💮 DIMPLE 💮
💮 Chapter 24 💮
💮💮💮
❝ I will always remember the day you kissed my lips
Light as a feather
And it went just like this
No, it's never been better
Than the summer of 2002
We were only eleven
But acting like grownups
Like we are in the present, drinking from plastic cups
Singing, "love is forever and ever"
Well, I guess that was true ❞💮💮💮
💮 JIMIN 💮
“Kim Taehyung! Tolong aku!” Jeritku. Taehyung berlari lintang pukang mendapatkan aku sehingga terjatuh akibat tergelincir kerana memijak alas kaki yang kecil di hadapan pintu bilik.
“Aduh! Sakit!” Mengaduh si Taehyung.
“Tae, tolong aku. Apa yang aku nak pakai malam ni?” Tanyaku.
“Kau pakai jelah apa-apa yang kau suka. Aku malas tolong, bukannya ahjumma Park ajak aku pun.” Rajuk Taehyung. Aku tarik kolar bajunya.
“Aku tak kira, kau kena tolong aku jugak!” Kerasku.
“Eii, tak padan dengan kateknya.” Kutuk Taehyung. Aku tarik dia memasuki ke ruang pakaianku.
“Kau berdiri kat sini, jangan nak kemana.” Arahku. Si Taehyung hanya membuatkan muka tak peduli. Aku cepat-cepat mengambil kemeja putih dan seluar hitam dan menyangkut pada tubuh Taehyung.
“Oi Min, sejak bila kau tak pandai nak pilih baju ni? Setahu aku kau ni stailis fesyen. Kau tak perlukan PA untuk jadi Stailis kau kan?” Tanya Taehyung. Aku yang khusyuk cuba memadamkan kemeja merah jambu dengan seluar hitam.
“Aku takut kalau aku tak bergaya, ahjumma segan tengok aku berpakaian tak menarik nanti.” Rungut aku. Sebenarnya aku gugup.
“Sengal tahap kuasa 3. Kau bukannya makan kat restoran. Dah sini, meh aku carikan kau baju yang sesuai dan menunjukkan diri kau yang sebenarnya wahai Park Jimin.” Taehyung terus mencapai sweater putih dan seluar jeans hitam yang biasa aku pakai.
“Kau pakai ni sekarang.” Suruh Taehyung.
“Tak nak ah aku!” Kataku yang tidak mahu memakainya.
“Tak nak eh?” Sinis Taehyung yang selamba meraba perut aku.
“Woo Taehyung! @#$^&%&#*@ KAU!” Carutku.
“Aku dah lama geram tau, meh sini aku raba!” Ugut Taehyung. Aku tendang bawah dia sebelum masuk ke dalam kamar mandi.
“Jangan mimpi kau raba aku! Rasakan!”
“@^#&@*@*#^ !!!! SAKIT BODOH JIMIN! Kau nodai adik aku lah yall!!! Senak bodoh! Tak dapat anak dengan Jisoo, aku saman kau!” Carut Taehyung bercampur maki. Nak sangat raba aku kan? Padan muka dia. Tak rela aku nak jadi kunyit macam dia.
Aku menyarung pakaian yang diberikan oleh Taehyung tadi. Aku memandang di hadapan cermin. Aku rasa aku tak nak memakai apa-apa sebarang solekan di muka. Jadi, terus aku menukarkan kanta mata yang aku pakai dengan yang lain. Aku pun mencapai minyak wangi dan memancit di sekitar baju. Aku terus keluar dari kamar mandi.
YOU ARE READING
✔️✔️ DIMPLE ✨ Park Jimin [ COMPLETE ]
FanfikceCOMPLETE ✔️✔️ [+16] Kisah seorang Park Seul jatuh cinta dengan jiran yang cute. 🌸 . . . . . *Hello, kalau suka fanfic ini, harapnya vote 💜 Vote anda semua amat diperlukan* Start : 23 Sept 2018 End : 21 Jan 2020