-Josephine-

1.4K 84 1
                                    

Sledovala jsem jak spolu Tessa s Jamiem tančí. Překvapilo mě, když jí k tomu tanci vyzval, ale z jeho pohledu jsem poznala, že se mu Tessa líbí. Vždycky jsem poznala, když se mu nějaká holka líbila, ale tentokrát to bylo jiné. Něco mě na tom děsilo. "Snad nežárlíš." Objevil se za mnou Peter a podal mi kelímek s džusem.

"Ne," zakroutila jsem hlavou. "jen mě překvapuje jak šťastně vypadá. Mám pocit, že se mnou takhle šťastný není." 

"Ale je," posadil se vedle. "jen se mu Tessa pravděpodobně líbí." 

"Je to zvláštní," usmála jsem se. "je to jako kdybych se mu líbila já. Vždyť vypadáme stejně." 

"To možná jo," přikývl. "ale chováním jste úplně jiné. A její chování se mu právě líbí. A teď pojď, tohle je ta nejlepší písnička, kterou nám můžou zahrát." Peter se zvedl a nabídl mi ruku. "Nemůžeš mě odmítnout. Je to neslušné." Jen jsem se smíchem zakroutila hlavou a odložila kelímek na stůl. Potom jsem přijala jeho ruku a nechala se odvést doprostřed. "Tak jak se ti tady zatím líbí?" 

"Uběhl teprve týden," pokrčila jsem rameny. "spíš se bojím toho, co přijde až tábor skončí." Přiznala jsem se. 

"Ať už to bude jakkoliv," zašeptal a zadíval se mi přitom do očí. "ty to zvládneš. Já vím, že jo." Nevěděla jsem, co mu na to říct, takže jsem se k němu prostě přitulila a položila si hlavu na jeho rameno. Když písnička skončila, vrátili jsme se ke stolu, kde už byl i zbytek. 

"Zrovna jsme si říkali, že půjdeme do jezera. Jdete taky?" Zeptala se s úsměvem Nora. Podívala jsem se na Petera, který mě sledoval a čekal na moji odpověď.

"Dobře," přikývla jsem. "noční koupel zní fajn." Všichni nadšeně zatleskali a spěchali pryč z jídelny. Zbyla jsem jen já a Jamie, který mě s úsměvem pozoroval. "Co?" zeptala jsem se a založila si ruce na hrudi.

"Kdo jsi a co jsi udělala s mojí Josie?" Nadzvedl jedno obočí. Zvedla jsem ruku a ukázala mu prostředníček. Jamie se zasmál a objal mě okolo ramen. Společně jsme se vydali k jezeru, kde už byli všichni ve vodě. Tedy skoro všichni jak jsem zjistila. Tessa stála opodál a s úsměvem pozorovala své kamarády. "Jdeme?" Kývl Jamie k vodě a začal se svlékat do spodního prádla.

"Běž napřed." Zazubila jsem se na něho. Jamie přikývl a rozběhl se po molu a skočil do vody. Pomalu jsem se vydala k Tesse. "Proč tam nejsi s nimi?" Zeptala jsem se. Tessa se na mě překvapeně podívala. 

"Dávám si chvíli oddych," vysvětlila. "jsem ráda, že jsi na tu diskotéku přišla. A dokonce jsi našla i šaty jak tak koukám." usmála se.

"Jo," přikývla jsem. "úplně jsem na ně zapomněla. Byl to dárek od Jamieho k mým šestnáctým narozeninám." Usmála jsem se. "Tesso já-" začala jsem. "chtěla jsem se omluvit za to jak jsem se chovala.. Máme před sebou ještě celé léto a já-" 

"Nemusíš nic říkat," skočila mi do řeči. "máš pravdu, máme ještě celé léto a já tě chci poznat, Josie."

"Taky tě chci poznat." Usmála jsem se. Tessa nadšeně zatleskala a vrhla se mi okolo krku. Překvapeně jsem vydechla, ale nakonec jsem její objetí přijala.

"Jdete nebo co?!" Zakřičel na nás z vody Peter.

"Už jdeme!" Křikla jsem nazpátek. Obě jsme se svlékly do spodního prádla a podívaly se na sebe. "Na tři?" Natáhla jsem k ní ruku. 

"Na tři." Souhlasila a propletla si se mnou prsty. "Raz, dva-" 

"Tři!" Vykřikly jsme a rozběhly se po mole. Když jsem se potopila pod vodu, cítila jsem se skvěle. Vyplavala jsem a překvapilo mě jak blízko jsem Peterovi. 

"Ahoj." Zazubil se a já mu úsměv oplatila. Najednou na mě někdo začal cákat a já se rychle rozhlédla. Jamie mi stříkl vodu rovnou do obličeje a já se rozesmála. Najednou se strhla bitka všichni proti všem. Ještě před týdnem mi tohle místo přišlo děsivé. Ale teď jsem věděla, že si nedokážu představit lepší léto než s těmito lidmi a na tomto místě.

 Ale teď jsem věděla, že si nedokážu představit lepší léto než s těmito lidmi a na tomto místě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Our first summer (Book 4)Kde žijí příběhy. Začni objevovat