"Tahle písnička je strašná," komentuji písničku, která hraje Shawnovi v rádiu.
"Cože? A co jako posloucháš ty? Tohle je kvalitní muzika."
"Já poslouchám Bebe Rexhu. Má mnohem stylovější písničky, jak tohle."
"Tohle je skupina Fall Out Boy. Zpívají mnohem lepší písničky, jak nějaká Bebe."
"No promiň? Tohle ani nejsou písničky."
Vypla jsem rádio a z telefonu jsem tam pustila písničku "I'm A Mess" od ní.
Shawn mi ale vytrhl telefon, vypl ho a řekl:
"Takže... pravidlo číslo jedna: nikdy se nedotýkej mého rádia. Pravidlo číslo dvě: nikdy se nedotýkej ničeho, co patří mně. Jasný?" Chci si vzít zpátky telefon, ale on ho dá ještě víc na stranu a zopakuje:
"Jasný?"
"Jasný!" řeknu z donucení. Oba se zasmějeme. První moment, kdy se my dva smějeme (myslím jako opravdově a ne ironicky). Upřímně jsme se zasmáli a mně se to líbilo.
"Takže Fall Out Boy, jo?" zeptám se ho.
"Jo, už dlouho je poslouchám. A ty a Bebe Rexha?"
"Jsem její fanynka odjakživa. Je to úžasná zpěvačka."
"To jo. Asi. Nezpívá aspoň písničky, o nějakých holčičích představách, jak by měli kluci vypadat a jak by se měli chovat."
"Nejsi tak nesnesitelnej v tuhle chvíli. Jen abys věděl."
"Ty taky nejsi tak moc otravná v tuhle chvíli. Jen abys věděla."
"Cože? Já nikdy nejsem otravná," protestuji.
"To teda jsi! Skoro pořád!"
"Ale sednul sis ke mně do lavice, takže zas tak otravná asi nejsem," řeknu mu.
"To jsem udělal jen proto, abych tě mohl prudit," brání se.
"Ale daří se ti to."
"Kam se podělo tvoje černý oblečení?" podívá se na moje modré džíny s bílou halenkou.
"Mám ráda změny."
"Ty? Ty že máš ráda změny? Jsi známá tím, že jsi prý nikdy nevyzkoušela nic nového."
"Co prosím? Já ráda zkouším nové věci. Ale možná jsem už nechtěla poslouchat tvoje výsměchy o mém oblečení."
"Jasně."
"Jasně."
"Jasně."
"Nech toho!" Dneska se nějak moc směju a nevím, jestli je to dobře nebo ne.Cesta nebyla tak špatná, jak jsem si myslela. Vlastně byla skvělá. Konečně jsme se normálně bavili a neřvali jsme na sebe.
Shawn mě vyhodil u mě před barákem a rozloučili jsme se.
Po chvilce si všimnu, že mi někdo volá.
"Ahoj Taylor!" řeknu nadšenš do telefonu a odemykám dveře od domu.
"Ahoj Camilo! Jen ti volám, abych se zeptala, jaký to bylo u sochy Svobody?"
Všechno jsem jí řekla- o mém tátovi a že jsem kvůli tomu nebyla navštívit památky v New Yorku.
"To mi je vážně moc líto."
"V pohodě... Zavolám ti později, jo? Měla jsem náročný den a chci si jít lehnout."
"Kdyžtak zavolej zítra." Ukončily jsme náš rozhovor, ale ještě předtím jsem jí řekla taky o tom, co se stalo mojí mámě, ale o tom, že jsem jela se Shawnem v autě několik minut, jsem jí radši neřekla. Bude to tak lepší. Ještě by si ohla myslet, že se mi doopravdy líbí Shawn Mendes.Druhý den musím opět vstávat do školy. Jedu autobusem do školy a opakuji si slovíčka ze španělštiny, protože dneska píšeme test. První hodinu máme angličtinu.
Kolem Shawna se sešlo několik kluků (včetně těch dvou, kteří si o mně povídali na francouzštině).
"Ahoj Camilo," pozdraví mě Shawn.
"Ahoj." Pořádně mě zarazilo, že mě pozdravil. Vždycky jsme se ignorovali. Obzvlášť když kolem nás byli lidé, které známe.
Sednu si a učím se, ale postupem času si ostatní kluci odsednou a Shawn je tam se mnou sám.
"Španělština?" zeptá se mě.
"Jo. Francouzština?" Taky se zeptám a ukážu na jeho sešit, který má otevřený.
"Jo." Zhluboka se nadechne.
"Co takhle někdy někam zajít?" Cože?! Co to...., co to má sakra znamenat?!
Asi viděl jak panikařím.
"Už nemá cenu dělat, že se mi nelíbíš, Camilo."
"To.... to nejde,... já,... ty se líbíš Taylor a vsadím se, že o tom víš."
"Vím o tom, ale mně se Taylor nelíbí. Já chci tebe." Kouká se mi přímo do očí. Co se to se mnou děje?
"Musím si to promyslet," řeknu nakonec.
"Podívej se mi do očí a řekni, že ke mně nic necítíš. Pak tě nechám na pokoji." Musím jít na vzduch. Učitelce na angličtinu se moc omluvím a předstírám nemoc. Nebo možná nepředstírám. Proč moje srdce poskočilo, když mě pozval Shawn na rande? Pak mi to ale všechno dojde...
Ta sázka!Shawne, je mi naprosto jasné, že jde o tu pitomou sázku, tak se nesnaž.
Po pár minutách mi Shawn odpoví:
Přísahám ti, že o tu sázku nejde. Věř mi.
Ach jo. Chci mu tak moc věřit. A taky mu to uvěřím...
Přísahám ti, že jestli jde jen o tu sázku, tak si mě nepřej.
Určitě dělám hrozně moc velkou chybu, ale nemůžu se tomu nijak bránit...
Co takhle dneska večer? A vem si na sebe něco pěknýho.
Odepíšu mu téměř okamžitě.
To snad nemyslíš vážně.
Teď zase odepíše téměř okamžitě on.
Máš pravdu. Tobě to sluší ve všem.
To snad ne! A pak ještě dodá:
V šest tě vyzvednu.
Taylor mě bude nenávidět...
ČTEŠ
Neskutečně mě mateš
Lãng mạnŠestnáctiletá Camila ještě nikdy s nikým nechodila, nikdy se s nikým nelíbala a to už chodí na střední školu! Jeden kluk jí tam hrozně moc leze na nervy a navíc jí zabraňuje, aby se seznámila s jeho kamarádem- Connorem, který se Camile líbí už od pr...