DIMPLE 💮
Chapter 19 💮
💮💮💮
❝ - So we don't gotta go there
Past lovers and warfare
It's just you and me now
I don't know your secrets
But I'll pick up the pieces
Pull you close - ❞💮💮💮
💝 PARK SEUL 💝
Semua pakaian sudah tersedia dimasukkan ke dalam bagasi. Tak sangka hari terakhir percutian di Naksan berakhir dengan kisah romantik antara Park Seul dan Park Jimin. Wah! Aku ketawa bersendirian. Rasa kelakar. Aku pulak yang terlebih over.
Aku memakai baju berwarna dust pink. Rambut aku sengaja lepaskan melepasi bahu. Dah lama rasanya aku tak biarkan rambut aku ni beralun. Stres penyebab kenapa aku kerap mengikat rambut. Aku menuju ke arah lobi sambil membawa bagasi. Aku takkan lupakan kisah-kisah bibit cinta dengan Park Jimin sepanjang berada di Naksan. Aku melambai ke arah Jimin dan dia membalas lambaian ke arah aku. Putih betul dia ni. Makan qu puteh ke?
"Kita tak balik lagi tau ni. Namjoon hyung ajak kita makan dekat cafe berdekatan sebelum gerak ke Seoul. Awak tak kisah kan, sayang?" Kata Jimin dengan teruja. Senyuman dia sukar untuk ditafsirkan tapi suara lembutnya yang gembira tu cukup aku tahu apa perasaan dia sekarang ni.
"Tak kisah. Lagipun saya mudah lapar." Kataku dengan nada gurau.
"Nasib baik. Kejap lagi makan banyak-banyak tau. Kurus awak ni. Saya pula terasa lebih gemuk." Pesan Jimin dan teliti melihat tubuhnya yang agak kecil dan comel. Aku tergelak. Yang gemuk tu pipi dia bila senyum. Aku cuit pipi dia. Saja usik.
"Haahlah. Awak dah gemuk." Gurauku. Jimin memuncung lepastu sengih.
"Saya gemuk pun masih comel kan?" Tanya Jimin. Aku ketawa.
"Dah-dah lah tu. Balik nanti boleh sweet lagi. Dah, jom. Semua dah lapar ni." Sindir Taehyung sebelum menarik Jisoo memasuki ke dalam kereta mahalnya.
"Jomlah. Awak mesti dah lapar kan?" Ajak Jimin sambil mencuit hidungku. Aku senyum. Kami menaiki kereta Taehyung. Manakala Jungkook dan Yein menaiki kenderaan Jin oppa. Manakala Bos Kim, Hoseok oppa dan Yoongi oppa bersama yeojachingu mereka menaiki vellfire.
Jimin mendaratkan lengannya di atas bahuku dan memeluk leherku. Adakah ini dinamakan couple material? Jimin nampak sangat kacak. Dengan memakai kacamata hitamnya.
💮💮💮
💝 JIMIN 💝
Park Seul tak online ke? Dari tadi tak pegang handphone pun. Aku harap dia tengoklah nanti handphone dia tu.
Aku tersenyum bila mengingatinya. Ramai pula tu peminat komen pasal Park Seul ni. Maafkan saya, Park Seul. Saya dah bersedia berkongsi kat media siapa awak dalam hidup saya.*flashback*
Terasa bosannya. Ha! Instagram!
theycallmetaetae liked solepark.seull commented : Kau kenapa? Mabuk ketum?
Solepark.seull ??
Aku klik post yang disukai Taehyung. Aku rasa sedikit pelik bila melihat gambar makanan yang telah dipost oleh seseorang.
YOU ARE READING
✔️✔️ DIMPLE ✨ Park Jimin [ COMPLETE ]
FanficCOMPLETE ✔️✔️ [+16] Kisah seorang Park Seul jatuh cinta dengan jiran yang cute. 🌸 . . . . . *Hello, kalau suka fanfic ini, harapnya vote 💜 Vote anda semua amat diperlukan* Start : 23 Sept 2018 End : 21 Jan 2020