Kazayı Ben Mi Geçirdim Kaza Mı Beni?

2 1 0
                                    

Başladı oku işte

İçim göçtü be! It filminin 1.sini açtık mal mınız dercesine bakıyorduk. Ama çocuğun kolunu yemeden önceki bakışa ben bittim abim. Atlas'a döndüm. Aramız biraz soğumuş, artık ayrılmıştık.

"Atlas beni o gün biriyle konuşurken gördüğünü hatırlıyor musun?" önce anlamazca baktı ve sonra rahatlamış bir ifadeyle sordu.

"Özge malının geldiği gün mü?"

"Evet. Eren'den bahsediyorduk. Ceren Hatay'a gelmişti ve Eren de gören şüphelenmesin diye öyle konuşmamı söyledi."

"O zaman neden Özge geldi dikkati dağılır dedin?" Ceren konuşmaya yani kendi kendine söylenmeye başladı.

"İnşallah Penywise seni de uçurur Özge! Iyy çirkin manyak." elimle pnu işaret ederek işte bu yüzden dercesine baktım ve önüme döndüm. Projeksiyon sahnesi gelmişti. Ölüyorum! Ceren'le bakıştık. O da korkuyor gibi bakıyordu. Önüme döndüm ve yutkundum. Palyaçonun geleceğini haber olarak yayan prodüksiyonun kendi kendine hareket etmesiyle yanımdaki yastığa sarıldım. Koltukta dizlerimi kendime çektim ve yastığa sarıldığım kollarımı içine koyarak başımı yastığa yasladım. Şu an sadece gözlerim ve alnım gözüküyordu.

"Hey durdur şunu!"

"Lanet olsun ben astım hastasıyım!"

"..." palyaço gözükünce ben ve Ceren çığlık attık. Hepsi bize gülerken ben ve brom birbirimize bakıp başımızı salladık.

"Ben su içiyorum."

"Badiş bana da tuvaletin yerini gösterir misin?" başımı salladım ve ayağa kalktım. Atlas bizi ablasının evine getirmişti. Ablaları 2 katlı bir evde beraber kalıyordu. Atlas ta bahçeli simsiyah 3 katlı bir villada. Her yeri benim evim gibi simsiyahtı.

"Bade ne oldu birlikte değilmiş gibi davranıyorsun?"

"Gerçekler acıdır."

"Bade Emin buralarda!"

"Ne! Şimdi mi söylenir bu gerizekalı?"

"Sadece fazla kırgınsın ve nerede olduğunu öğrenmeden söyleyemezdim. Her ne kadar seni öldüren kişi evreni ele geçirebiliyorsa beni öldüren kişi de marsı ele geçirebilir. Bunu unutma ve seni kaybedemem."

"Peki şu an nerede bir bilgin var mı?" 1 dakika kadar dümdüz gözlerime baktı. Konum belirliyordu. Ve korkuyla gözlerini açtı. Elleri titriyordu. Çiğdem ve Ilgın bizim karşı komşumuzdu ve şu an mutfak penceresinden bizim binayı gösteriyordu.

"Koş Ceren onu görmem gerek!"

"Bade olmaz seni koruyamam. Hem ya yeni bir sevgilisi varsa?"

"Umurumda değil ben onu görmeliyim!" koşarak evden çıktım. Karşı apartmanın da kapısı açılınca hiç yapmadığım şeyi yaptım ve zorla kalın giyinmem yetmiyormuş gibi bir de sweatshirt 'ümün kapşonunu takarak koştum. Normalde kısa şort ve sırtı baya açık t-shirt' le yürüdüğüm yerleri koştum ve kapanmak üzere olan apartmanın kapısından girdim.

"Bade iyi mi-Oha öküz ne sıçtın!" ben de şaşkındım çünkü yerinde kalmış hiç eşya yoktu. Yukarı kata koştum.

"Bade onu ara ve bunları toplat! Ben öyle yapardım şahsen." içeriye girdiğimde karşıma ağlayan bir kız çıktı.

"Sen kimsin ve evimde ne yapıyorsun?" bana baktı. Gerçekten berbat görünüyordu.

"Sana kötü bir şey mi yaptı? Dur bir dakika... Sen onunla se-"

GRİ GÖZLÜM (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin