Pozn. Aut.- omlouváme se všem milovníkům 50 odstínů šedi, nechceme ten film nějak "urážet", jen jsme náš názor zakomponovaly do příbehu
~~~
Martinus's POV
,,Tak co budeme dělat teď?" Zeptal se Noel a protáhl se.
,,Ja nevím, ale další film už asi nezvládnu." Posadil jsem se trochu jinak, prorože z tamté polohy už mě bolel zadek.
,,Můžeme dělat cokoliv, mně je to jedno." Pokrčil rameny a stále se na mě díval.
,,Tak si budeme normálně povídat." navrhl jsem. ,,Budeme se sebe navzájem ptát na otázky a ten druhý musí popravdě odpovědět.",,Fajn. Ptej se, dámy mají přednost."
,,Hahaha, jak vtipné." Protočil jsem očima a ptal se. ,,Oblíbená barva?"
,,Já nevim, ale asi žlutá. Oblíbený jídlo?" Nad jeho otázkou jsem se musel zamyslet dokud jsem neodpověděl:,,Pizza, ale sním téměř cokoliv. Oblíbený film?"
,,Je mi to jedno, jen ne 50 odstínů šedi. To je snad největší kravina, co jsem kdy viděl. Jak jsme před nedávnem na to koukali, tak jsem se víc než půl filmu nudil a navíc to bylo strašně nelogický." Začal se tam rozčilovat a bylo vidět, že ho ten film strašně iritoval.Ale musel jsem s ním souhlasit:,,no neasi. Mně to přišlo nekonečné, ale nechtěl jsem to vypínat, protože jsem myslel, že se ti ten film líbí.
Jako nevadí mi romantický slaďáky, ale tohle bylo moc."
,,Moment. To mělo být romantický?!" Na chvíli se zarazil. ,,Já myslel, že je to něco, co mě má vzrušit."
,,Ty jsi pablb." Smál jsem se mu. ,,Možná jsem buzerant, ale můžu na sto procent říct, že by to nevzrušilo ani heteráka."
,,Tak co ty víš možná někomu přijde vzrušující, jak ji mlátí a ona u toho řve; oh, Christiane, aaah." Začal imitovat její hlas a to už jsme oba měli záchvat smíchu.
,,Nerozesmívej mě. Z toho smíchu mě bolí břicho a nerad bych se znivu pozvracel." Hned jak jsem to odřekl, jdme ztichli a o pár sekund později jsme se znovu smíchy popadali za břicha.,,Dobře pokračuju. Jak jsi zjistil, že jsi na kluky?" Zeptal se po chvíli, co jsme se uklidnili.
,,Já už byl od malička trochu zvláštní. Marcus měl ve školce asi 3 holky a já ani jednu. A ani jsem je nějak nepotřeboval. Na základce to samý. Potom když Emma rostla jsem si s ní hodně hrála takový ty 'holčičí hry' a začal jsem být víc jako holka. Kamarád Jayden, ten týpek, co je teď tady, na konci základní školy přiznal, že je na kluky. Když jsem se o tom dozvěděl tak jsem taky začal uvažovat nad tím, jestli nemůžu bejt teplej. Přeci jen už mi bylo 14 a choval jsem se jinak než ostatní kluci. Navíc se mi za tu dobu nelíbila ani jedna holka, i když jsem si namlouval, že líbila, prostě pro mě byly divný. Pak předtím než se Jayden odstěhoval, jsem s ním byl venku a políbil mě. Bylo to divný, a ještě divnější bylo, že se mi to líbilo. Odjel a já z toho byl v prdeli. V tu chvíli mi došlo, že asi vážně nebudu na holky.",,Moment moment. On tě prostě políbil, pomotal ti hlavu a odjel? Jak to mohl sakra udělat?" Čekal jsem, že udělá cokoliv, ale ne, že se zeptá na tohle. Myslel jsem, že mi třeba řekne nějakou narážku, jako měl ve zvyku. A určitě bych do něj neřekl, že ho bude zajímat tento "detail". Celkem zařazeně jsem mu odpověděl:,,Nooo, jo. Proč?"
,,Jak to může vůbec někdo udělat? Nebo spíš jak může být někdo takhle sobeckej? Já nevim, jak jinak to říct, když on v podstatě nemyslí na tebe. Neříkám, že jsem svatej. Nejsem, jsem hajzl a přiznám to. Udělal jsem hodně sviňáren, ale nikdy bych tě takhle neopustil, věř mi." Díval se mi do očí a mě skoro mrazilo z toho, s jakou vážností to řekl.
Neměl jsem mu na to, co říct. Navíc mi to připadlo jako debilní pokus mě sbalit. Nakonec ze mě vylezla uplná hovadina:,,Tím naznačuješ, že bys mě někdy políbil a chtěl se mnou být?",,Pojď radši pokračovat. Ptáš se." Zazdil to a to bylo to nejdivnější. Noel nevyvrátil to, že bych s ním teoreticky mohl být. Ještě k tomu když to byl TEN Noel. Navíc stejný, který mě za mou odlišnou orientaci šikanoval. Tím, že to zazdil si moc nepomohl, protože já pro něj měl dokonalou otázku:,,Fajn. Dokázal bys se mnou někdy něco mít?"
,,Jsem si moc nepomohl. Možná bych to dokázal, ale nejsem buzna. A ty bys se mnou dokázal něco mít? Nebo vlastně bych se měl spíš zeptat, ty bys se mnou chtěl něco mít?"
,,Čistě teoreticky možná i jo, ale vzhledem k minulosti asi ne. Maximálně co bych s tebou dokázal mít je metrový odstup." Ironicky jsem se na něj usmál.,,Nekecej. Klidně bys se mnou byl, víme to oba." Zasmál se, ,,chceš mě a to nezakecáš."
,,Trochu ti stouplo ego, nemyslíš? Jak si vůbec můžeš být tak jistý?" Ušklíbl jsem se a čekal na jehi odůvodnění.
,,Už jen jak ses opil a já pak byl před teboubez trika, jsi na mě koukal jako na svatý obrázek. Uplně jsi slintal. Ještě když jsme se líbali, tak jsi spolupracoval." Nahodil výraz typu já vím všechno a právě teď mám pravdu.,,A to jako znamená, že tě chci? Dovol mi, abych se zasmál." Zasmál jsem se.
,,Jak jsem říkal, to nezakecáš. Vzrušuju tě."
,,No to určitě." Ještě jsem se tomu zasmál.
,,Ale notak. Vzrušuju tě a to mi stačí udělat třeba jen tohle."Než jsem se vzpamatoval tak se mi přitiskl na rty. Byli jsme ve velké blízkosti a naše těla se o sebe třela. Líbal mě a já mu ty polibky s radostí oplácel. Nebylo tam tolik něhy, jak jsem si pamatoval z minula. Tu vystřídala vášeň. Polibky byly hrubší, takové, jaké jsem neměl možnost poznat. I přes tu hrubost se tam skrývala i jemnost. A všechny tyto kombinace dělali ten polibek dokonalým.
Po pár minutách jsme se museli odtrhnout kvůli nedostatku vzduchu. V tu chvíli jsem ten zatracený kyslík proklínal, protože kvůli němu se Noelovi měkké polštářky odlepily od mých a já pocítil chlad.V tu chvíli mi bylo jedno, co říkal. Znamenalo to, uznat, že má pravdu a že mě vážně vzrušuje, ale to mi bylo jedno. V tu chvíli jsem chtěl opět cítit jehi rty na svých.
Nevydržel jsme to a tu nepatrnou vzdálenost, která mi připadala obrovská, překonal. Hladově jsem ho líbal a užíval si ten pocit, který jsem naposledy cítil jako opilý. Za boky si mě přitáhl blíž a tím mě donutil si na něj obkročmo sednout. Naše těla si byla maximálně blízko, že by se mezi nás nevešel ani papír. Svým tělem mě příjemně zahříval a ne jako předtím, když se ke mně musel naklánět.
Zajížděl jsem mu prstydo vlasů a jmeně za ně tahal tak, že mi párkrát Noel zavzdychal do úst. On mi zase se vší jemností mačal boky a pomalu po nich přejížděl.,,Sakra, Tinusi." Zamručel mi do rtů, když jsem ho trochu víc zatahal za vlasy a poposel si, aby se mi na něm lépe sedělo. Jen jsem se usmál a dál si užíval jeho sladkých rtů.
Celá tato situace mi připadala snad věčnost a já si nemohl stěžovat. Alespoňdo té doby než se mi v kalhotách dělalo větší a větší těsco.
,,Kurva." Zašeptal jsem, když mě kalhoty nepříjemně tlačily.
I tak jsme si ten okamžik užívali dokud se z kuchyně neozval mamky hlas:,,Kluci, pojďte si pro jídlo."V tu chvíli mi došlo, že už se ostatní vrátili a mohli nás slyšet, nebo nás tu najít, jak se líbáme. Rychle jsem z Neola slezl a i když jsem byl udýchaný, tak jsem dělal, že se nic nestalo.
,,Jdu na záchod." Řekl Noel a téměř tryskem vystřelil směr koupelna. A já zůstal sám v pokoji se svým problémkem.~~~
Ahoj, nová kapitolka 😏💙 dneska se to malinko rozjelo (,ale jenom malinko) 😏
Jinak se omlouváme za to, že kapitola vychází dýl, ale jsme prostě líný, nooo 🤣
Sice jsme říkaly, že by kapitoly mohly být častěji, ale teď jsme vážně skoro bez motivace (co si budem, v dřívějších kapitolách bylo víc povzbuzujících komentářů) a celkem i bez nápadů 💁♀️
Ale do komcertu (13.7.) Se pokusíme vydat další část 😝😊
.
A s kým se uvidíme na koncertě?💕
.
Btw. Za každou hvězdičku nebo komentář budeme jen a jen rády 💜
Maya&Niki🖤
ČTEŠ
Happier 🌈 //ff Martinus Gunnarsen
FanficMartinus Gunnarsen, sedmnáctiletý kluk z Norska. Jeho blízci si, už od Martinusových čtrnácti let, začali všímat, že je s Martinusem něco jinak. Nezajímal se o holky, jako jeho dvojče Marcus a ostatní kluci v jeho věku. Místo chození do klubů, či hr...