Caner Geber Mal

3 1 0
                                    

Başladı işte hikaye. Biri bana It filminin 2.sini atabilir mi? 7ay bekleyemem.

Dudaklarımı onunkilere bastırdım. Geri çekildim ve hissettiğim dokunuşla başımı ona çevirdim. Nefes almıyordu ve dokunan Ceren'di. O kadar çok ağlıyordum ki artık gözlerim kızarmıştı ve ağlayamıyordum. Çiğdem ve Ilgın gelip Atlas'a eğildiler.

"Bade izin verir misin?" Çiğdem'e bakıp hüzünle konuştum.
"lütfen bir kere daha sarılayım." başını salladı. Eğilip sarıldım ve dedim ki

"SANA KÖPEKLER GİBİ AŞIK OLMUŞKEN BENİ BIRAKMA!" kulağına fısıldamıştım. Tam gidecekken boynumda ılık bir nefes hissettim. Ve kulağıma dolan onun sesi.

"GALİBA BEN DE SANA KÖPEKLER GİBİ AŞIK OLDUM BADE," boynuna daha çok sarıldım.

"Atlas yaşıyor!" ben bağırdığımda Ilgın beni itip Atlas'a sarıldı. Ben ona dik dik bakarken Ceren kulağıma eğilip fısıldadı.

"Aradığımız kız o olabilir mi sence?" bahsettiği kişi Caner'in ayakçı olarak kullandığı kızıydı. Ben de eğildim ve fısıldadım.

"Sen gelince böyle oldu. Normalde zaten konuşmuyorduk. Terledi ne bileyim?" Atlas ayağa kalktı ve bize döndü.

"Artık Eren'i bulsak mı?" başımla onayladım ve en kısa fakat en korkunç yolu gösterdim.

"Bu yoldan gidersek yürüyerek 5 dk. Fakat en tehlikelisi. Çünkü cesetler bu yolda asılı." Atlas gösterdiğim yoldan yürümeye başladı. Biz de peşinden.

2 dakika sonra

Ilgın telefonu çalınca uzaklaşmaya başladı. Onun nereye gittiğine bakmak için başımı çevirdiğimde onu biriyle uzaklaşırken gördüm. Deniz de oralarda olmadığı için onun yanındakinin Deniz olduğuna kanaat getirdim ve yürümeye devam ettim.

5 dakika sonra

O pisliğin ininin kapısına yaklaşmışken gördüğüm şeyle durduk. Babamın cesedi. Asılıydı ve üstünde ilk kez gördüğüm bir not. Almamaya karar verdim ve ilerlemeye devam ettim.

Önümüze çukan görkemli ve korkunç yapıyla Ceren'e döndüm. Bana bakıp başını salladı. İçriye doğru ilerlerken yanıma yaklaştı ve 3 tane silah verdi. Herkesin elinde birer silah vardı. Ben birini ayakkabıma birini belime birini de elime alarak (arabada eldiven takmıştım) ilerlemeye devam ettim.

"Eski günlere döndün Badem şekerim."

"Sadece senin için."

7 yıl önce

"Ceren takımın hazır mı?"

"Im ready baby!" gizli görev 127. Ne oluyor sizce? Ben, Ceren, Özge görevi tamamlamak için takıma geri döndük.

"Öldüreceğimiz kişi kim Özge?"

"Bilmiyorum mesaj gelmedi." bildirim sesi gelmişti ama bu sefer bana.

"Kızler adamın 2 kızı 1 oğlu var bizimle yaşıt. Esir almak daha mantıklı geliyor bana sizce?"

"Bence okey. Özge ne düşünüyorsun?"

"Adamın çocukları kimler?"

"Ilgın ve Çiğdem kızları, Atlas oğlu. Adamın adı Hasan. Neden ki?"

"Ben adamın oğlunu tanıyorum. Neyse ben varım adam kölemiz olsun hayır olsun."

1.30 saat sonra

Hazırdık. Adam gece 4.55'te ölecekti. Sebepsizce yapmamak daha mantıklı gelmeye başlamıştı. Ama şu an adamın ölümüne 2 dakika kaldı. Ve erken ölmesini istiyorum. Özge eline silahını aldı. Adama baktığımda yatakta değildi. İşte bir silah sesi ve öldü. Son görev de tamam. Yani şimdilik.

GRİ GÖZLÜM (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin