PJM : Chapter 42 💮

2.2K 86 1
                                    

DIMPLE : 42

< Seductive and passionate wife >

( Park Jimin POV )

Aku termenung dan mengeluh seorang diri. Kedengaran Park Seul berdengkur halus. Aku menggenggam tanganku kuat.

“Alah! Geramnya! Kenapa sayang berhenti?!” Rengekku rasa geram. Aku melompat dan marah geram. Aku memandang Park Seul yang tidur. Mujur tak muntah. Badannya mula memanas. Aku melompat lagi seorang diri.

“Habistu ni macam mana ni? Bila nak turun ni?” Tanyaku sendiri seraya itu aku melalak. Aku tak dapat nak tidur lena malam ini. Park Seul, sampai hati awak. 😭

◉◉◉

• 7:05 a.m.

Park Seul mengeliat kecil. Satu malam aku tak dapat tidur hanya kerana dua perkara yang menjadi masalah untuk aku.

• Park Seul demam dan dia tak sedarkan diri lepas mabuk.

• Satu malam aku kemurungan ‘benda’ tu masih tak mahu turun.

Tertanya? Demam Park Seul dah beransur pulih. Aku? Ya, masih tak turun. Aku penat. Aku mengantuk. Mata aku membengkak.

“Sayang?” Panggilnya lembut. Entahlah. Aku merajuk. Tangannya menyentuh tangan aku. Aku masih diam.

“Eh? Sekejap? Semalam saya minum soju. Kan?” Tanyanya sendiri lalu memeriksa tubuhnya. Dirinya kelihatan cemas lalu terus menarik selimutku. Aku cuba menahan.

“Nak tengok!” Katanya keras. Aku cuba menghalang. Oleh kerana dek geram, dia terus merentap selimut yang menutupi separuh tubuhku.

“Wah! Daebak!” Kagumnya dengan riak terkejut. Aku menutup apa yang perlu kerana malu. Dia menarik aku supaya berpaling kepadanya. Tapi aku degil tak mahu memandang. Tangannya terus merentap tangan aku dan kepalaku mendarat di atas dadanya.

“Ha! Kan bagus macam tu.” Katanya lembut. Aku menelan liur.

“Tak apa, sayang. Meh, sandar pada saya.” Katanya lagi. Aku serasa mahu menangis. Aku memeluknya erat.

“Pukul berapa ni? Oh jam 7 lebih pagi ek? Awak free tak?” Tanyanya. Aku mengangkat wajah dan dahiku berkerut tanda tanya. Tapi aku menjawab jua dengan mengangguk. Dia tersenyum lebar dan menggigit bibir.

Ready?” Tanyanya. Keningku bertaut. Terus sahaja dia menarik tali bathrobe yang dipakainya dan melepaskan dari tubuhnya. Tak, aku tengah keliru ni.

Palli! Tanggalkan cepat.” Katanya terus menarik tali bathrobe ku dan melepaskan dari tubuhku lalu hanya dicampak ke tepi. Tanpa menunggu masa, bibirku dicium rakus. Punggungnya duduk di atas pehaku dan bersentuhan dengan ‘benda’ itu. Aku mendesah kecil dan ciuman dilepaskan.

Mianhae.. Dah lama tunggu?” Tanyanya. Park Seul mula merangsangku dengan gigitan halus dileherku dan meninggalkan love bite disitu. Aku mendesah. Lebih-lebih lagi gerakan tubuhnya yang ghairah membuatkan aku semakin mahu mendesah. Bau badan Park Seul berubah seperti bau seksi dan ghairahnya. Rambutnya berharum wangian. Apakah ini imaginasi?

Stop dreaming, baby. Here I am, let’s do it now.” Katanya manja. Aku bagaikan tersedar dari mimpi terus menolak dan menindihnya. Aku mencium seluruh tubuhnya dengan ghairah. Yang hanya kedengaran desahan Park Seul. Tiba-tiba aku tertanya.

✔️✔️ DIMPLE ✨ Park Jimin [ COMPLETE ]Where stories live. Discover now