Byl už večer když se Jeon společně s Hobim vrátili do sídla. Jungkook se nemohl dočkat až ho jeho Královna přijde okamžitě přivítat a zavede ho do postele... nebo alespoň to si myslel. Přivítat je přišel jen Jin s otevřenou náruči. Oba objal a řekl jim ať jsou potichu.
,,Proč bych měl být ve svém vlastním domě zticha?" Zabručel Jungkook a čekal na vysvětlení. Klasika, zakoulel očima Jin, když si Jeon složil ruce na prsou. Kdyby ho neznal, jednu by mu za jeho chování vrazil. ,,Dveře do obývacího pokoje jsou otevřené, Jimin a Tae spolu spí," odpověděl klidně. A hlavně tiše. Jungkook se stejně zamračil, hodil své věci na pohovku a namířil si to k dvěma mladým spícím Omegám.
,,Tohle jsem nečekal," řekl Hobi, když Kook zmizel z dohledu.
,,Co?" Hoseok došel vedle Jina a nabídl mu ruku na podporu jeho váhy. Jin nadzvedl obočí, ale nechal se. Pozornost mu vůbec nevadila.
,,Nikdy bych nečekal, že za někým takhle poběží."
Seokjin se jemně usmál. ,,Lidé se mění. Od té doby..." umlčel se. Netřeba dalších slov aby ho Hoseok pochopil. ,,Vím, co myslíš. Jdeme za ním, jinak zbourá celé sídlo." Jin ale naspěch nijak neměl, Hoseoka šíleně, šíleně dlouho neviděl.
,,Jsem rád, že jsi zpátky, mohl jsi aspoň zavolat!",,Jin, potřeboval jsem si vyčistit myšlenky."
,,Dvacet let je dlouhá doba."
,,Pro člověka možná ano." Hobimu na chvilku zmizel úsměv z tváře, ale hned na to zavedl konverzaci jinam. ,,Kdo je vlastně ten Jimin? Kde k němu přišel?"
• • • • • •
Mezitím, Jeon došel do obývacího pokoje, kde Jimin a Tae společně spali na gauči. Jungkook byl nejprve vzteky bez sebe, ale pohled na dvě malé Omegy ho z nějakého důvodu uklidnil. Zastavil se vedle nich a chvíli je pozoroval. V místnosti byla tma, ale upíři vidí dobře i když kolem není žádné světlo. Jedna z několika výhod být v podstatě nesmrtelný...
Na jeho tváři se objevil nenucený úsměv. I když ho někde v hlouby štvalo, že jeho Omega klidně odpočívá v naučí někoho jiného, jejich roztomilost stejně vzala za své. Jungkook na sobě vnímal změny, nad kterými ale dlouze nepřemýšlel. V jeho nitru cítil věci, jako už dlouho nikdy předtím.
Jungkook jemně pohladil svou Omegu po tváři. Jimin pootevřel své rty a ozvalo se z jemné; ,,Kookie..." Jungkookovi poskočilo srdce jako už dlouho ne. Co to bylo? Zamyslel se, dál si pak všímal jen své milované osoby. Sklonil se k němu blíž a opatrně ho políbil na čelo. ,,Tvůj Král je doma, neměl bys ho vítat s otevřenou náruči?" Řekl tiše, aby ani jednoho z mladých upírů neprobudil.
Jin s Hoseokem celou scénu ze svého místa u vchodu do místnosti pozorovali. Hoseok nemohl uvěřit svých očím - někdo jako Jungkook se choval tak nehorázně něžně?! Neviděl ho několik dlouhých let i přes to, že si ho pamatoval jako jeho milého přítele. Fámy a historiky se ale během let šíři rychle, hlavně momentálně díky internetu. O muži jménem Jeon Jungkook toho našel hodně. Nic však co by odhalovalo jeho pravou identitu. Přesně proto o jeho strach známých měl stále jistý... přehled.
Dokonce i Jin měl na tváři úsměv. Chytil se Hobiho za paži a položil si hlavu na jeho ramenu. Věřil, že jeho Kookie znovu najde jeho ztracenou rodinu.
Jungkook se podíval na Jina a zvednul obočí. ,,Co je?" Zabručel. Jin přišel blíž a pohladil Jimina po vlasech. ,,Je jako mimino," zasmál se. Jeon ale i přes všechnu jeho momentální něžností hned uhnul. ,,Moje-"
,,Jo, jo, jo..." zabrblal Jin. ,,Jdi ho položit do postele, než se vzbudí. Hobi mi pomůže s Taem." Jungkook zakroutil očima, zvedl Jimina do své náruče a vez užití žádných svých schopností, pomalu a v klidu a ním došel do jejich společného pokoje, kde Omegu položil na měkkou a ustlanou postel. Jungkook se šel vysprchovat. Nikdy by ho nenapadlo, že jeho drahoušek otevře oči tak brzy po tom, co spal jako mrtvola. Jeho tiché ,,Kookie" by Jungkook nepřeslechl ani jako hluchý. Jungkook zastavil proud vody a bez toho, aniž by se obtěžoval usušit, vyšel ven jen s bílým ručníkem kolem pasu.
,,Copak, zamiloval ses nad?" Mrknul Jungkook když byl venku. Jimin zabalená v dece okamžitě zrudnul. Alfa byl před ním pouze ve spodním prádle a popravdě, Jimin na něm mohl oči nechat. A kdyby se nehlídal, přísahal by, že by mu tekla slina z koutku jeho úst.
Našpulil rty a přitáhl si deku k tělu. ,,Nějak moc si věříš..." špitnul. Alfy citlivé uši ale stejně všechno slyšeli, jedna z dalších několika výhod být upírem. Jimin měl ve svém břiše motýlky, nebyl ale připravený jeho podivné pocity říci Jungkookovi do očí. A na druhou stranu, jeho bušící srdce a rozechvěné pocity byli pro někoho, jako Jungkooka, jako čtení knihy.
,,Ty už to stejně víš..." Zabrblal si Jimin pod nos a Jeon se uchechtnul. Nic ale neodpověděl. Vlezl si za Jiminem do postele a políbil ho na krk. JImin jemně zasténal, nahnul hlavu na stranu a zabořil prsty do prostěradla. Stačilo tak málo a Jimin se prohýbal v zádech. Jungkook nebyl někdo, kdo by příliš požíval slova. Rukama bloudil po těle jeho páru a chutnal každý koutek jeho bledého krku. Jimin momentálně s jistotou věděl, že jeho Alfu potřebuje hluboko uvnitř sebe.,,Je má Královna hladová?"
,,Můj Králi~" Vydechnul Omega a začala líbat Jungkooka. Jejich jazyky se začaly proplétat mezi sebou a Jimin jemně
vzdychal Jeonovi do pusy.,,Jdeme si hrát~" Brouknul Kook a pomalu svlékal Královnu z jejího oblečení. Všechno skončilo odhozené někde vedle postele a z pokoje se začalo ozývat dychtivé Královnino vzdychání...
————————————————
Bylo ráno a světlo, které procházelo skrze závěsy do pokoje Jimina lechtalo na tvářích. V duchu si stěžoval, proč nikdo nezhasnul. Vůbec mu v jeho rozespalém stavu nedošlo, že už vůbec není noc, ale den. Někdo ho zatahal za dechu a Jimin sebou škubnul.
,,Jimin! To chceš celý den ležet v posteli?!" Prsknul po něm Taehynug, který se na něj z výšku mračil.
Jimin se ale jen otočil a svého přítele kompletně ignoroval. ,,Ještě chvilku..."
,,Okamžitě vylez!" Taehynug vzal za jeho deky tentokrát jeho plnou silnou a ztrhnul je z Jimina pryč. Jimin vyvalil oči, prince se nadechl a automaticky rukama zakryl svoje nahé partie. Samozřejmě, že byl nahý. Jeho předešlé noční aktivity všechno jasně naznačovali. Tae ale ani na moment nezaváhal, jeho nahota jako by ho vůbec ani nepřekvapovala, a vytáhl Omegu na nohy.
,,Už jduuu—" protáhl se Jimin, ruce natáhl nad hlavu, jeho nahota jako kdyby byla úplně zapomenuta. Stejně to není tak, jako kdyby ho jeho nejlepší přítel nikdy nahého neviděl. Jungkook už byl zase dávno pryč. Jimin cítil ve své spodní polovině štiplavou bolest - další věc co potvrdila jeho lechtivé noční hrátky. Co krok, co to ser zkřivil obličej a Tae si z něj už tentokrát srandu udělal. Zároveň ale nafoukl tváře a čapnul Jimina za ramena. ,,Nenutí tě do ničeho, že ne?!"
Jenže Jimin nestačil odpovědět. Ve dveřích se objevil Jeon s Yoongim, s úšklebkem na tváři. Samozřejmě, že slyšel celou jejich konverzaci. Lusknul prsty a zvedl bradu: ,,Taehyung, Yoongi tě odveze domů. Jimin, odcházíme." Jeho černá košile se mu napnula na hrudi. ,,A radím ti, ruce pryč od Omegy."
Jimin zamrkal. Sotva se probudilo a Jungkook ho někam chce vozit. Alfa přes něj hodil deku a odehnal dva zbylé upíry stranou.
S polibkem do Omegy vlasů Jungkook odpověděl, ,,k tobě domů."
ČTEŠ
I Am His Fucking Queen //JiKook
FanficPark Jimin to nikdy neměl lehké. Na rodiče v životě štěstí neměl a momentálně žije jen se svým otcem, který na krku nemá nic jiného, než chlast a dluhy. A když už se zdá, že nic nemůže být horší, Kim Taehynug ho zatáhne do jednoho z luxusních barů v...