1.1 Dark

3.9K 151 13
                                    

    Blonďatý, modrooký, nejmenší snad z celého okolí a nejméně chtěný. Takhle jednoduše by se dal popsat Jiminův život.

     Park Jimin se narodil do né tak úplně nejlepší rodiny. Jeho matka utekla s jiným mužem když byl Jimin ještě malý a nechala ho jen se svým otcem. Ten začal pít, vyhodili ho z práce a časem začal brát i nemálo drog. Ženský střídal jako ponožky a jeho zášť k vládnímu synu se den ode dne zhoršovala. Sváděl na něj ztrátu jeho ženy a pěstmi si na Jiminovi vybíjel vztek. Tohle všechno musel Jimin snášet sám. Až do jeho 21 let.

____________

Jimin běžel tmavou ulicí rovně ke svému bytu. Jeho dům je úplně na konci města v jeho nejhorší čtvrti. Na každém rohu se tady zdržuje kdejaký úchyl a opilec, prodej drog, prostituce je tu naprosto normální.

Není divu, že si dává tak na spěch. Jenže zároveň ví, že doma nebude o nic lip. Když jeho máma odešla, jeho otec přestal pracovat a ze zbytku peněz mohli žít alespoň v bytě o dvou malých místnostech a koupelnou... která zrovna jako místo, kde by se chtěl člověk umýt po celém dni, nebylo. A to se dalo říct i o zbytku bytu.

Byl zakouřený a nábytek byl pomalu v rozkladovém stavu. Jimin sotva zvládl dochodit střední školu a za všechny jeho vydělané peníze platil otcův chlast a nájem. Pomalu se z práce domů nevrací kvůli jeho spoustě směn a když už se doma ukáže příliš brzo, jeho otec ho stejně vyrazí ven aby mu přinesl něco k jídlu nebo další alkohol.

   Jimin už se s tím smířil, věděl že nemůže odejít, protože nemá kam a jeho otec ho odejít ani nenechá. Minimálně než splatí všechny jeho dluhy, které se mu na Jimina podařilo sesypat a tak si Jimin něco jako vlastní byt dovolit nemohl. Ještě když mu jeho otec vyhrožoval že ho zabije, a to na bití byl Jimin docela zvyknutý, neobešel se bez toho snad jediný den.

    Jediná dobrá věc je, že má Jimin snad nejlepšího přítele na světě. Taeho. Znají se od střední školy, kdy se sem ve druháku Tae nastěhoval. Ten si nežil tak špatně. Jeho rodiče jsou podnikatelé a mají několik firem ve městě a pár v zahraničí, takže by se dalo říct, že je z jedné z těch bohatých rodin.

   Tae byl první kdo začal s Jiminem mluvit. S nikým se ve třídě nebavil a nevypadal dobře, takže se o něj začal Taehyung bát a začal ho vidět jako vlastního bratra. Několikrát Jiminovi nabídl pomoc, ale ten jen vždycky odmítl. Někdy mu Tae dal jeho staré oblečení, aby měl Jimin aspoň něco na sebe a to už Chim přijmul, i když věděl, že doma to nebude znamenat nic dobrého. Otec by si mohl myslet že utrácí všechny vydělané peníze za tak drahé oblečení. Ale alespoň měl v čem chodit.

    Taky mu pomohl sehnat opravdu dobrou brigádu v jedné z kaváren, se kterou měli spolupráci Taeho rodiče, takže zařídil i to, aby pokaždé dostal něco navíc jen pro sebe a jeho otec neměl šanci se to dozvědět. Jimin stejně i tu trošku většinou využíval na placení dluhů, protože otcovy hrátky v kasinu přibývaly a peněz bylo méně a méně. Tím už ale Jimin Taeho nezatěžoval a nechal si to pro sebe.

    Často spolu trávili večery někde venku společně, někdy ho Tae vzal do nějakého malého místního klubu, kde si to HYUNG narozdíl od Jimina dost užíval, ale protože ho Tae vždy přemluvil aby šel, tak se alespoň tvářil, že mu to tam nevadí. A taky... Tae, stejně tak jako Jimin, je gay, takže mají společného víc věci.

    Když už si Jimin myslel, že za pár let už mu jeho věcné utrpení s otcem skončí, tak se mílil. Do života mu skočila ještě jedna nečekaná věc, kterou měl tak trochu za vinu i Taeuhyng a která tak trošku už nikdy skončit neměla.

I Am His Fucking Queen //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat