Evlen Lan Benle!

0 0 0
                                    

Multimedya Bade'nin yüzüğü  😉😉

3 yıl sonra

Hepimiz toplu masada oturuyorduk. Ceren ve diğerleri anneme tam alışamasa da ne yapsınlar zaten senede bir görüşüyoruz. Yani ben cecüş dudu ve meliş psikolog olmuştuk. Sınıflar dahi aynıydı. Atlas Emir Eren Yiğit ve Umut da polis oluyorsu. Ilgın doktor ve Çiğdem de astronot olmuştu. Yani süperzeka olan kişiler toplandık. Şu an annemin doğum gününü kutluyoruz. Seneyi zaten biliyorsunuz ve gün nesillerin aslan burcu olma günü. Ailemizde aslan ikizler terazi ve yay dışında hiç burç yoktur. Övündüm kabul. Ben ve annem aslan burcuyuz. Bugün annemin iki haftaya da benim doğum günüm var.

"Badde!"

"Dabbe o mal!" dudu ve cecüş bana seslenince başımı kaldırım. Bana güldüler ve aynı anda konuştular.

"Bugün günlerden yüzük!" anlamayan ama takmayan gözlerle baktım ve telefonumu açtım. Brawl Stars ödüllerim gelmişti. Kutularımı açmamıştım hala. 16.000 kupalardaydım. 298 kutum 18965 elmasım 234016 yıldız puanım ve 34 büyük kutum vardı. O kutuları yükseltmeye başladım ve dört dakikanın sonunda bitmişti.

"Ya biz seni bara kutlama için getirdik sen telefondasın! Ne ya- oha brawl Stars mı oynuyorsun! Hadi melmel ve check açın telefonları erkek milleti olmadan da oynarız!" dedi ve hepsi aynı anda telefona sarıldı. Özge ve Melis ile aramız düzelmişti.

"Kızlar biz yokken brawl Stars oynuyorsunuz! Darılırız ama!" özöz ve meliş (takma isimleri) yanımıza oturdu. Birlikte açtık ve dostluk maçı girdik. Annem de bizimleydi. Erkekler de birlikte girmişti. Çiğdem de girdi fakat Ilgın hala nedenini bilmediğim bir şekilde benimle konuşmadığı için girmedi.

" Abi hangi salak nitayla girdi?"

"Ben 8-bit ile girdim." dedim.

"O salak galiba Sema teyze!"

"Abi hesabımın kupası düşük daha yüz kupaya yeni ulaştım!" annemin bu sevecen ve genç tavrı hepimiz için avantaj sağlıyordu.

"Duru beni sen mi vurdun?"

"Ben vurdum özöz." sinsi sinsi sırıttım ve ekrana döndüm. Kim bu? Ha cecüş bana ateş ediyor. Ve tek vuruşla yerlerde!

"Abi hiç darılma leon alarak bana bulaşmayacaktın!" bana kötü kötü baktı ve önüne döndü. Karakter seçmeden önce kimin kazanacağına bakıyordu.

"Dudu sen neden frank aldın? Mal ultiyi atamayacaksın!" arkadan bir Shelly geldi ve o ultisini atmadan önce frankı öldürdü.

"Abi bot var ya!" ve annem ölür. Pardon bot öldü. Annemi hep birlikte kurtardık. Annem bize teşekkür ederken birlikte annemi öldürdük. Kalan botu da aldık.

"Abi bak boşa duruyorsunuz!" dedim ve ultili Shelly ve diğerlerini aldım. Amaaaa... Arkadan bir Jessie geldi ve tam beni vuracakken onu da öldürdüm. Bana bakgtılar ve birbirlerine göz kırptılar. Aniden üstüme atladılar ve beni gıdıklamaya başladılar.

"Bakın gıdıklanmadığımı biliyorsunuz. Boş bu yani!" ayağa kalktılar ve oyuna hazır verdiler. Adet gereği olarak karakterler değişmişti.

Özöz=rosa
Ben=Shelly
Dudu=darryl
Cecüş=mortis
Melmel=Jessie
Çiğdem=tara
Meliş=bea
Annem=colt
(Atlas ve Eren de bize katıldı)
Atlas=piper
Eren=8-bit

Ve başladı...

Sonuç:
1.ben
2.cecüş
3. Atlas
4.özöz
5.ermeyen
6.dudu
7.melmel
8.annem
9.meliş
10.Çiğdem

Sıkıldığımı hissettim ve garsonun yanına gittim.

"Pasta ne zaman gelir acaba?"

"Ne o sıkıldın mı küçük hanım?"

"Konuştuğun kişinin kim olduğuna dikkat et. Şimdi de soruma cevap ver."

"Beş dakikaya yanındayım güzellik." elindeki bardaği aldım ve en sert kokteyl olduğunu koklayarak anladığım sıvıyı kafasından aşağı boşalttım. Sonra sahte bir gülümseme ile masaya döndüm.

"Hadi buradan çıkınca bize geçelim ve oturalım. Ne dersiniz?" Atlas dışındaki herkes sessizce duymamazlıktan gelirken Atlas sıkıntıyla konuştu.

"Bade ben doğum gününe kadar çalışıyor olucam. Diğerleri de." ona kırgınlıkla baktığımı fark edince bakışlarımı barmene çevirdim. Beni izlediğini görünce sahte bir şekilde gülümsedim. Bana öpücük attı ve elindeki bardağa içki doldurdu. Atlas ile aramız tam iyi olmasa da çıkıyorduk işte. Yani bazı şeyleri konuşmamız gerekliydi ama üstelemiyordum. Tam olarak 3 yıldır olan herşey. Ama benene be! Artık kitabj kapatıp Caner'i sürgün ettiğimiz diyara atma vakti.

"Sıkıntı olursa bana seslen tatlım."

"Atlas tatlım ne ya! Bana Şehinşah'ım de!"

"Sıkıntı olursa bana seslen Şehinşah'ım." barmenden bahsettiği açıktı. Birden ışıklar kapandı. Atlas da benim dışımdaki her şeyi durdurarak pastayı almaya gitti. Masaya bıraktı ve mumları yaktı.

"İyi ki doğdun Sema hanım!" annem dilek tuttu ve mumu üfledi. Herkes hediyelerini masaya bıraktı. Ben de elimdeki paketi sıktım. Ya beğenmezse?

Hediyeler şunlardı:
Ceren =siyah üst
Duru=max marka ruj
Atlas=tayt
Eren=kolye
Emin=yüzük
Özge =ayakkabı
Melek=kılıf
Melis=kot ceket
Yiğit=güneş gözlüğü
Çiğdem=şort
Ilgın=cüzdan
Demir=çanta
Deniz=siyah saat
Umut=futbol topu (neden bilinmiyor ;))
Yiğit=lens (Mor 🤷‍♀️)
Ali=maske
Ben=(FBI tarafından bu bilgi yasaklanmıştır...)

Herkes hediyeleri verdikten sonra sıra bana geldi.

"İyi ki doğdun annecim!" elimdeki paketi anneme uzattım. Aslan burcu özeldir yazan bilezik çıktığı an alkış sesleri ve annemin ilk kez gördüğüm gururlu gülüşü beni çok mutlu etmişti.

2 hafta sonra

Hepimiz toplu masada oturuyorduk. Doğum günüm için toplanmıştık. Pastamı annemin seçmiş olduğu gerçeği beni daha da mutlu etmişti.

1 saat sonra

Hepimiz telefonlara sarılmış otururken telefonum çaldı.

Cansavar arıyor...

"Alo!"

"Bade, kuzencim doğum günün kutlu olsun tatlım."

"Sağol Cansavar." bir süre daha konuştuktan sonra içeri geçtim. Ceren ve özöz gözlerimi kapattılar. Açtıkları zaman masada siyah ve üstünde altın renkli aslan olan yanındaki notta da aslan burcu mükemmelin ötesindedir yazısı...

Ağzım beş karış açık pastaya baktım. Ve dilek diledim... "Lütfen bu takım olarak sonsuz bir bağımız olsun!"
Mumu üfledim. Herkes hediye getirdi. Beş kolyem bir yarım t-şhirt ve gri taytım spor ayakkabım bileziğim beş LOL bebeğim üç renk lensim (mor kırmızı beyaz) olmuştu. Atlas dışında (ve annem) herkes hediyesini vermişti. Annem bileğimi tuttu ve minnet dolu bakışlarla boynuma bir kolye taktı. Aslan burcu eşsizdir... Anneme sarıldım. Atlas hafifçe öksürdü ve ona bakmamı sağladı.

"Hanımefendi, benimle bir ömür geçirmeye var mısınız acaba?" kutuyu açtı. Ben de göz devirdim

"Daha nazik ol!"

"Evlen lan benle!"

GRİ GÖZLÜM (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin