Yeni bölümle karşınızdayım. İlk bölümün sonundaki karışıklık taki olay şu: Bade gelen arabayı fark ettiğinde biri onu kolundan çektiği için çığlık atar. Atlas korkudan bayılır ve uyandığında Bade kahkaha atarken heyecanına yenik düşerek tekrar bayılır. Olayın sonrası zaten 2. bölümde. İyi okumalar😍😍😍
Özge... İlk aşkım... İlk gözyaşım... O benim nefes aldığımı hissettiren ilk kişi... Arkada da Bade... Özge şeytan gibi davranmıştı en son bana. Gözlerimin siyahlaştığını gören ilk kişi. Müdürün odasından çıkmıştı ve bana doğru geliyordu. Gülüşünü hatırlattı.
"Atlas bu kim?" Bade imayla sorunca Özge'nin sesi geldi.
"Kuzenim beni nasıl da unutmuş. Sen benim eski sevgilime mi yavşıyorsun Bade?" Eski sevgilim dedi bana! O, yani Özge?"Ha o Atlas bu Atlas. Mal mısın 7 yıl geçti siz ayrılalı. Unutamadıysan yazık olmuş." telefona gelen bildirimle Bade korkuyla telefonu çıkarıp uzaklaştı. Özge bu kız mal dercesine baktı. Göz devirdim.
"Bade gelir misin?" sesimi duyunca irkildi. "Geliyorum!" sesi pürüzlüydü.
"Sen ne saklıyorsun?" seslendim ama duymadı. İlerledi ve arkasında durup konuşmalarını dinledim. Kısa bir duvarın arkasında durmuştu. Ben de duvarın önüne geçerek dinlemeye başladım. Korku filmindeki sesine dönmüştü.
"Merak etme o bundan haberdar olamaz. İmkansız. Özge de geldi. Eski sevgilisiymiş. Aklı bir karış havadayken onu sana getireceğim." karşı taraftan gelen sesi duymaya çalıştım. Erkek sesiydi.
"Sana güveniyorum. Özge iyiki işin içinde değil. Eğer olsaydı onu kim oyalayacaktı ki!" Bade sırıtıyoru. Ben yavaşça Özge ve diğerlerinin yanına gidip hiçbir şey olmamış gibi davranmaya başladım. Demir ve Deniz yanımıza gelince Özge onları öyle şoka uğrattı ki ben nasıl bir travma geçiriyorum diye bakmaya başladılar. Ablalarım arkadan koşup Özge'yi ittiler ve yanıma geldiler. Soru sorarlarken Bade geldi ve bana bakıp yüzüne masum bir gülümseme yerleştirdi.
"Atlas iyi misin?" karanlık bir şekilde gülümsedim.
"Babamın ölmediğini öğrendim. Daha ne kadar iyi olabilirim?" Bade is in the şok! Ben doing a şaka but she is taking ciddi! (Bade şoka girdi! Ben şaka yaptım ama o ciddiye aldı!) İngilizcem mükemmel!"S-sen beni mi dinledin?" ben dalga geçmiştim ama gerçekten de babam yaşıyordu.
"Ben aslında şaka yapmıştım ama gerçekten de babam yaşıyor mu?" yüzü düştü. Bana ciddiysen ölmek istiyorsunuz dercesine baktı. Sonra güldü ve
"Ben senin babanı nereden tanıyalım? Sadece ablaların 2 gün sonra doğum günün demişti. O yüzden irkildim." bu doğruydu. Alarmım çalınca herkese dik dik baktım.
"Okuldan kaçmayı biliyor musun Bade?" Deniz yanımızdan uzaklaşırken hepimiz ona dik dik bakarak gözümüzle ciğerlerınden başlayıp midesine kadar her yerine iğneler batırdık. Bade bize dönüp sırıtarak başını salladı. Ben, Bade, Ilgın, Demir ve Çiğdem beraber okul bahçesinde çıktık. Zaten son 3 ders vardı. Yani yeni yeni öğle arasından çıkmıştık ve okuldan kaçması çok kolay olacaktı. Sonuçta 11. sınıf tık ve har hafta 1-2 kere kaçardık. Eninde sonunda dışarı çıkınca ilerlemeye başladık. Bade korkuyormuş gibi duruyordu."Tatlım korkarsan ben yanındayım."
"Seni seviyorum."
"Aklıma gelmişken sana Çisem diyebilir miyim?"
"Neden ki?" şaşırırken o kadar tatlıydı ki saçlarını okşayarak cevapladım.
"Çünkü Çisem yağmur demek ve gözlerin yağmur bulutu gibi. Yağmur hayatta en sevdiğim şey. Sen de benim küçük yağmur bulutumsun."
"O zaman olur."
^_^^o^^_^^o^^_^^o^^_^^o^^_^^o^
Yarım saat sonra
"Atlas ben bu filme girmem!"Bade iki saattir söyleniyordu. Neymiş film çok saçmaymış. Biz de yedik! Korkuyorum demiyor da saçma diyor.
" Çisem bak içine ettin eğlencemizin ya! "
" Atlas Allah için ya 40-50 yaşındaki mallar KATİL PALYAÇO PENYWASE'den korkuyor ya çok saçma! "
" Katil palyaço kızın kafasını yerken görürüm ben seni!"
Ablalarım ve Demir filme girmişti. Beni ve bu bücürü mısır almaya göndermişti. Çisem bana dik dik bakarak mısırları aldı ve büyük boy mısırlardan birini yemeye başladı. Hepimiz mısırsever olduğumuz için hepsi büyük boydu. İçeri girdi ve Çiğdem ablamın yanına oturdu. Evet herkes yerleşti ve film başlar...
Bade'den
Dünyanın en saçma korku filmine gelmek kadar muhteşem bir şey yok! Atlas uyuyordu ben de not alıyordum. En son kızın kafasını yemişti cani.
Iyyy pis şey! Palyaçolar en büyük kabusum ve şuan katil palyaço filmindeyim. Muhteşem! Yaa adama bak senin yaşın kaç başın kaç niye evlenmedi bu karıyı mı bekledin mal mısın nesin! Olsun ben sarı gözlü palyaçoları çok seviyorum. Atlas'ın yanına eğilip palyaço tam kızın kafasını ısırırken bö diye böğürdüm.
"Manyak mısın Bade yaa katil palyaço geldi sandım."
"Sen de korku filminde uyumasaydın ya banane!"
"Hay ben senin korku filmine... Bu mu korkunç? Götümü kenarı! 40-50 yaşındaki adamlar palyaçodan korkuyor. Çok çok çok çok çok çok aşşşşırı saçma!"
"Ben demiştim değil mi? Neyse dur bir 15 dksı kaldı aaa dur molaya girmeye o da!"
"Gıcık"
Açıklama yok bitti işte yiihuuu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GRİ GÖZLÜM (TAMAMLANDI)
Misteri / ThrillerAslında bana ve arkadaşlarıma verilen küçük bir görevdi Atlas ile tanışmak, nereden bileceksin ki aşkın ilk kez gerçek anlamda kapına vuracağını, o kişinin iyiliği temsil ettiğini ve senin cehennem kraliçesi olduğunu... Ve ilk sevgilinin abin çıkmas...