Sence Nasıl Bir Hayal Kırıklığı?

1 0 0
                                    

Bana anlamaz gözlerle baktı.

"Nasıl yani anlamadım?"

"Türümle ilgisi olsa kimse evlenemezdi. Ama biz Scary'ler olarak aşkın varoluşuyla yaşayan bir ırkız. Bazen anlamsız geliyor, bazen inanıyorun, bazen de hiç aşık olmadığım için kendimi kötü hissediyorum. Ama bu his eğer gerçekse bunu birinin bana kanıtlaması gerekir. "

" Peki bunu ben kanıtlayabilir miyim sana? "alnını alnıma yaslamıştı. Elleriyle saçlarımla oynayınca gözlerim doldu. Atlas geldi aklıma. Gerçekten sevmiş miydim onu? Yoksa kendimi göreve fazla mı kaptırmıştım?

" O çocuk. Atlas. Seni gerçekten seven tek kişiydi. Benden sonra. "alnını alnımdan çekti ve omuzlarımdan tutarak çok yoğun bir şekilde gözlerime baktı.

" Sen benim küçük kızım gibiydin. İlk sarhoş oluşunda dudağıma yapışmıştın. O gün hissetim sana nasıl aşık olduğumdu. Ama sen bana ilgi göstermeyince diğerlerinin ne kadar iğrenç olduğunu göstermek istedim ve sizi görevlendirdim. Sonra yanlış karara vardığımı anladım. Çünkü sen Arda denen-"daha fazla konuşmasını istemediğim için ona doğru aramızda kalan mesafeyi gelerek hışımla kapattım.

" Bütün bunları ben de sana sırılsıklam aşıkken yaptın. Sen zorladın çünkü! Ben daha aşkı bilmezken sana aşıktım! Ve sen bizim dörtlüyü Melek'i alarak üçlüye düşürdün! Daha sonra Özge'nin seni öpmeye çalıştığı videoyu herkese göstererek onu bizden uzaklaştırdın. Ama ben senden asla vazgeçmedim. Ta ki sen bize soğuyana kadar. Sen aramıza buzdağı diktin! Ve biz ne zaman eritmeye çalışsak bize daha soğuklarını ördün. Senden özür beklemiyorum ama aramızın düzelmesini istiyorum. Lütfen hala arkadaş olalım! Melek de katılır bize. Bize ve yeni görevlendirdiklerine? "sesim bağırmasam da oldukça korkunç bir tınıyla çıkınca korktuğunu sert yüz hatlarından anladım. Biraz gerilmişlerdi.

" Seni başkalarına veremem. Seni paylaşmak istemiyorum! "bir süre birbirimize ifadesizce baktık. Gözleri parlayınca merak duygusu içimi kapladı.

" Sen o mala dönmek ister misin? Sanki olmamış gibi devam etmek? "

" Evet? "dedim sorgular gibi. Sesim biraz da heyecanlı çıkmıştı.

" O anları yaşanmamış kılabilirim. O seni aldattığı kız da istersen size katılır istersen de yok olur. "ona sıkıca sarıldım.

" Seni seviyorum yiğidim! "

" Bana böyle hitap etmeni özledim Bibi! "derken ellerini belime doladı.

" Sen yemek yemiyor musun? Çok zayıfsın. "

" Sen de çok kaslısın ben bir şey diyor muyum? "muzipçe gülümsedi ve burnuma küçük bir öpücük bıraktı.

" Yiğit beni bekliyorlar gitmem gerek! "

" Ama beni yarın seni aldatanla tanıştıracaksın. Tamam mı? "

" Tamam hamam böceği! "kahkahalar atarak kaçmaya başladım. Belimden çekilip sert bir cisime çarptığımda ikimiz de gülüyorken debelenmeya devam ettim.

" Bırak beni! "dedim gülmelerimin arasından.

" Özür dile yoksa seni herkese bok böceği olarak tanıtırım! "

" Tamam özür dilerim. "

" Ha şöyle yola gel! "dedi ve beni bıraktı.

" Bırakayım mı seni? "telefonumun arama sesiyle telefonu açtım.

" Evet dudu dinliyorum. "

" Bade biz Starbucks Coffee 'deyiz gel hadi. "

" Tamam bana white chocolate mocha ve Yiğit için de Frappuccino söyleyin. "

GRİ GÖZLÜM (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin