PJM : Chapter 29 💮

2.1K 107 4
                                    

DIMPLE : 29

< As long as you love me, ma chérie >

*AMAT DISARANKAN KEPADA PEMBACA SUPAYA MENDENGAR LAGU “THE TRUTH UNTOLD” SAMBIL MEMBACA*

◈ PARK JIMIN POV

▷12:30 a.m.

Aku bermain piano di atas rooftop. Rasa tenang, nyaman dan perasaanku indah. Melihat bintang di langit. Walaupun sudah jauh malam, bintang masih menyinari malam ini. Sejuk? Tidak, aku rasa panas. Aku hanya membiarkan diri tanpa sehelai baju pun di tubuh. Hanya seluar masih kukuh menutupi separuh tubuhku.

Panas? Mungkin. Kehangatan tubuh Park Seul masih terasa. Aku tersenyum sendiri. Tubuhnya yang berlekuk dara yang indah di mataku mampu membuatkan aku menelan liur. Tapi aku tak sanggup hendak menyentuhnya, memori perit masih terpahat dalam diri. Buatkan aku terasa hina apabila cuba mendekatinya.

Aku takut. Aku takut kalau akan kehilangan Park Seul suatu hari nanti. Aku ingin berkongsi sesuatu dengannya tapi aku takut. Aku tak mahu dia jadi terluka apabila mengetahuinya. Airmataku mula bergenang, betapa rasa sakitnya aku rasa sekarang ini.

Eomma..

Kalau eomma masih ada disini, dia pasti akan berada disisi dan temani aku bersendirian. Aku mula menangis teresak-esak. Eomma, Chim sayangkan Seul tapi Chim takut Seul akan tinggalkan Seul suatu hari nanti. Apa yang Chim perlu buat, eomma?

“Sayang?” Kedengaran suara yang sangat aku kenal. Park Seul duduk di sebelahku dan mengusap airmata yang tak berhenti turun mengalir di pipiku. Aku terus menangis dan menunduk. Park Seul terus menarikku dalam pelukkannya.

“Saya tak tahu kenapa awak menangis dan saya tak tahu bagaimana nak buat awak supaya tenang. Tapi saya akan sentiasa ada untuk awak, sayang.” Kata Park Seul membuatkan aku rasa terharu, lebih-lebih lagi dia memanggilku ‘sayang’. Aku membalas pelukkannya dan memeluk erat terus aku menghamburkan tangis sepuasnya. Park Seul menepuk perlahan belakang badanku seperti mendodoikan aku.

Entah kenapa aku rasa lebih agak tenang apabila dia berasa disisi dan menenangkan perasaan aku yang berkecamuk. Tak dapat aku bayang jika aku kehilangan dia.

“Awak ingat tak masa kita kecil dulu? Setiap kali awak merajuk dengan eomma, awak akan menangis dan cari saya untuk temankan awak?” Katanya. Aku tak dapat ingat sepenuhnya tapi aku tersenyum kecil dalam keadaan bersedih. Sepertinya ingatan aku semakin pulih.

“Awak dulu sombong dan berlagak hebat. Selalu cakap kat orang-orang yang pernah buli saya dulu yang awak adalah hero saya. Tapi setiap kali awak menangis, saya hero awak.” Katanya lagi. Park Seul ketawa kecil dan memelukku makin erat.

“Awak manja. Awak comel. Bagi saya, awaklah namja yang sempurna yang saya pernah jumpa.” Katanya lagi. Aku menarik muka dan lepaskan pelukkan. Tangan Park Seul mendarat di dadaku.

“Awak seksi. Tengok tu mata dah merah, pipi merah, bibir tu pun merah macam pakai gincu.” Katanya lagi. Aku terus mencium lembut bibirnya. Aku takkan sesekali lepaskan dia. Aku takkan buat kesilapan yang sama lagi. Aku lepaskan ciuman seketika dan merenung ke dalam matanya.

“Jika sesuatu yang berlaku antara kita berdua, saya harap awak takkan sesekali tinggalkan saya. Saya cintakan awak, Seul. Saya tak dapat bayangkan macam mana kalau saya kehilangan awak atas kesilapan saya.” Kataku dan sekali lagi aku menangis. Park Seul mengucul bibirku lembut.

“Saya janji yang saya takkan sesekali tinggalkan awak. Saya cintakan awak sepenuh hati saya.” Jawabnya tenang merenung ke dalam mataku. Bibirnya bercantum dengan bibirku. Tangannya menarik tanganku dan menyentuh pehanya yang tidak terdedah. Baru aku sedar yang Park Seul hanya memakai kemeja putih yang labuh kepunyaanku. Ciuman kami berpisah. Aku terus mendukung Park Seul dengan gaya bridal style.

“Hari pun jauh malam. Sejuk kat luar ni. Saya hantar awak masuk bilik, ya?” Kataku lembut dan berjalan sambil mendukungnya. Kepalanya terlentok dibahuku dan tangannya memeluk leherku.

Sesampai sahaja bilik Park Seul aku membaringkannya di atas katilnya. Tiba-tiba aku ditarik dan aku tiba-tiba berada di atasnya. Bibirku dicium dan Park Seul terus memelukku tidak mahu melepaskanku. Aku membalas ciumannya dan memperdalamkan ciuman kami. Aku lepaskan ciuman dan mencium juga menggigit kecil lehernya. Park seul mendesah hebat.

Aku memejam mata. Apa aku buat ni? Tak. Aku tak sanggup. Aku bernafas berat di leher Park Seul. Tangan Park Seul meraba menuju ke bawah dan mengena. Aku menolak Park Seul dan menjauh darinya.

“Apa awak buat ni, Seul?!” Marahku. Aku berpaling tak mahu memandang wajahnya yang polos itu. Aku marah bukan kerana aku tidak mahukan dia, tapi aku tak mahu kehilangannya.

“Setiap kali kita bersama, kita hampir lakukannya. Tapi setiap kali itu juga awak tetap menolak saya, Jimin. Bukan sekali dua, tapi dah banyak kali. Apakah awak memang tak percayakan cinta saya terhadap awak ke, Jimin?” Kedengaran suara Park Seul yang bernada kecewa. Aku berpaling dan memandangnya yang sedang menangis. Aku mendekatinya dan menarik wajahnya.

“Saya cintakan awak, Seul. Saya juga percaya yang awak cintakan saya sepertimana apa yang saya rasa terhadap awak. Saya tak sanggup kehilangan awak jika kita lakukannya. Saya mahukannya, tapi saya tak mahu awak terluka.” Kataku dengan maksud yang sangat mendalam.

“Tapi saya terluka setiap kali awak menolak saya, Jimin.” Katanya dan memejam mata menangis. Aku memegang pipinya lembut. Hati aku bagaikan tersiat melihat airmatanya membasahi pipinya yang mulus.

I’m sorry.

Ucapku dan terus mencium bibir Park Seul dengan mendalam. Aku menolak Park Seul dan menindihnya. Ciuman tak dilepaskan, tangannya merayap menanggalkan butang baju kemejaku yang dipakainya. Pipiku terasa hangat dengan airmata Park Seul. Aku lepaskan ciuman. Aku menyentuh perut Park Seul yang terdedah, terasa perutnya mengecut. Kedua kakinya aku angkat dan mengepung pinggangku. Tanganku menyentuh kembali perutnya yang kempis.

Aku menelan liur. Hanya baju kemeja dan seluar dalam yang masih melekat ditubuhnya. Baju kemeja masih menutup dadanya yang tanpa memakai sebarang baju dalam. Aku menindihnya kembali dan mencium kejap bibirnya lembut. Mataku terasa panas. Tangan Park Seul menyentuh dadaku sambil matanya redup merenungku.

“Betul awak mahukan ini, Seul?” Tanyaku lembut. Park Seul mengangguk dan senyum nipis. Matanya tidak lepas merenungku.

“Saya akan jadikan awak sebagai isteri saya dan jangan sesekali tinggalkan saya.” Kataku lembut. Park Seul mengangguk akur.

“Saya janji.”

Aku terus mencium bibirnya rakus. Bibirku melepaskan bibirnya dan mencium, menggigit rakus leher Park Seul sebelum bibirku bermain di sekitar dadanya. Aku menarik kemeja yang dipakainya melepasi tubuhnya. Terpapar bentuk tubuh yang indah dan sempurna. Aku melepaskan kakinya sebelum melepaskan seluar dalam merah yang dipakainya. Park Seul bangun menghadapku dan menciumku rakus tapi lembut. Dia memeluk tubuhku erat. Aku menolaknya kembali tubuhnya menghempap tilam dan menahan kedua-duanya. Bibirku bermain di dadanya juga meninggalkan love bite sebelum bermain lurah dada yang menaikkan rasa ghairah dalam diriku.

“Ji..min..ahh..”

Park Seul mendesah tapi aku masih meneruskannya tanpa melepaskan kedua-dua tangan Park Seul. Aku takkan biarkan dia sentuh aku. Tapi kaki Park Seul menolak dan menarik seluarku sehingga melepasi kakiku.

Shit!

Aku memejam mata. Jimin, dia bukan Son Hee. Dia adalah Park Seul. Orang yang mencintai kau sepenuhnya, Jimin. Kata hati kecilku membuka hatiku dan menghilangkan rasa takutku. Aku mencium bibir Park Seul dan lakukannya. Ia, kali pertama kami melakukannya.

Malam ini menjadi saksi yang penuh dengan desahan Park Seul dan aku. Aku hanya mampu memberikan rasa cinta aku dengan lakukannya ke atas tubuhnya.

Park Seul,

I’m putting on a mask to go see you.
But I still want you..

◉◉◉

CONTINUE

✔️✔️ DIMPLE ✨ Park Jimin [ COMPLETE ]Where stories live. Discover now