Nevím, jestli má ještě cenu, abych ti věřila.

78 11 3
                                    

Vzhledem k tomu, že mě Shawn několikrát naštval a pak se to snažil vyžehlit, já ho chci po zbytek mého života ignorovat. Což se mi několik dní úspěšně daří. O hodině španělštiny si máme napsat nová slovíčka, takže je ve třídě klid. Doteď tam byl klid.
"Už jste schválili tu moji žádost?" Vtrhne do dveří Shawn. Naše učitelka je v každé situaci úplně klidná, takže ji vůbec nerozhodilo, že Shawn ani nezaťukal.
"Ano, od zítra už můžeš začít chodit na španělštinu." Vede s ním rozhovor.
"Až zítra? Nešlo by to už teď, když jsem jsem tady? Mám i učebnice."
"Když se tak moc chceš naučit španělštinu, tak se musíš naučit i předešlou látku. Třeba od.... Camily! Té jde španělština moc dobře." Ne... ne.. ne! Proč mi zrovna španělština musí jít tak dobře?
"Cože prosím?" vyhrknu.
"Budeš doučovat Shawna aspoň dvakrát do týdne."
"Jenže.... já mám ještě chodit na kytaru.." Tak teď abych se ještě zapsala do kroužku na kytaru.
"Neboj, Cabello, na dnech se domluvíme." Je vidět, že jemu to nedělá žádné starosti. Má vítězný úsměv na tváři a já bych mu nejradši dala pěstí. Všechno to ještě zakončí tím, že si sedne vedle mě.
"Proč tohle děláš?" zeptám se ho.
"Mám rád změny."
Ten hajzl...

Když zazvoní, zase na mě promluví.
"Takže dneska bychom mohli mít doučování, ne?"
"Mám snad na výběr?"
"Uděláme takový kompromis, aby se ti na to doučování chtělo víc."
"Povídej." řeknu ironickým hlasem a chci tím naznačit, že mě to hroooozně zajímá.
"Ty mě budeš doučovat španělštinu a já tebe budu učit hrát na kytaru."
"Ty umíš hrát na kytaru?"
"Jo, už tři roky."
"Beru, ale budeš se mnou mít trpělivost!"
"Už jsem se naučil mít s tebou trpělivost. Neboj, Cabello."
"Doučování bude u mě doma, takže přijď až se ti to bude hodit. A nezapomeň na tu kytaru."
"Jsem rád, že jsme opět kamarádi."
"Můžu tě ujistit, že to určitě nejsme."

"Mami, dneska k nám přijde Shawn."
"Ten kluk, se kterým ses tenkrát líbala přede dveřmi našeho domu?" Zhluboka se nadechnu.
"Ano, ten Shawn."
"Takže vy teď spolu chodíte?"
"Nejsme ani kamarádi."
"Tak jak mi vysvětlíš tu-"
"Nechci to řešit, mami." Jdu do svého pokoje. Chápu jí, nemůže vědět, proč teď Shawna nenávidím, ale o tomhle tématu ještě nejsem připravená mluvit s někým, jako je moje máma.

O hodinu později dorazí Shawn i se svou kytarou. Nejdříve začínáme španělštinou, takže ho ihned pozdravím:
"Hola." Bohužel, Shawn neví ani co znamená slovíčko "hola". Tohle bude náročný den. Vlastně náročný rok.
Stálo mě to nekonečně moc úsilí, ale přešli jsme na moje doučování. Po celou tu dobu, co jsem poslouchala Shawnovu španělštinu, která vůbec nezněla, jako španělština, mě strašně bolely uši. Jako vážně... au!
Jenže teď musí bolet uši zase Shawna. Hahaha.
Moje učení na kytaru bude velmi záživné jak pro mě, tak i pro něj.
Po dvou hodinách Shawn odešel a doma konečně nastal klid.

"Až si se mnou budeš chtít promluvit, stačí říct." Mámu asi mrzí, že se jí už nesvěřuji tolik, jako před třemi lety.
Kývnu, aby věděla, že s tím souhlasím.
"Počkej mami!" Běžím za ní, abych ji obejmula. A taky jsem se rozhodla, že jí všechno řeknu. Zaslouží si vědět pravdu, je to skvělá máma.

Neskutečně mě matešKde žijí příběhy. Začni objevovat