Během večerní doby, kdy Jimin a Jungkook byli na návštěvě v sídle Jeonova obchodního partnera.
Tae byl u sebe doma. Už pár dní Jimina neviděl a nemohl se mu ani dovolat. Jimin telefon měl, ale očividně ne u sebe.
Ležel u sebe v pokoji na posteli a snažil se vymyslet, jak by mohl svého Chima vidět. Napsal Jinovi, ale ten mu odpověděl jen to, že není správná doba, aby jejich sídlo navštívil. Že prý Král potřebuje se svou Královnou co nejvíce času jen pro sebe. No jasně...
A ještě tu byl Yoongi. Naposledy, kdy se s ním viděl byl den, kdy ho vzal za Jiminem. Od té doby se nijak nekontaktovali.
,,To o mě už nemá zájem? Choval se ke mně jako k pokladu... to už jsem ho přestal bavit?" Přemýšlel. Jeho myšlenky ho utlačovali, chtěl od nich pokoj. Není nic horšího, než zamotaná hlava.
Po několika dalších minutách, kdy se sám v sobě utápěl, se zvedl a šel se projít po sídle. Žádný z jeho rodičů doma nebyl, takže se Tae cítil víc sám a scházela mu přítomnost jeho milovaného Jimina.
Taehyung
Všichni si ze mě musí v poslední době dělat prdel. Z Jimina se očividně stala Králova hračka... Královna. A muž, se kterým jsem si myslel, že něco budu mít, se o mě už tři dny vůbec nezajímá. Možná se chovám jako magor, ale užírá mě to. Žádný můj vztah nikdy nedopadl nijak extrémně dobře, nikdy jsem s nikým nechtěl mít nic vážného. A zrovna v dobu, kdy pro mě budoucnost s ním vypadala dobře, se všechno kolem Jimina semlelo a Yoongi na mě kašle.Jiminovi se dovolat nemůžu. Když pro něj Jungkook v tu dobu u něj doba byl, pochybuji, že si na jeho mobil vůbec vzpomněl. Nikdy ho pomalu nepoužíval, nebylo to pro něj něco důležitého. Jsem si jistý, že by mi Jimin už sám od sebe zavolal. Jestli by mu to ale vůbec někdo dovolil...
Na druhou stranu vím, že se o něj tolik bát nemusím. Jin je stále s ním a určitě se o něj postará i za mě. I Jeon Jungkook by nemusel být tak špatný muž, upír, pro Jimina. Rozhodně se s ním bude mít lépe, než s jeho otcem. A ač jsem se nijak hluboce s Jeon Jungkookem neseznámil a žádný hlubší vztah s ním nemám, nechci o něm tvrdit, že je to dobrý muž. Jen vím, že nedovolí, aby se Jiminovi - jakožto jeho páru - něco stalo. Na to je pro něj momentálně až příliš důležitý.
A právě proto je taky v tento moment jediný, kdo mě za Jiminem může dostat, Yoongi. Parchant.
Sešel jsem schody do kuchyně a dal si něco k pití. Z toho přemýšlení jsem dostal chuť na krev. Oddechnul jsem si a vzal si jeden sáček s krví, co má táta schovaný v ledničce. Vždycky mě to tak krásně osvěží. I když nejsem tak docela upír, krev mi vždycky zvedne činnost těla. Můžu být zase rychlejší, můžu znovu volně dýchat.
Cucal jsem sáček a sedl si do obývacího pokoje, na naši velkou bílou pohovku. Koukal jsem na prázdnou obrazovku telefonu a pořád se nemohl rozhodnout, jestli mám Yoongimu zavolat, nebo ne. Pár dní předtím by jsem mu psal už dávno bez jediného rozmyslu.
,,Co je na tom telefonu tak zajímavého?" Slyšel jsem od okna místnosti. Posadil se jsem a cukl rameny. Sáček s rudou tekutinou jsem si od úst odtrhl tak rychle, že mi několik kapek krve pocákalo tvář.
Okamžitě jsem se otočil a pomalu se nestačil divit, kdo mě to poctil svou návštěvou.
,,Ale, ty sis' na mě vzpomněl?" Prsknul jsem. ,,Jak ses sem dostal?! Dům je hlídaný kamerama a nevšiml jsem si, že bys použil dveře." Byl to Yoongi. Uraženě jsem seděl na pohovce, ruce jsem si překřížil na hrudi a mobil nechal spadnout mezi svá stehna.
ČTEŠ
I Am His Fucking Queen //JiKook
FanfictionPark Jimin to nikdy neměl lehké. Na rodiče v životě štěstí neměl a momentálně žije jen se svým otcem, který na krku nemá nic jiného, než chlast a dluhy. A když už se zdá, že nic nemůže být horší, Kim Taehynug ho zatáhne do jednoho z luxusních barů v...