1.4 Dark Eye

2.1K 127 5
                                    

Tae znal Jina už dlouho. Jsou ze stejného těsta. Znal ho od doby co Jin začal chodit s Joonem, který seděl vedle něho - jeho pravý manžel-, ale s ním nikdy moc nemluvil. I tak mu připadal jako dobrý chlapík a pro Jina jako stvořený. Ještě aby ne, před několika lety měli svatbu a teď už čtvrtý měsíc čekají dítě.

Jimin seděl mezi Jinem a Jeonem a nevypadalo to, že by se cítil úplně pohodlně. Byl z Kooka dost nervózní a bylo to na něm vidět. Ještě aby ne, když se Jiminovi očividně líbil. Jeho mužná aura Jimina z nějakého důvodu přitahovala. Měl ho plnou hlavu jen co vedle něj seděl.

Když Jin řekl jeho celé jméno, Tae se nad tím zarazil. To jméno už od někud znal, ale moc s temihle věcmi do styku díky jeho rodičům nepřicházel. Možná hlavně proto, že byl poloviční. Věděl, že to jméno označovalo někoho opravdu důležitého, ale nechal to být. Nechtěl se tím zatěžovat zrovna teď, když je tu s nimi Jimin, který o nich nic netuší. Tae taky věděl, že je to Jinův velmi starý přítel, ale nikdy se nezabýval detaily. Seokjin mu o něm už určitě říkal, ale z hlavy takové ,,nepotřebné" informace vypouští hodně rychle.


Jeon Jungkook
-Flashback-

,,Co je s tím klukem?" Zeptal jsem se Jina. Věděl jsem, že jednoho z nich zná, tak mě napadlo, že by mohl znát i toho druhého. Zašel jsem dnes do klubu najít si nějakou štětku a nakrmit se z ní... i když všichni chutnají dost odporně. Dřív lidé nebyli tak zkažený a nebyl na nich zápach dalších několika nechutným lidí od jejich věcného sexu. Smrdí to odporně.

Zasranci. Děcka tady nemaj co dělat. ,,Kookie... to je Tae a jeho přítel." Přítel? ,,S Taem se znají od střední školy, kdy se spolu s jeho otcem a matkou nastěhoval sem do města." Odpověděl Jin a hladil si u toho jeho břicho.

,,Copak, líbí se ti snad?" Naklonil se přes Seokjina Namjoon. Hajzl, určitě si té vůně všiml taky. Sladká a silná. Kde komu by dokázala jen ta vyrazit tesáky ven.

,,Nevytahuj na mě špičáky, když se ti to děcko líbí prostě si ho vezmi. Nikdo ti v tom nebrání. Teda až na toho Taeho, vypadá to, že s ním má dobrý vztah," řekl Joon a dál se věnoval své sklenice rumu. Dobrý vztah? Dali si pusu! Dvě děcka se prostě začali líbat.

,,Nejsou to děcka, Kookie. Pro lidi už jsou oba dospělí. Minimálně Jimin. Tae je.. jeho matka je člověk a otec upír. Krev pít nemusí, takže by se spíš dal prohlásit za člověka." Jin vždycky ví co se mi honí hlavou a to na mě jeho schopnosti nemají žádný vliv.

,,Jsou na veřejnosti." Odsekl jsem ho.

  ,,To my taky a podívej kdo kolem nás tancuje." Na to jsem mu nemohl nic říct. Jimin voněl jinak. Byl cítit přes celý klub a nejen já si toho všiml.

Ten bude můj. Problesklo mi hlavou.

-Flashback END-

Jimin poslouchal co si ostatní povídají a do konverzace se nijak nepřidával. Nevěděl jak mluvit lidmi a tak jen seděl a nikoho nijak nevzrušoval. Sem tam se podíval na Taeho a ten mu pohled s úsměvem opětoval a pokaždé mu naznačil ať se k nim přidá. Jenže Mochi je Mochi a tak jen popíjel za své skleničky a ani si neuvědomil, že na něm může řečený Kook nechat oči.

Jeon zatím nepouštěl z Jimina oči. Teď když seděl vedle něho - což ani nečekal, že se stane a že mu to tak zjednoduší situaci hledání si večeře - voněl skoro jako by měl mít brzy své dny, ale Jimin je člověk, takže to bylo nemožné. Kook jen seděl a chvilkama upíjel se sklenice víno. Teda alespoň to tak pro Jimina vypadalo, byl tady jediný kdo nebyl upír. Jenže to byla nepřekvapivě krev. Tenhle bar vlastnil Jeon, takže to bylo očividné, že se sem bude sbíhat spousta osamocený upírů a tak měl něco jako krevní banku hned v suterénu pod celým domem. Jenže čerstvé je vždy lepší než to mražené a to neplatí jen pro noční stvoření jako Jeon.

Jungkook je Alfa, což nikoho s jeho postavením nepřekvapuje a tak mu nedělá problém dělat si to, co chce a nikdo ho u toho nezastavuje. Každý věděl, že by to pro něj nedopadlo dobře.

