14.

111 13 3
                                    

  Гледна точка на Джимин:

  Забавлявахме се. Бяхме мокри до кости. За късмет слънцето  печеше силно.

   Съблякох блузата си, която бе изсъхнала бързо и я бях дал на Алекс, като нейните ги оставихме да изсъхват. Само колко бе сладка с моите дрехи!


Твоя гледна точка:

  Моите дрехи бяха доста мокри, а и нямах други сега. Ала блузата на Джимин бе изсъхнала бързо. Правех се, че не ми е студено, докато наистина измръзвах. Усмихвах му се от време на време, за да не усети нищо.

- Алекс, ти защо така си настръхнала?- по едно време той ме попита, докато се разхождахме наоколо (близо до водопада).

- Така ли?- престорих се, че не е така.- Мисля, че ти се струва.

- Дай да проверя.- отговори, като искаше да ме гушне.

  Въпреки моите протести, той ме прегърна.

- Малее, та ти измръзваш!- възкликна той.- А още си мислиш, че ще ме заблудиш!

  В този момент Джимин съблече блузата и остана гол до кръста. Без да съм усетила, опулила съм очи към плочките и мускулите му. Опомних се, като чух неговия смях.

- Какво се смееш?- направих се на нацупена.

- Ами трябваше и ти да си видиш изражението как си опулила очи!- продължаваше да се смее.- Знам, че съм неустоим, но трябва да се облечеш вече1

  Изплезих му се и се направих, че го гледам нацупена, обличайки блузата му.

- Някой казвал ли ти е, че когато се цупиш, ставаш още по-сладка?!- обади се той, ухилен до уши.

  Усетих, че бузите ми поруменяваха и затова гледах тревата. Той ме удостои с един мил поглед и ме загърна с неговата жилетка. Позволих си да се усмихна сладко.

- Няма  ли да ти бъде студено?- попитах го грижовно.

- На мен даже ми е горещо!- отвърна той.

- Еми като самия ти си толкоз горещ!- промърморих на себе си.

  След което пак ме вдигна на ръце.


Гледна точка на Джимин:

   Мина се много време. Отидохме до водопада и взехме вече сухите дрехи на Алекс. Не знам защо, обаче имах някакво лошо предчувствие, което не можех да го избегна.

  За да тя не усети нещо и не се разтревожи, погледнах я и й се усмихнах, както и тя на мен. Но щом отделих поглед от очите й, усмивката ми изчезна, тъй като иззад Александра...



Нека да ви даря с още един хармоничен епизод😉😂! Надявам се да ви хареса!😅😅 Очаквам мнение и...да видим какво ще се случи в следващия епизод....! Обичам ви!❤❤❤

Спомени ( Imagine with Park Jimin)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora