💮 DIMPLE 💮
💮 CHAPTER 20 💮
💮💮💮
❝ Yeah, I’m a bit dangerous
I can’t even handle myself
Don’t worry, my hands
They’re only warm for youIf I’m
Ruining you right now
Please forgive me
Because you can’t live without me
Because you know all of this ❞💮💮💮
💮 PARK SEUL 💮
Malunya rasa. Wajah terasa tebal membahang. Kenapa aku boleh baring atas peha Jimin dan air liur aku terus berpeta kat seluar dia. Kat peha dia?! Aku tampar muka aku sendiri.
“Mulut ni pun sama, tak boleh ke tutup sikit supaya tak keluar liur. Dahlah muka jimin nakal tadi. Senyum penuh makna.” Kalini aku menarik rambutku.
“Dah balik pun anak eomma ni. Macam mana? Seronok bercuti dengan jiran baru? Macam dah lama kenal je kan?” Alamak. Eomma! Eomma tak suka walaupun dia dah rapat dengan orang baru yang dia kenal. Tiba-tiba aku teringat pasal Taehyung.
“Park Jimin tu kawan rapat Taehyung, eomma. Taehyung yang beria ajak.” Jawabku.
“Taehyung? Si mangkuk Taehyung kawan kamu tu kan? Ya Tuhan. Budak tu. Dah lama tak nampak dia.” Kata eomma. Aku terus meminta diri masuk ke dalam bilik.
“Nasib baik tak kantoi.” Tiba-tiba aku ternampak Jimin di beranda biliknya. Merenung ke arah bilikku dan aku tahu matanya tajam memandang ke arahku. Aku tenung dia. Melihatkan seluar jeans yang dia masih ada peta air liur basi aku, aku gigit bibir. Jimin menjilat bibirnya dan senyum nakal ke arah aku.
Ya Tuhan. Seketul Park Jimin ni. Telefon aku berbunyi tanda mesej dari whatsapp masuk.
Mangkuk Taehyung invite you to Geng Air Liur Basi 😂
Dah kenapa si Taehyung tiba-tiba invite aku masuk group pulak ni? Aku klik dan hanya ada satu chat dari Taehyung.
Mangkuk Taehyung
Park Jimin dan Park Seul dah rasmi guys! 😍Tak guna punya Taehyung. Tiba-tiba berlambak chat terus masuk. Oh ya, semuanya BTS dan the girlfriends (blackpink and the songols)
GigiKook
Sweet gila siak korang berdua! Aku tengok bersemut siak!iamyoongi
Aku tak pernah expect si pendek ni seorang gentleman.kim NJ
Wow! Pekerja cafe aku bercinta dengan kawan baik aku sendiri. Wah! aku rasa heart attackkk!Iamyourhopeiamjhope
Aku dah puas stalk instagram Park Seul. Ni semua chim punya pasal!Hi Im Jin, You?
Park Seul. If yu rid dis! Plis hev e luk et jimin instagram.Kim NJ
Wah BI kau.Hi Im Jin, You?
! stob it !Aku terus keluar dari aplikasi Whatsapp dan memasuki aplikasi Instagram. Terkejutnya aku beribu followers dan beratus ribu likes juga beribu comments. Aku terus stalk akaun Jimin.
YOU ARE READING
✔️✔️ DIMPLE ✨ Park Jimin [ COMPLETE ]
FanficCOMPLETE ✔️✔️ [+16] Kisah seorang Park Seul jatuh cinta dengan jiran yang cute. 🌸 . . . . . *Hello, kalau suka fanfic ini, harapnya vote 💜 Vote anda semua amat diperlukan* Start : 23 Sept 2018 End : 21 Jan 2020