D-16-

328 224 14
                                    

Simge'nin söylediklerinden sonra nasıl hissettiğim hakkında hiç bir fikrim yok. Bunun böyle sonuçlanacağı elbette belliydi ama daha geç olmasını bekliyordum. Bir de bunu kızlara açıklamak var.

Odadan çıktığımda herkesin salonda oturup konuştuklarını gördüm. Beni görünce konuşmayı bıraktılar.

-Gözde orada neden dikiliyorsun? Otursana.

Hayal'e bir şey demeden koltuğa oturdum. Suratımdaki ifadeyi görünce onların da suratı düşmüştü.

-Sizinle bir konu hakkında konuşmak istiyorum. Uzatmanın bir anlamı yok. Simge söyledi. Bizim eve adamlar zorla girmişler ve sizi sormuşlar. Sonra da Yavuz amca gelmiş. Bu olanları bize söylememesi için Simge'den rica etmiş ve şu an Bursa'ya gitmek için hazırlık yapıyor.

Bunları söyledikten sonra büyük bir tepki beklemiştim ama kimseden bir tepki gelmeyince şaşırdım. Acaba bunları içimden mi söyledim diye düşünmeye başlamıştım.

-Biz bittik. Demek ki, her şey buraya kadarmış.

Hayal'in cümlesine çok şaşırdım. Her zaman amcası öğrenecek diye tedirgin olan kız gitmişti.

-Zaten böyle ne kadar devam edecektik? Er ya da geç gerçek ortaya çıkacaktı.

Burcu'nun da sakin bir şekilde konuşmasıyla dengem şaşmıştı, diyebilirim. Emre'ye baktığımda yere bakarak oturduğunu gördüm. Şu ana kadar ağzını açmamıştı. Şimdi de açacak gibi gözükmüyordu.

-Bence şimdi arayıp söyleyelim. Boşuna gitmesin şimdi Bursa'ya.

Hayal'i cümlesini duyduktan sonra ona hak verdik. Hayal kendi söylemek isteyince kabul ettik ama Hayal amcasını 3 kere aramasına rağmen açan olmamıştı.

Hayal mesaj yazacakken telefonumun çalmasıyla durakladı.

-Seni dinliyorum, Simge.

-Yavuz amcanın Bursa'ya gitmediğini söylemek için aramıştım.

-Anlamadım.

-Doğru duydun. Bursa'ya gitmeyecek çünkü "Lanetli sokak" gizemi hakkında yeni gelişmeler olmuş.

-Ne gibi?

-Benim bildiklerim bu kadar. Siz kendinize dikkat etmeye bakın. Bu arada şu an neredesiniz?

-Arkadaşımın evinde. Gelişmeler olursa bizi haberdar eder misin?

-Elbette. Hoşça kal.

Telefonu kapatır kapatmaz soru yağmuruna tutuldum. Hepsine tek tek cevap verirken Simge'nin tam zamanında beni aradığını fark etttim.

Normalde onu pek fazla sevdiğim söylenemezdi. Sevmemek için çok iyi gerekçelerim vardı ama artık her şey eskide kaldı.

Bize yaptığı bu iyiliği unutmam mümkün değil.

-Maceraya kaldığımız yerden devam mı?

Emre'nin sorusuna gülerek cevap verdim. Kızlar da gülünce eski gergin ortam yok olmuştu.

-Herkesin keyfi yerine geldiğine göre cinayetlere gelelim mi?

Sorumu sormamla ortam sessizliğe büründü.

-Bence biz ne kadar da kendimizi uzakta görsekte sonuca çok yaklaştık. Burak Altan'da olay bitiyor. Kesinlikle ailesiyle görüşmeliyiz.

Burcu'nun dediklerini hepimiz onaylamıştık.

-Ne zaman görüşeceğiz ailesiyle?

Hayal'in sorusunu cevaplamak için hemen atıldım.

-Emniyette neler olmuş, onu öğrendikten sonra gideriz.

Masa Altı DosyalarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin