24💜

465 46 7
                                    

Martinus's POV

Vzbudil jsem se, protože mi žaludek dal značně najevo, že jeho obsah půjde ven. Zvedl jsem se ze země a rychle pádil na záchod. Moment... zvedl jsem se ZE ZEMĚ? On mě Noel zase skopnul, idiot. Přestal jsem se zaobírat tím, že jsem se vzbudil na zemi, zatímco se Noel rozvaloval na mojí posteli. Už se rozednívalo, takže se mi na záchod doběhlo lépe a taky jsem nenarazil do futer jako minule, když jsem šel v noci na záchod.
Přiběhl jsem k záchodu a vyzvracel jídlo, jaké jsem předtím snědl.
Hlavu jsem měl v míse, když jsem slyšel kroky a poté jsem cítil, jak si ten člověk sedl vedle měl.

Zvednul jsem zrak a podíval se do Noelových safírových očí. ,,Jak to tak vidím, tak příště vážně budu jíst jen rohlíky." Pokusil jsem se zasmát, ale bylo mi mizerně. Ani si nevzpomínám, kdy mi bylo naposledy takhle blbě. Zase to na mě přišlo a já zastrčil hlavu zpátky do záchodu.
Zaslechl jsem otevírání dveří a následně Noelův hlas:,,Emmo, běž spát." ,,Ale já potřebuju čůrat." Zamumlala a já úplně cítil, jak se na mě dívá.
,,Tak běž dolů na záchod." Řekl jsem stále s hlavou v záchodě.
,,Ale tam jsou bubáci." Začala natahovat.
,,Tak Noel půjde s tebou." Trochu jsem zvednul hlavu.
,,Cooo?" Otočil na mě hlavu.
,,No nečum a padej. Ať tady Emma neudělá loužičku." Otráveně se začal zvedat a já se začal věnovat míse.

Spláchnul jsem to po sobě a vyčistil si zuby, abych v puse neměl tu pachuť.
Vydal jsem se zpátky do pokoje a cestou narazil na Noela. ,,Všechno dobrý?" Zeptal se.
,,Snad jo." Odvětil jsem. ,, Ale aby bylo jasno, spím u zdi. Radši tě pozvracím, než abych riskoval, že se zase probudím na zemi."
,,No jo furt." Protočil očima.

~~~

,,Tak co si dáte k snídani, kluci?" Ptala se nás mamka, když jsme s Noelem ráno přišli na snídani.
,,To co vždycky." Řekl Noel a čekal na chleba s marmeládou. Po chvíli ho taky dostal narozdíl ode mne. Já doatal suchý toustový chleba.
,,Suchej?" Podíval jsem se na mamku se smutnýma očima a chtěl jsem, aby mi dala i marmeládu.
,,Nemysli si, chlapečku, že když ráno budeš zvracet tak, že ti dám marmeládu a navíc nejsem tvůj sluha. Je to jen moje ochota, že vám dělám snídani." Radši jsem už neremcal a jedl svůj chlebík.

,,Tini, ty budeš mít s Noelem miminko?" Koukla na mě Emma a přežvykovyla si u toho svůj chleba. Nic takového jsem od ní nečekal a zadusil se chlebem. Rozkašlal jsem se a Noel mě musel bouchnout do zad, než jsem to pořádně spolknul.
,,Na to jsi přišla kde?" Zeptal jsem se jí.
,,No, slyšela jsem mamku a tetu Rose, když si povídaly. Bavily se o tom, že teta čeká se strejdou mimčo, protože se mají rádi a kvůli tomu vždycky ráno blinká. Ty jsi ráno taky blinkal, takže budete mít miminko?" Podívala se na mě a já měl, co dělat, abych se nezačal smát. Zároveň jsem nevěděl, jak jí mám vysvětlit, že dva kluci mít děti nemůžou.
,,Em, víš, kluci mít spolu miminko nemůžou. Na to musí bejt holka a kluk, takže mimčo nebude." Vysvětlil jí Noel, který se do konevrzace zapojil až teď.
,,A proč musí být holka a kluk?"
,,Na to se zeptej Marcuse, ten je na tohle odborník." Hodil jsem všechny tyhle starosti ohledně rozmnožování na Marcuse a už to nemusel řešit. Asi by jí to měla všechno vysvětlovat mamka, ale ta by na to neměla odvahu už vůbec.

,,Kde je Marcus?" Rozhlížela se a pokoušela se ho pohledem najít.
,,Spí." Pokrčil jsem rameny. ,,spíš by mě zajímalo, kde je Jayden."
,,Ráno jsem ho potkala. Říkal, že jde něco zařídit." Už zase věnovala větší pozornost snídani a ani to nevypadalo, že se chce k sexu vracet. (P.a. To zní hodně divně...)
Přišlo mi hodně divné, že si šel něco zařídit.  Vůbec mi to k němu nesedělo. Ale tak co, je to jeho věc a mně do tohi nic nemusí být.

