-Josephine-

1.5K 81 1
                                    

"Kam to jdou?" Zeptal se Peter, který se objevil z ničeho nic vedle mě. S úsměvem jsem se odvrátila od Tessy a Jamieho, kteří šli na molo.

"Ukázalo se, že Jamie má Tessu rád. A já si myslím, že ho má rada i ona.. takže si s ní šel promluvit."

"Nechceš se vrátit dovnitř a zatančit si?" Usmál se a nabídl mi ruku. Přikývla jsem a nechala se odvést dovnitř. Když jsem ucítila jeho ruce na svých bocích, zachvěla jsem se. "Četl jsem novinky.. víš že se připravuje soud s tou ženou, která tě unesla?" 

"Vím," přikývla jsem. "máma mi kvůli tomu i volala. Budu tam muset jet, protože chtějí slyšet můj názor. Ale jaký můžu mít názor, když jsem vlastně doteď nevěděla, co se děje." 

"To chápu," povzdychl si. "ale až tábor skončí, všechno bude jinak." 

"Já vím," zamumlala jsem. "je špatné, když z toho mám strach?" 

"Ne," pousmál se odhrnul mi vlasy z obličeje. Jeho ruka zůstala na mé tváři a zadíval se mi do očí. "není špatné mít strach, protože tvůj život se rozhodně změní. Ale ty to zvládneš." 

"Bála jsem se tohohle tábora a teď se bojím toho, co přijde až ten tábor skončí." písnička skončila a já se pousmála. "Nepůjdeme na vzduch?" 

"Jestli chceš." Přikývl. Posadili jsme se na schody před moji chatku. Zaklonila jsem hlavu a zadívala se na hvězdy. Cítila jsem na sobě Peterův pohled, takže jsem se k němu otočila. Najednou jsem cítila jeho rty na svých. Když se odtáhl překvapeně jsem vydechla. 

"Promiň já to musel udělat." Zašeptal. Beze slova jsem mu vjela rukou do vlasů a přitáhl si ho zpět k sobě. Jeho ruce si našli místo na mých zádech a já cítila jak mě jemně hladí. Najednou si u nás někdo odkašlal a já se od Petera rychle odtáhla. Tessa stála vedle Jamieho a oba se uculovali. 

"Nerušíme?" Zeptala se Tessa. Vyskočila jsem na nohy a zakroutila hlavou. 

"Zrovna jsem Peterovi říkala, že si už půjdu lehnout." vyhrkla jsem.

"To přesně říkala," postavil se Peter a taky se začal usmívat. "dobrou noc, Josie. Jamie jdeš se mnou?" 

"Jasně," přikývl a obrátil se k Tesse. "dobrou." naklonil se k ní a políbil jí na tvář. Když oba odešli, Tessa se na mě podívala.

"Neptej se." Zamumlala jsem a vešla do chatky. Tessa mě následovala a já se posadila na svojí postel. "Ani vlastně nevím jak se to stalo. Seděli jsme vedle sebe a najednou jsem cítila jeho rty na svých a nedokázala se odtáhnout." 

"Máš ho ráda?" Zeptala se a pobaveně nadzvedla jedno obočí.

"Ne!" Vyhrkla jsem možná až příliš rychle. Tessa pobaveně zakroutila hlavou a já věděla, že mi nevěří. Ale já opravdu nevěděla, co k Peterovi cítím. Na jednu stranu mi připadal jako největší egoista pod sluncem a na druhou stranu jsem ho chtěla poznat čím dál tím víc. 

"Je v pořádku, jestli ano," pokrčila rameny. "Peter je úžasný kamarád, Josie. Ale asi by jsi měla vědět, že jeho vztahy nikdy nevyšli.. a to mluvím z vlastních zkušeností.. Nechci se ti do toho míchat, ale možná by si to měla vědět." 

"Dobře," přikývla jsem. "no a co ty a Jamie?" Tessa se pousmála a posadila se na postel naproti. "Já bych tě totiž zase měla varovat, že pokud mu ublížíš, tak i když jsi moje dvojče tak tě zabiju." 

"Neboj se," zakroutila hlavou. "Jamie je prostě úžasný.. už chápu proč mi to zatím s žádným klukem nevyšlo. Nikdy jsem nepotkala kluka jako je on. Je tak-"

"Výjimečný," dořekla jsem za ní a Tessa s úsměvem přikývla. "To on je." Souhlasila jsem. "Ale prožil si toho hodně, Tessa. Někdy má svoje nálada a není to s ním jednoduché."

Our first summer (Book 4)Kde žijí příběhy. Začni objevovat