Bade (Çisem)

42 4 0
                                    

Merhaba ben ilk kez hikaye yazmaya başladığım için hatalarımı yorumlara yazmanızı istiyorum. Umarım hikaye hoşunuza gider. İyi okumalar 😘😘

@queendesina bana ulaş! Numaranı at pilizzz!

Ablam ve ben dolaşırken Demir ve Deniz yanımıza geldi. Deniz ablama sarıldı.
"Güzelim nasılsın Ilgın?" dedi.
"İyiyim sen nasılsın?"
ablamın Deniz ile ilişkisi çiçeğin suya olan bağlılığıyla aynıydı. Deniz ilk tanıştığımız gün benim ağzımdan ablamla ilgili laf alıyordu. Zaten aralarında 1 yaş ya var ya yok. Deniz siyah saçlı kara gözlüydü. Demir ise ela gözlü kumral saçlı birisiydi. İkisinin de sevgilisi ablalarım. Yani kardeşim dediklerim yakında abisi modlarında olacaklar. Demir haklı olarak Çiğdem ablamı sordu. O arada ablam müdürün odasından çıktı. Yanında da bir kız vardı. Gördüğüm an tek ilgimi çeken gri gözleri oldu. Saçları da benim saçlarım gibi sarıydı. Ablam konuşmaya başladı:

"Arkadaşlar bu Bade. Bade seni kardeşlerimle tanıştırayım, bu Atlas, bu Ilgın, bu Deniz ve son olarak Demir. Kardeşlerim yeni kardeşimize selam vermek ister misiniz?"

Ablamın soğuk tavrı gitmiş yerine bir melek gelmişti. Herkes tek tek selam verirken ben öylece kızın gözlerine baktım. Sıra bana gelince Demir'den çok pis bir omuz yedim. Bade'ye selam vermek istiyordum ama dilim tutulmuştu. Normalde sarışınlardan nefret ederim ama Bade sanki daha farklıydı. Evet ikinci omuzu da yiyince dilim çözüldü.
"Gözlerin neden gri?"
Sebepsizce ağzımdan çıkan bu cümle herkesi şaşırttı. Ama en çok Bade'nin gözlerinde gördüğüm bozulma ifadesi beni selam vermediğim için pişman etti.

"Küçüklükten kalma bir hastalık olduğunu biliyorum ama adını bulamadık"

"Siz?"
"
Ben ve ailem. Genlerimizle ilgili diye düşünüyorlar. Ama bence genle hiç ilgisi yok."

Ablam konunun daha uzayıp gideceğini bildiğinden benim koluma girdi ve bizi zincir gibi ilerletmeye başladı. Ilgın, Bade'nin koluna girip onu da en sona aldı.

Meğer Bade müdürün kızıymış. Bize de hep kızını anlatırdı. Ama cidden güzel kızdı.

Birden Demir kolumda çıktı ve ben bunları düşünürken Bade koluma girdi. Önce gözlerime baktı sonra da saçlarımı karıştırdı. Bu samimi yaklaşımı nedense beni ona sevgilim gibi davranmaya itti. Ne olduğunu anlamadan kolumu onun omzunda ve kendimi de Bade'yi yanağından öperken buldum. İkimiz de şaşkınlık içindeyken annemlerin kafesine varmıştır. Anında kolumu Bade'nin omzundan çektim. Bana soru soran gözlerle bakarken annem dışarı çıktı. Benim anneme benzeyen tek yanım gözlerimi. Annem esmer ve siyah saçlıydı. Bu yönleri de ablalarım dağılmıştı. Çiğdem ablam siyah saçlı kömür gözlü, Ilgın ablam ise tamamen esmer, kahverengi gözlü ve kahverengi saçlıydı. Benim saçlarım ve Ilgın ablamın gözleri babamdan kalan tek özelliklerimizdi. Aslında ailede babamdan kalan tek miraslardı. Babam öleli 10 yıl olmuştu. Annem babamızın şehir dışında olduğunu söyledi ama haberler diye bir şey var.

