3.5 His First (M)

3K 162 9
                                    

,,Mmmmm G-gukie!"

Jiminovi začali téct slzy po tvářích hned ve chvíli, když začal Jungkook kroužit svým dlouhým prstem kolem Jiminovy vlké dírky, která netoužila po ničem jiném, než po tvrdém penisu. Líbilo se mu to, jak se taky dalo čekat... od omegy. Upír z něj nemohl odtrhnout oči.

Jungkook se sklonil k Jiminovi a jeho rty brouzdal po jeho krku. Kousal ho a sál každý volný kousek jeho jemné a studené kůže. Teď už stejně studené jako jeho. Nechával mu všude fialové fleky a otisky jeho zubů. Slízl každou kapku krve, která mu začala z krku vytékat.

,,Můj... Jenom můj!" Bručel vzrušením Jeon a tentokrát se do Jimina opravdu zakousl. Byl hladový. Po krvy a po jeho moci. Po sexu. Cítil, jak se mu červená tekutina z těla jeho milence rozlévala do žil.

,,A-ano! Já... já jsem jen tvůj!" Odpověděl Jimin a bolestí od toho, jak ho Kook kousl, heknul a škubl sebou. Nemohl myslet vážně. Vše mu bylo pomalu ukradé, jeho smysly chtěly jen a jen jedno. Ruce obtočil kolem Králova krku a přitáhl si ho blíž. ,,G-Ghukie! P-prosím... už to nevydržím! B-bolí to!"

Jeon se od něj znovu odtáhl a olízl si pusu, ze které mu kapala krev. Spojil jejich rty dohromady a začal ho tvrdě líbat. Jimin své ostré zuby ještě neměl, časem mu ale celé narostou a krmit se bude sám. Zatím ale potřeboval pomoct svého Krále.

Alfa si svým zubem prokousl svůj ret, železitá chuť se mu nahrnula do úst.

Když ho začal líbat, vše se pomalu vlilo Jiminovi skoro až do krku. Vyvalil oči a zpevnil stisk kolem krku svalnatého muže nad ním. Tuhle chuť neznal. Byla tak sladká a pořád neměl dost. Chtěl víc a stejně tak i jeho tělo.

,,Tady má někdo problém," řekl Jungkook když roztrhl jejich polibek a zmáčkl Jiminův tvrdý penis tak silně, že se prohl v zádech.

,,Můj K-Králi!" Žadonil Jimin. V hlavě měl prázdno a jediné, co právě chtěl, byl Kook hluboko uvnitř jeho těla. 'Chci tě uvnitř sebe!'

,,Všechno bude, má královno." Jimin zčervenal. Jungkook už znovu mohl číst jeho myšlenky a neměl v plánu s tím přestat. Koho by napadlo, že někdo tak nevině vypadající dokáže přemýšlet nad tak nekřesťanskými věcmi.

Park začal znovu sténat a prosit Alfu, aby si ho konečně vzala. Byl nahý už od doby, co se probudil a strhal ze sebe oblečení, takže mu usnadnil práci. Jeho nahé tělo se svíjelo pod doteky upíra a chtělo stále víc a víc.

Jungkook se odtáhl a sundal si tričko. Rozepl pásek kalhot a jeho erekce byla nově zrozené omeze krásně na očích. Na tváři se mu udělal úsměv.

,,Ty jsi mi ale nadržený, vážně jsi panic?" Zasmál se Král a rukou znovu nahmatal jeho svůdný otvor v jeho spodní polovině těla. ,,Co by jsi chtěl? Hmm?" Zeptal se provokativně.

'Tvůj velký tvrdý penis hluboko v mé dírce...'

,,Používej slova!" Rozkázal mu Jungkook. Jeho krásný a hluboký hlas se rozezněl po místnosti a nechal Jimina v naprosté euphorii. Prsty zaryl do bílého prostěradla, které bylo po posteli rozložené a po tváři mu stekla slaná slza.

,,TEBE! MŮJ KRÁLI! Prosím, chci tě cítit hluboko uvnitř mě!" Jimin pomalu ječel nedočkavostí. Kook se jen uchychtnul a neměl v plánu ho nijak šetřit. Byl jeho a mohl si s ním dělat co chce.

Strčil do něj první prst, Jimin sebou škubl. ,,AAhhh... víc!" Skučel. Rukama silně svíral prostěradlo a nemohl se dočkat až dostane víc. Palce u nohou se mu svíjeli a stehna se mu třásla.

I Am His Fucking Queen //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat