DIMPLE : 33
< All I need is you, yes I need u >
( Park Seul POV )
"Aku balik dulu. Kalau ada apa-apa terus call aku. Jangan diam. Kalau kau risau sangat, ni si Jihoon ni ada. Call je dia." Kata Taehyung. Aku akur dan Taehyung terus masuk ke dalam perut kereta bersama Jihoon. Aku lambai apabila kereta sudah berlalu pergi.
"Eonnie, nah. Eomma kasi." Datang Saera tiba-tiba memberikan aku bekal makanan dan selamba terus masuk ke dalam rumah. Dah kenapa budak ni? Nampak macam jerawat naik je? Jerawat ek? Wuu.. Siapalah yang berani mengorat dongsaeng aku ni. Aku terus masuk ke dalam rumah. Hari pun sudah jauh malam. Tak apalah, makanan ni aku simpan dalam peti. Jimin pun sudah makan. Aku naik ke bilikku dan mengambil bantalku terus nak masuk ke dalam bilik Jimin. Tapi pintu berkunci, aku ketuk. Pintu dibuka. Wajah Jimin tersembul di balik pintu.
"Boleh saya tidur dengan awak malam ni?" Tanyaku. Jimin tidak memandangku langsung. Kecilnya hati aku rasa.
"Tak payah. Saya dah sihat." Katanya perlahan. Aku menolak pintu biliknya. Aku sengaja bertindak keras.
"Saya nak jugak tidur dengan awak." Kataku. Kelihatan Jimin tak selesa dan terus baring di atas katilnya tanpa memandangku tercegat di depan pintu. Nampaknya dia masih terluka. Aku menggigit bibir. Mataku rasa panas. Aku rindu pelukan dia, aku rindu ciuman dia dan aku rindukan sentuhan dia. Tapi dia dah berubah. Aku terus masuk dan mengunci pintu lalu terus baring di atas sofa saja. Aku tahu dia tak selesa dengan aku.
Aku memandang Jimin yang sedang tidur. Cepat betul dia tidur. Melihatkan bibirnya memucat, aku gigit bibirku. Salah aku. Aku jadikan dia teruk begini. Rona pipinya yang agak pucat tiada lagi kemerahan. Airmataku mengalir tiba-tiba. Entah kenapa aku rasa terseksa melihatkan keadaannya seperti ini. Akhirnya aku tertidur.
◉◉◉
( Park Jimin POV )
▷2 a.m.
Aku terjaga dari tidurku dan terus masuk ke dalam bilik air, tak tahan rasa nak kencing. 😂
Usai sahaja keluar dari bilik air, aku mencari susuk tubuh Park Seul. Rupanya dia tidur di atas sofa dengan meringkut tubuh kesejukkan. Aku tak sanggup melihatnya begitu terus sahaja aku mendukungnya gaya bridal style dan baringkan tubuhnya di atas katil. Park Seul tiba-tiba terjaga dan memeluk bahuku erat terus menangis. Aku cuba lepaskan pelukannya tapi semakin erat Park Seul memelukku.
"Saya tahu awak masih sayangkan saya. Saya rindukan awak." Tangisnya. Aku memejam mata. Park Seul adalah satu-satunya kelemahan yang aku punya. Aku lepaskan pelukkan Park Seul dan cuba untuk berlalu keluar dari bilik.
"Awak bencikan saya ke?" Tanyanya. Kakiku terhenti. Tak, Seul. Saya tak pernah bencikan awak. Desis ku di dalam hati. Aku diam tanpa memandangnya.
"Saya sedar saya memang patut dilayan begini. Kesalahan saya terlalu besar terhadap awak. Tak apalah. Biarlah saya yang keluar dari bilik ni. Ini bilik awak, bukan bilik saya." Kata Park Seul yang mahu berura-ura keluar dari bilikku. Aku terus merentap tangan Park Seul dan menariknya ke dalam pelukkan aku. Bibirnya aku cium semahu-mahunya. Sampai bila pun, aku tak akan pandai bermain dengan ego. Kerana aku bukan seorang yang ego dan hanya mementingkan diri sendiri. Aku menolak tubuh Park Seul ke atas katil dengan keadaan bibirnya masih aku tidak lepaskan. Airmataku tidak berhenti mengalir, aku menangis dalam ciuman begitu jugak dengan Park Seul. Ciuman dilepaskan.
"Maafkan saya, Jimin. Saya tak akan sesekali tinggalkan awak lagi. Saya janji." Katanya bersungguh-sungguh sambil memegang pipiku.
"Saya minta maaf tentang apa yang dah berlaku. Saya tak jujur dengan awak." Kataku. Park Seul mengucup bibirku sekejap.
"Tak. Tak. Tak, awak tak salah. Saya bersalah." Katanya pula lantas aku mencium bibirnya sebelum dia banyak berbicara. Aku rindukan hangat tubuhnya. Tangannya yang membelai rambutku buatkan aku terbuai. Bajuku ditarik, aku bangun dan terlepas dari tubuh. Tangan Park Seul memegang perutku yang ada abs. Tangannya meraba disitu. Aku memejam mata dan merasakan sentuhannya.
"Boleh saya nak awak?" Tanya Park Seul. Aku membuka mata dan merenung ke dalam matanya. Aku senyum nipis. Tangannya meraba bibirku pula.
"Bibir awak dah merah. Pipi awak pun dah mula memerah." Katanya yang tidak lepas memandangku. Park Seul terus menanggalkan bajunya dengan keadaan yang masih berbaring. Hanya tinggal bra miliknya yang berwarna hitam. Bra yang aku pernah belikan untuknya. Seksi.
"Saya harap awak tak menolak saya lagi." Katanya dengan halus. Aku terus mencium bibirnya rakus tapi lembut dan menarik juga menolak tubuh Park Seul sehingga di kepala katil. Aku menarik seluar Park Seul dan hanya tinggalkan panties sahaja. Kali ini aku tidak menghalang tangannya dari menyentuh tubuhku. Park Seul cuba melepaskan seluarku dan aku terus membukanya tanpa beranjak dari mencium bibir Park Seul. Bibir dilepaskan dan Park Seul mencium leherku. Kelakuannya membuatkan aku menggigit bahunya. Bra hitam yang dipakainya aku lepaskan. Aku terus bermain di kawasan dadanya. Park Seul tidak henti mendesah. Aku mencium perutnya dan terus ke bawah. Aku menarik panties nya. Aku melihat Park Seul matanya kuyu dan bernafsu.
Betapa indahnya rasa ini. Keindahan di depan mata ini satu-satunya kebahagiaan yang aku pernah ada seumur hidupku. Aku tidak pernah rasakan ini bila bersama Son Hee suatu masa dahulu. Sekarang aku tahu, siapa yang mencintaiku seadanya dan sedia menerima kekuranganku. Dia juga sanggup kembali dan memujukku. Aku menangis tanda bersyukur. Aku mencium rakus Park Seul. Aku melepaskan seluar kecilku, aku terus melakukannya.
"Ji.min.... ahhh!!"
"Seul... saranghae..."
Malam ini sekali lagi menjadi saksi kepada hubungan ini. Kalau kali pertama aku menahan diri, kali ni aku benar-benar hilang kawalan. Seluruh tubuh Park Seul aku meninggalkan kesan-kesan love bite. Aku bahagia. Setiap rasa cinta, aku luahkan melalui perbuatan. Tanpa henti aku menerima luahan tubuh dari Park Seul. Bibirnya tak berhenti mencium wajahku.
"Will you marry me?"
"I do."
"I love you."
"I love you too."
◉◉◉
CONTINUE
YOU ARE READING
✔️✔️ DIMPLE ✨ Park Jimin [ COMPLETE ]
FanfictionCOMPLETE ✔️✔️ [+16] Kisah seorang Park Seul jatuh cinta dengan jiran yang cute. 🌸 . . . . . *Hello, kalau suka fanfic ini, harapnya vote 💜 Vote anda semua amat diperlukan* Start : 23 Sept 2018 End : 21 Jan 2020