Oku lan oku"Bade hanım kalbinizde ağrı ya da nefes almanızda bir sıkıntı var mı?"
"Hayır teşekkürler."
"Geçmiş olsun."
"Sağolun."
"Evet cevap verin kazayı ben mi geçirdim kaza mı beni?"
"Kaza seni çok pis geçirmiş Badiş."
"Burada bir malvarlık var senden özür dileyecekmiş."
"Kim o?"
"Emin."
"O zaman Emin ve Duru dışında herkes dışarı."
"Neden?"
"Çünkü konuşmalıyız." herkes çıkınca bağırdım.
"Ulan piç kurusu! Sen bu kızı nasıl aldatırsın lan!"
"Bade gerçekten kötü bir niyetim yoktu."
"Çık o hayal dünyasından artık! Biz de seninle bu yüzden ayrılmadık mı?"
"Ama ben söylemesem şu an evliydik."
"Sen kendini avutabilirsin. Duru, sen de şu malı takma. Lütfen!"
"Ömrümden 3yılımı alanı mı? Onun bana 3 yıl borcu var."
"Ödeyeceğim." elini cebine atıp bir sürü dolar tomarı çıkardı. Biraz bunları saydıktan sonra başını kaldırdı.
"100.000 dolar. Al borcum kalmıyor." ben ve duru şaşkınca paraya bakıyorduk. Benim ihtiyacım yoktu ama Duru'nun acilen paraya ihtiyacı vardı. Bana döndü ve almak istediğini belirten bakışlar attı. Ben de onaylayınca paralara elini uzattı. Bana döndü ve yarısını vermeye kalktı.
" Duru benim değil ama senin paraya ihtiyacın var." başını salladı ve bana bakıp yanımdaki koltuğa oturdu. Paralardan birini çıkardı ve bana uzattı. Paranın gerçekliğini kontrol ederken gözüme ufak bir detay takıldı. Atatürk yoktu.
"Duru Atatürk yok."
"Nasıl ya? Aa hakkaten yok! Bunlar sahte!" gülmeye başladık.
"Siz delirmişsiniz."
"Tamam burada işin yok artık senin. Bas."
"Bade ama be-"
"Ulan pis sıçan manyak. Gitsene put musun sen?"
"Tamam gidiyorum."
"Zahmet olacak." bize ters ters bakıp gitti. İçeri cecüş girdi ve telefonundaki ses kaydı olduğunu düşündüğüm şeyi kapattı.
"Pislik." sinsice sırıttı.
"Bana mı demiştin kuzum."
"Kuzuna sıçam."
"Arkadaşlar beni Bade'yle yanlız bırakır mısınız?" Atlas'ın sesi bizi bölünce durdum. Herkes yavaş yavaş dışarı çıkıp kapıyı kapattılar.
"Bir şey mi oldu Atlas?"
"Bade ben bugün ne olursa olsun seni sevdiğimi öğrendim. Sana köpek gibi aşık oldum ben. Benimle çıkar mısın Çisem?" yere diz çöktüğünde suratına baktım.
"Atlas sen..." onaylar anlamda başını salladı.
"Pekala. Seninle çıkarım."
"Sen ciddi misin? Bade teşekkür ediyorum hem de çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok teşekkür ediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GRİ GÖZLÜM (TAMAMLANDI)
Детективи / ТрилерAslında bana ve arkadaşlarıma verilen küçük bir görevdi Atlas ile tanışmak, nereden bileceksin ki aşkın ilk kez gerçek anlamda kapına vuracağını, o kişinin iyiliği temsil ettiğini ve senin cehennem kraliçesi olduğunu... Ve ilk sevgilinin abin çıkmas...