Park Jimin
    Sedím vedle NĚJ! Kdyby jenom věděl jak jsem z něj nervózní. Určitě by se mi akorát tak vysmál a ani bych se mu nedivil. Někdo tak starý jako já by neměl šílet z někoho, koho 'zná' jen pár minut a ani s ním ještě nepromluvil. Pak mě napadlo se alespoň představit, přeci jen, když už jsem tady...

    ,,A-Ahoj?" Otočil jsem se na něj a začal jsem mluvit. Spíše koktat. Jako nějaký blázen. Neměl jsem v plánu se zakoktat hned při hloupém pozdravu a hrozně jsem se za sebe styděl. No vrátit už jsem to už opravdu nemohl. Podíval jsem se na Taeho a ten mě pobídl ať pokračuji. ,,Jsem P-Park Jimin." Vypadlo ze mě. Bože! Jsem jako školačka. ,,Umm... a ty?" Kdybych mohl, zakopal bych se země. HNED TEĎ. Nebo bych mohl zmizet, kdyby to šlo. No nic mi na to neodpověděl.

,,Jungkook. Jméno tady jeho výsosti je Jeon Jungkook," chychtnul se Jin a díval se u toho a mě. Ted už jsem se vážně styděl, když se mnou ten muž nechtěl mluvit, ješte sedím vedle něho a ješte mi na otázku směřovanou jemu odpovídá někdo jiný.

,,Jin, už víte, jestli to bude holka nebo kluk?" Zeptal se Tae aby roztrhal to trapné ticho. Zhluboka si u toho oddechl a skoro až hypnotizoval Jinovo malinko vypouklé bříško.

  ,,Ah... ne. Chci to nechat jako překvapení," usmál se na něj a ruku si položil na jeho velké břicho. Úsměv jsem měl na tváři od ucha k uchu, když jsem si představil, že jednou bych mohl mít taky takové bříško, ale úsměv mi rychle odpadl, když jsem si vzpomněl na tu živoucí bestii co na mě čeká doma a na to, že opravdu ochybuji, že někdo jako já by měl šanci byt milovaný.

,,Stalo se něco, Chim?" Ptal se znovu Tae a já poznal, že ví co se děje. Rychle jsem proto zavrtěl hlavou a rozházel si tak snad všechny vlasy.

  ,,Ne! Všechno je v pořádku jen... Dojdu pro další pití... Um, dáte si někdo něco?" Zeptal jsem se. Potřeboval jsem se trochu projít. ,,Doneseš mi jen obyčejnou vodu?" Ozval se Jin a já mu na to rád kývl. Tae má štěstí, že má tak dobré přátele. Nikdo jiný nic nechtěl a tak jsem se rozešel k baru.

Jeon Jungkook
,,Je to děcko vážně člověk?" Zeptal jsem se. Jeho vůně byla na člověka až příliš sladká. Většina lidí nemá tak výraznou vůni. Není to nic, s čím bych se za svůj dlouhý život nesetkal, ale i tak mi to přišlo poněkud zvláštní.

,,Rozhodně není upír. Nikdo z jeho rodiny není, takže je nemožné aby on jeden byl,"odpověděl mi Taehyung. Nohu si hodil před nosu a položil se hlouběji do pohovky.

,,Taky jsem si toho všiml. Voní jinak," řekl Joon a začal se mazlit s Jinovým břichem. Jejich románek mi lezl na nevy. To jejich věcné cukrování mi přišlo odporné, až jsem z něj měl hořkou chuť na jazyku.

,,Máš o něj snad zájem?" Usmál se Jin. Když něco řekne Jin, je to jako by mi promlouval do duše. Bude vážně dobrá máma. Známe se tolik let, že jsem si k němu vytvořil poněkud zvláštní vztah. Máma je něco, co mi dlouhá léta chybělo. Chybí a chybět bude.

,,Jeho vůně mě dohání k šílenství. Jako kdyby měl blízko k jeho říji. Jako by byl Omega, ale upír to není, takže je to nemožné."

,,Úplně nemožné to být nemusí Kookie. Někteří lidé se při přeměně mohou stát Omegou. Není to obvyklé, ale v minulost se to už párkrát stalo! Jejich vůně byla přesně tak sladká. Řekněme, že... je Jimin vzácné zboží? Není to také kvůli tomu, že na něj reagují tvoje hormony? Víš, o tom jak by sis měl najít krá-"

,,Jin!" Okřikl jsem ho aby nestačil dokončit větu. ,,O tomhle se bavit nebudeme!" Bručel jsem a Jin se na mě zamračil. Věděl, že to musí přijít, ale já na to vážně neměl čas. Když jsem se utápěl v myšlenkách, slyšel jsem někoho zavolat pomoc!

,,Slyšeli jste to?" Zeptal jsem se. ,,Ne? Kookie, neměl bys to s tou krví přehánět," řekl Joon. ,,Nezdálo se ti něco?" Zeptal se Tae.

,,Kookie, kde je Jimin takovou dobu?" Jin měl pravdu. Jimin se nevrací už dost dlouho.

,,Dojdu si pro další skleničku," oznámil jsem a zvedl se z gauče na nohy.

Park Jimin
,,POMOC!"

I Am His Fucking Queen //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat