2. 2 Lusty Vampire

2.2K 145 2
                                    

Jimin byl jako každé jiné ráno už v práci. Pokaždé tu byl opravdu hodně včas a tak měl své vlastní klíče, aby nemusel čekat venku.

Tohle ráno pro něj bylo ale těžší, než si myslel, že bude. Opravdu o mě všichni přemýšlí jako o kurvě? Takhle otázka se mu pořád motala hlavou. V ranním zmatku co proběhl doma, úplně zapomněl na jeho pokousaný krk. Naprosto ho vypustil z hlavy a jediné, na co právě dokázal myslet bylo to, co ho asi tak bude doma čekat. Byl si jistý, že od otce dostane za včerejšek a i za dnešek zároveň, takže si připravil nějaké obrazy, které měli v práci a dal si je do kapsy od jeho kalhot. Pro jistotu.

Ani si nevšiml, že má na tváři stále pár kapek krve  od toho, jak ho ta žena škrábla. Určitě ji budu muset zaplatit. Vzdychl.

To už stál ve dveřích kavárny Tae. ,,Chim!" Zakřičel a rozeběhl se k němu. ,,Co se včera stalo?! Hrozně dlouho ses nevracel! Pak přišel Jin a řekl mi, že jsi omdlel a že tě musí odvést domů! Ani mě nenechal nic říct a Joon mě uspa-" Uuups...Tae málem začal mluvit o jedné ze schopností, kterou má Joon a to Jimin o tom, že jsou upíři ještě neví. Tae ani nechtěl aby byl do toho jejich černého světa zapletený i když věděl, že dlouho to tajemstvím už zřejmě nezůstane. ,,Prostě mi řekl, že mám zůstat v klidu a počkat v klubu s Jinem, než se vrátí..." Vypadlo z něho nakonec.

Jimin na nic nečekal a padl mu do náruče. ,,Tae! Promiň, nevím co se stalo, vím, že jsem byl na cestě pro pití a pak... nevím."

,,To nevadí, nedělej si s tím starosti. Hlavně že tě mám pořád u sebe," řekl Tae a chystal se Jimina políbit. Ten zvedl hlavu aby mu polibek hned na to oplatil, ale Jiminovi se jen z té představy udělalo okamžitě šíleně zle.

Jimin
Konečně Tae! Konečně někdo, ke komu se můžu alespoň na chvilku schovat. Padl jsem mu kolem krku a nemohl se dočkat toho, až mu zlíbám obličej.

Taehyung se ke mně musel sehnout, protože je vyšší než já a chystal se mě políbit. Hned jsem ho chytil pevněji a čekal, až se jeho rty dotknou těch mých.

Když už byl Tae skoro u mě, bodlo mě u srdce. ,,T-Tae...P-počkej..." Vykuckal jsem ze sebe. Začala mě bolet hruď, jako bych měl každou chvíli dostat infarkt.

,,Jimine, co se děje? Je ti dobře?!" Zeptal se splašeně Taehyung. Jeho hlas se mi zdál šíleně vzdálený.

,,Nevím, já... moje srdce, hrozně mě v něm zabolelo." Tae se na mě nevěřícně podíval a pak řekl; ,,Chim...Uh... můžu se na něco podívat?"

Opatrně jsem se na něj podíval. V jeho hlase byla slyšet jasná a mě nepříjemná nejistota, ze kterí by nebylo dobře snad nikomu. Pomalu jsem kývl a Tae pokračoval. ,,Jen... Nic ti neudělám, jen si chci něco ověřit," řekl a stáhl mi rolák u krku co nejníže to šlo.

,,Jak se tohle mohlo stát?!" Křiknul Tae a pak mě napadlo, že jsem měl ráno na krku nějaké kousance.

,,Ah, tohle. Nevím, asi mě muselo v noci něco poštípat. Nepamatuju si jak bych k tomu mohl jinak přijít," odpověděl jsem mu. V našem bytě - nebo bych měl radši říct, v tom co si říká byt - bych se ničemu nedivil. Bůh ví, co se tam vše schovává...                 

    Bolest v hrudi už ustala a tak jsem doufal v další pokus o polibek.

,,Tohle není štípanec od komára, Chim," zakýval hlavou. Jeho oči byly stále upřené na místo, kde mám na krku štípance.

,,A co jiného by to bylo?"

,,Chim, tohle..." A než to Tae vůbec stihl doříct, dveře od kavárny se otevřeli a vešli dva zákazníci. Oba oblečení jen v černém. Rychle jsem se odtrhl od Taeho a začal se věnovat novým hostům.

,,Omlouvám se, dobrý den, můžu vám nějak pomoct?" Zeptal jsem jako vždy, ale jeden z těch mužů se vydal směrem ke mě a sundal si klobou. Kookie?!

,,Drahý," začal. ,,Tohle je kousnutí. MOJE kousnutí," řekl a rukou mi sjel ke krku. Čas kolem nás jako by se všechen zastavil. ,,Omega." Omega? Co to znamená? Podíval se mi do očí a jako by mi někdo hodil něco na hlavu. Celý včerejšek mi proběhl před očima a začal jsem na svých tvářích cítit vlhké slzy. Ani jsem pořádně nevěděl proč kvůli tomu brečím. Přede mnou stojí Kookie. Můj vysněný Kookie!

Jeon mě vzal kolem boků a přitáhl nás k sobě blíž. Je vysoký, krásný... V ten moment jsem mohl myslet jen na tu krásnou bytost, která stála přede mnou.

Natáhl se ke mně a začal mě líbat. Co?! Moje mysl jako by zahalila tma a nic kolem mě jsem nedokázal vnímat. Jen jeho vlhký jazyk v mé puse a jeho pevný stiskl na mým bocích.

Druhu rukou mi sáhl na krk. Ucukl jsem, protože jsem si myslel, že mě znovu polije ta bolest, co jsem cítil ráno, ale nic takového se nestalo. Z jeho doteku jsem cítil neskutečné teplo a neskutečné bezpečí. Připadal jsem si tak slabý a poddajný. Pro toho muže přede mnou bych mohl udělat všechno.Jimin! Znáš ho sotva den!

Začal jsem mu sténat do pusy a své ruce jsem si položil na jeho hruď. Necítil jsem tlukot jeho srdce. Proč? To mé mi snad každou chvíli vyskočí z hrudi. Takhle malý jsem si snad ještě nikdy nepřipadal.

Začal mi sjíždět rukou na zadek a začal ho jemně mačkat. ,,Ahhh...!" Vydal jsem ze sebe. Neměl jsem strach. Spíš jsem byl plný očekávání a byl jsem připravený na vše, co mi chtěla Alfa přede mnou udělat. Alfa? Jak mě tohle mohlo napadnout?

V tom Kookie náš polibek přerušil a díval se mi do očí. Ty jeho byli černé jako noční obloha. ,,Ano, Jimin. Tvoje Alfa," zašeptal hlubokým hlasek, díky kterému se mi podlomila kolena. Chytil mě a podepřel svým tělem. Nevím proč, ale cítil jsem se hrozně unavený. Oči jsem měl hrozně těžká a chtělo se mi spát, ale nemohl jsem se nabažit toho pocitu, který mi ten muž dává.

Znovu se sklonil k mé hlavě a jeho pozornost zaujal škrábanec pod mým okem. ,,Kurva," řekl. Nevím jestli myslel mě, nebo toho, kdo mi to udělal, ale bylo mi to jedno. Kookie si zkousl rty a jazykem mi přejel po tváři až k mé malé rance, krouzil kolem ní jazykem a nepřestával sát. jakoby chtěl všechnu krev dostat z mé tváře pryč.

,,Nikdo nebude sahat na to, co patří mně," řekl a pustil mě na zem. Seděl jsem před ním a vzhlížel k němu. ,,Dnes večer si pro tebe příjdu. Jimine." Nasadil si klobouk a vydal se k východu.

Ten druhý muž co byl s ním se mu poklonil a pokračoval za ním. Pohled stočil na Taeho, který stál jako kus ledu u pultu kavárny a pohled mu ustaraně opětoval. Jako bych toho muže slyšel říkat; ,,Bude v pořádku." A Tae mu na to kývl. Potom oba muži odešli a já s Taem jsme zůstali v obchodě sami. Já na zemi a Taehynug stále opřený o pult.

,,Chim, omlouvám se..." Slyšel jsem ho ještě říct a pak už jsem jen ležel na zemi a svět okolo byl pro mě celý černý.

I Am His Fucking Queen //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat