proloog

718 9 11
                                    

Louis pov
Ik haast me door de stad en let nauwelijks op alle mensen die ik bijna omverloop. Ik mompel wel de hele tijd sorry maar praat steeds zachter. Uiteindelijk zie ik een taxi standplaats en haast me erheen. Even later zit ik erin en geef ik de taxichauffeur het adres. Huis. Ik ken dat woord bijna niet meer. Ik ben nu 24 dus het is allemaal 5 jaar geleden gebeurd. En geloof me, ik wil die 5 jaar echt uit mijn leven wissen. Luke had gelijk. Eleanor viel weer op een ander. Zoals je weet, denk ik, vertrok ik na de ruzie naar Eleanor. Zij had het al helemaal gepland en met (gestolen) geld van haar ouders vertrokken we, naar Spanje. Daar kochten we een appartement en woonden daar. Beiden vonden we een baan. Ik haatte het daar. Ik zag telkens Harry voor me. Pas na een tijd besefte ik me dat ik fout zat. Ik zat fout al. Die. Fucking. Tijd. Ik hield van hem. Ik ben gay, Bi, whatever! Na een hele tijd kwam ik erachter dat Eleanor vreemd ging met haar baas. Maar dat niet alleen! Ze stal spullen! En blijk baar ook geld uit de kluis van het bedrijf waar ze "werkte" ze werd gearresteerd en ik werd ook ondervraagd. Maar de agenten kwamen er al snel achter dat ik van niets wist. Ik pakte één koffer met spullen, verkocht voor de rest alles en stapte in het vliegtuig naar huis. Ik was vastbesloten alles uit te leggen. Ongeduldig keek ik uit het raam. Pas toen ik bekende dingen zag groeide er een kleine glimlach op m'n gezicht. Ik had het hier gemist, dat besefte ik (ook) nu pas. De taxi stopte en ik pakte mijn koffer uit de kofferbak. Toen betaalde ik de chauffeur en vervolgens ging ik regelrecht naar huis. Ik zuchtte even diep en belde toen aan.

'Louis?'

infinity (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu