase přečtou ta prokletá slova z knížky...
Možná by ti Valeriiny přátelé mohli odlákat pozornost...

Bucky se rozhodl pro sledování auta, které je odvezlo. Jakmile dorazilo na základnu, schoval se a vyčkával. Uměl být velice trpělivý.
Zkusil se přiblížit, ale zrovna v tu chvíli vyšel ze dveří Steve a jeho družina.
„Bucky?" všiml si ho.
„Kapitáne."
„Chceš nám pomoct nebo se jen bavíš tím, jak nás chytí nebo lépe zabijí?" začal do něho šít Sam.
„Nezabili vás. K čemu by pomohlo, že by chytli i mě?" bránil se. Sama rád neměl.
„Jdeme zastavit Pierce. Přidáš se?" vložil se do toho Steve.
„Ano. Zachráním jí," řekl voják odhodlaně.
„O tom nepochybuji," zašklebila se Romanoff.

Fury si pozorně prohlédl muže sedícího před sebou. Svým zbývajícím okem doslova propaloval díru až do duše Winter Soldiera. Ten trpělivě seděl na židli obklopen zbytkem záchranného týmu. 

„To vy jste ta tajná zbraň Hydry?" promluvil Nick nakonec.
„Už to tak bude," založil si Bucky ruce na prsou a oplácel Furymu nepřívětivý pohled.
„Myslela jsem, že jste vyšší a trochu víc... Jako zabiják."
„Nenápadnost je jedna z mnoha zbraní," nechala se slyšet Romanoff.
„Pravda. Stejně se mi nelíbí, že jste zde," přiznal Nick a vstal.
„Teď se nám hodí každá pomoc," upozornil ho Rogers.
„Pravda. Jak nám můžete pomoct?"
„Pierce chce mě, bude mě chtít vyměnit."
„A to nedovolíme. Nechceme, aby mu do rukou padla tak nebezpečná zbraň, jako je Winter Soldier."
„Ale on už má zbraň, co mě dokáže nahradit," rozhodil rukama Bucky a také se postavil.
„Ano?" povytáhl Fury obočí.
„Zjistili jsme, že chce zneužít Zolův algoritmus, který se nachází na tomhle," ukázala Natasha flash disk. „Chce spustit projekt INSIGHT pomocí helicarrier."
„Musíme mu to překazit. Zajistíme, aby se k nám přidalo co nejvíc bývalých členů S.H.I.E.L.D.U.," začal Fury s plánováním.
„Ano, já mezitím zajistím helicarrier," přikývl Sam.
„Já udržím Pierce ve střehu," přidala se Natasha.
„Dohlédnu na spojence," ozvala se Hillová.
„Pomůžu s přesvědčováním agentů." Vstal kapitán.
„Já se postarám o doktorku," navrhl Bucky.
„Když nebude jiná možnost, musíme mu jí nechat. Ona je zanedbatelná. V první řadě musíme překazit Piercovi plány. To znamená zničit helicarriery a zajistit Pierce."
Buckymu se jeho slova ani v nejmenším nelíbila. Zatnul svojí kovovou ruku v pěst.
„Nechápu, jak jste mohl zařídit tolik atentátů bez mrknutí oka, když se při pomyšlení na tu svoji doktorku v zajetí celý třesete," rýpl si do něho Fury.
„Ovládali mě," zavrčel voják.
„Klid, tohle je k ničemu. Raději se pustíme do plánu," rozhodl kapitán.
„Souhlasím," podpořila ho Hillová. Postupně začali všichni přítomní přikyvovat.

ZlomenýKde žijí příběhy. Začni objevovat