~~~

,,Tak já už půjdu. Rodiče by mě pak zabili." Noel se nervózně zasmál a zvedl se z mé postele.
,,Fajn. Až mi bude líp, tak si můžeme jít zakopat." Navrhl jsem, když jsem ho šel vyprovodit ke dveřím.
,,Tini, a co pusu na rozloučenou?" Zakmital obočím, když mi řekl tak, jak mi někdy říká jen Emma.
,,Ty bys chtěl abych ti dal pusu? Noui, se nebojíš, že tě pozvracím?"
,,Takhle jsi mi říkal, jen když ses opil." Řekl celkem potichu. Povzdechl jsem si:,,Ty jsi mi řekl jen tak, jak mi občas říká Emma."

Tahle situace se stávala moment od momentu trapnější. Říkal, že musí jít, ale nevypadalo to, že by byl na odchodu. Ne, že by mi to vadilo. Jeho přítomnost se mi za posledních pár dní stala vážně příjemná a vůbec nevadila v porovnání se začátkem.
,,Tini, je dobrý. Takový roztomilý. Líbí se mi to, tak ti budu říkat. A navíc hodí se to k tobě." Cítil jsem, jak se mi po jehi slovech do tváří žene červeň. Sakra, on se mnou nepřímo flirtoval a v podstatě mi řekl, nebo alespoň naznačil, že jsem roztomilý.
,,Neříkal jsi, že musíš jít." Řekl jsem celkem v rozpacích, protože jsem se pořádně nemohl vzpamatovat z toho, co mi řekl. Vážně nevím, co to se mnou je.

,,Nojo, rajčatová princezno Tini." Zasmál se. Asi si všiml, jak jsem rudý. Naštvalo mě, jak mě nazval princeznou. Ale nestihl jsem nic namítnout, protože se rychle ke mně sklonil a dal mi pusu. Pak se jen otočil na patě a odkráčel si jako nějaká primadona. ,,Já nejsem princezna!" Zavolal jsem před tím než zmizel a ukázal mu prostředníček. Nikdo mě nebude nazývat princeznou!

Zavřel jsem za ním dveře a s myšlenkami úplně jinde si sedl na gauč vedle Jaydena, který se už stihl vrátit. ,,Kde jsi byl?" Otočil jsem na něj hlavu.
,,Něco jsem šel zařídit. Ale s tím si nedělej hlavu. Teď můžeme nějaký čas strávit spolu, nic se nám do toho nebude plíst." Usmál se na mě.
,,Jak to myslíš?" Nakrčil jsem na něj obočí.
,,Myslím to tak, jak to říkám. Přijel jsem za tebou, je na čase se pokusit to vrátit do starých kolejí, když se teď mezi nás nic, respektivě nikdo, nebude plést."
Nevěděl jsem, co má přesně na mysli, ale určitě jsem z tohi neměl nijak dobrý pocit. Vlastně jsem z toho neměl dobrý pocit vůbec. Musel jít zařídit něco vážného, co se nějak týkalo i mě a já nevěděl co. Alespoň zatím, byl jsem odhodlaný to zjistit.
Ale každopádně mě tím až nadmíru rozhodil.

Aloha!❤🌝 dneska je tu taková kratší, ve které nic moc není, ale příště už to tak zřejmě nebude😏🔥 Jak si užíváte prázdniny? 🌤🌊
My si je v rámci možností užíváme💝 a s tím souvisí, že obě jedeme skoro na celý týden pryč💫💦. Takže další kapitola bude asi až za týden, protože k wifi se nedostaneme 😶😅
.
Za jakoukoliv podporu budeme rády
.
Maya&Niki 💙💦

Happier 🌈 //ff Martinus GunnarsenKde žijí příběhy. Začni objevovat