Annem teker teker hepimize sarılırken bende durdu. Önce bana sonra yeni fark ettiğimiz Bade'yle birleşen ellerimize baktı. Annem imalı imalı bakarken gözlerimi devirdim. Bu benim dilimde boş yapıyorsun demektir. Annem bu hareketimi görünce Bade'yi umursamadan bana sarıldı. Bade af dilercesine gökyüzüne baktığında gülmeye başladım. Annem benimle sarıldıktan sonra Bade'yi geçip Ilgın ablama sarıldı. Bade ise hala neşeli bir şekilde gülüyordu. Tekrar elimi omzuna attım ve diğerlerinin de put gibi annemi bekleyişini izlemeye başladık.

Herkes tek tek sarıldıktan sonra annem Bade'yle 10 saniyelik bakışma merasimi yaptı ve içeri girdik. Ya Bade yada annem sıkıntılıydı.

Girdiğimizde Bade beş dakika kapıda bekledikten sonra bir masaya doğru ilerledi. Masada kendisi gibi gri gözlü birkaç kişi oturuyordu. Bade yaklaşınca yaşlı bir kadın ayağa kalktı. Bade'nin eline bir bilezik ve bir kolye verdi. Bade kadına sarılıp bizim masaya doğru ilerledi. Masaya gelince herkese tek tek ters birer bakış atıp yanıma oturdu. Teker teker herkes kalkmaya başlayınca anladım ne olduğunu. Bade'de olan tuhaflık çok garipti. Bade konuşmaya başladı.

"Atlas sana güvenebilir miyim bilmiyorum ama ben bunu öğrenene kadar bu kolyeyi boynundan çıkarma."

"Neden ben de diğerleri değil?"

"Sorgulama! Seni korumaya çalışıyorum. Şu an güvenemem ama sana söz bir gün anlatacağım."

"Cevap vermezsen almıyorum."

Ben gerçekten de çok inatçıyım be.

"Çünkü, çünkü... Bunu sana anlatamam. Güvenemem."

"Bir gün anlatacağına söz ver.."

"Söz. "

Bade'den kolyeyi alıp taktım. Neden güvenmiştim bilmiyorum ama kendimi almak zorunda hissettim. Kolye de zaten çok güzeldi ve tabii ki de bana yakışmıştı.

Ablalarım ve kankalarım ben kolyeyi taktığım gibi başımızda bittiler. Deniz ve Demir bana büyük bir imayla bakarken en sevdiğim şeyi yapıp gözlerimi devirdim. Anında önlerine döndüler.

Yarım saat kadar konuştuktan sonra ablalarım tuvalete, kankalarım görevleri gereği tuvalet kapısında put gibi dikilmeye gitti. Bade'ye döndüğümde gözlerinin bana dalmış olduğunu görmek beni çok şaşırttı. Gülümsediğimde gamzeme dokundu. Öyle hayran olmuş bir şekilde bakıyordu ki onu kendime çekip sarıldım. Bade birkaç saniye tepki vermedi fakat sonra ağlamaya başladı.

"Çok üzgünüm Atlas ama sana zarar vermek istemiyorum. Lütfen beni affet."

Dediklerini kavramaya çalışırken benden ayrıldı ve koşarak kafeden çıktı. İlk 3 dakika ne olduğunu anlamadan öylece arkasından baktım. Yağan yağmurları izliyordu kafenin önümde. Sonra biri geldi ve yanında durdu. Bade gelenle sözleşmiş gibi anında boynuna sarılıp ağlamaya başladı. Sonra da kafenin önünden uzaklaştılar. Ben anında başımı masaya gömüp ağlamaya başladım. Biraz sonra ablalarım gelip beni eve götürdüler. Tek yaptığım şey ağlamaktı. Öyle ağlıyordum ki Bade'ye çarptığımızı fark etmedim. Ben bağırıp ağlarken duyduğum çığlık benim gözlerimi kararttı.

^o^^_^^o^^_^^o^^_^^o^^_^^o^^_^

Az önce Bade'ye çarpmıştık ve ben onun kahkahalarını duyuyordum. Gözlerimi açınca hastanede olduğumuzu gördüm. Kankalarımın yüzündeki acı tebessüm benim tekrar gözlerimi kararttı.

Evet ilk bölümü bitirdim. Eğer sevmediğiniz veya iletmek istediğiniz her şeyi yoruma yazabilirsiniz.

Bu arada deniz destina benim takma adımdır. Umarım diğer bölüm hoşunuza gider. Sizleri seviyorum 😘😘😘

GRİ GÖZLÜM (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin