Dovětek autorek 💜

459 28 21
                                    

Alooha! <3

No... kde začít... asi tak, že tohle bude poděkování a pár informací o týhle knížce. Je tu děkování, naše loučení se s knížkou, zajímavosti, screenshoty z doby, kdy jsme neměly tolik přečtení a malá reklamka.

¤¤¤

Jak možná víte, tahle kapitola bude skoro nejtěžší na napsání. Je to prostě neuvěřitelný. Více než půl roku jsme psaly tuhle knížku. Více než půl roku jsme se snažily pravidelně vydávat kapitoly. Zabralo to přes šest měsíců, než jsme se dostaly sem. Na konec týhle knihy. Na konec, kdy se budeme muset s tímhle příběhem rozloučit.

Oboum z nás tenhle příběh přirostl neskutečně moc k srdíčku. I když to dopadlo dobře Tinus skončil s Noelem, který nakonec není takovej debil, jak se zdálo, tak i přes to bude těžký se s ním rozloučit. Prostě po týhle kapitole už to prostě nebude a bude konec.

A pro mě (Niki) bude asi nejvíc těžký se rozloučit s shipem Mael (Martinus a Noel). Já už si za tu dobu do hlavy "zakódovala", že Tinus a Noel prostě patří spolu, takže pokud zase někdy budu psát ff s Tinim, tak to bude celkem těžký :d.

♡♡♡

Když si to tak vemete, tenhle příběh neměl žádný skrytý význam, nebo nějakou radu. Možná jediný, co by z toho tak vyplnynulo je tohle.
Ne všichni jsou takoví, jací se prezentují.

Tahle věta je strašně podobná větě  'Ne všichni se chovají tak, jak se preferují.' Přesně tuhle větu řekl Noel Tinusovi na konci sedmé kapitoly.
V tu dobu to bylo myšleno na jeho rodiče, kteří se preferovali jako "ti lepší", i když ve skutečnosti byli úplným opakem.

Když si to tak vemete, ta věta vystihuje i obsah týhle knížky. Hlavně vystihuje Noela. V jedné z pozdnějších kapitol jsme se ptaly, jak si představujete Noela.

A když teď samy přemýšlíme nad odpovědí. Noel byl vážně záhadná postava. Původně to byl takovej ten oblíbenec školy, který šikanoval Martinuse kvůli jeho orientaci. A jak hádám, hodně z vás ho určitě nemělo rádo. Jenže pak se v průběhu děje začalo ukazovat, že to není tak, jak to vypadá. A ke konci se ukázalo jen to, že si "bral příklad" ze špatných lidí- jeho rodičů.

Zkrátka byl svým způsoben stejný jako jeho rodiče. Jen v opačném slova smyslu. Oni si hráli na ty dobrý, zatímco byli zlí. A Noel byl ten špatný, i když měl dobrou duši. Prostě chápeme se.

A pokud tohle někdo čtete, zamyslete se. Kdo z vás hned na začátku odsoudil Noela, řekl si o něm, že je to jen nějaký debil?
Zkuste si na to upřímně odpovědět. (Samozřejmě nám tu "odpověď" můžete napsat do komentů xd)

A možná to tak neměli všichni, ale část z vás ho určitě odsoudila, aniž by ho znala. Ale to je v dnešní době normální, dalo by se říct. Teď už lidé soudí, aniž by znali pravou tvář člověka, aniž by věděli čím vším si dotyčný musel projít.

A přesně takhle to bylo s Noelem. Časem se z něj vyklubal pohodový chlapík.

A proto by se dalo říct, že vyplývá, abyste nesoudili ostatní, aniž byste znali alespoň část jejich minulosti.

Ale to je náš názor. Jaký byste vytáhli ponaučení z tohohle příběhu vy?

•••

Možná by nebylo na škodu zmínit, že tohle je absolutní konec a pravděpodobnost, že bude druhý díl, je téměř minimální.

My  obě se i zastáváme názoru, že většina knížek se druhým dílem zkazí. Chce autor udělat nějaký zvrat v ději, tak ať ho udělá v jedné knize. Proč to cpá do dvou rozdílných knih?

Happier 🌈 //ff Martinus GunnarsenKde žijí příběhy. Začni objevovat