Hned jak velcí upíři odešly, Jimin, Jin a Taehynug zůstali sami. Rozhodli se potom, že je na čase jejich drahou královnu nakrmit, proto Tae vzal svého přítele a ruku a odvedl ho do kuchyně, kde se vedle něj uvelebil na barové židli. Jimin chladnul, jeho prve teplá a zdravá kůže se měnila v chladnou, bělavou. Taehynug ve svém srdci ucítil bolest - jeho milovaný přítel ztratil lidství.
,,Chimm, cítíš se dobře?" Zeptal se Taehynug, když před ně Jin položil talíř s koláčem, který sám během dne upekl. Jimin byl celý rudá s slabým hlasem odpověděl, že mu nic není.
,,Je mi horko," řekl Jimin potom, co si do úst strčil první kousek výborného koláče. Jin v kuchyni připravoval sáček s krví pro něj a pro Taehynuga a jejich konverzaci poslouchal.
Tae nadzvedl obočí. ,,Horko?" V místnosti rozhodně horko nebylo. Bylo chladno, upíří chlad a horko vnímají úplně jinak, než lidé. Nevadí jim nízké teploty, proto bylo sídlo stále tak chladné. Tae sáhl Jiminovi na ruce a na čelo, chtěl mu tak změřit teplotu. Jimin se začal potit a opravdu byl horký, moc horký. Jeho tělo jako by hořelo.
Jin se s jeho slovy ukázal u jejich stolu, sáčky s krví položil vedle koláče. Prohlédl si ho, ale jeho stav se nesnažil komentovat. ,,Jen jsem unavený, bude mi dobře. Seokjin, tvůj koláč je výborný," pochválila ho Královna s nuceným úsměvem na tváři. Jeho slova však byla pravdivá. Jin si sedl naproti nim.
,,Jak dlouho bude Jimin moc jíst lidské jídlo?" Zeptal se Taehyung po chvilce ticha.
,,Nevím. Podle toho, jak často ho bude Král krmit." Odpověděl Jin a roztrhl si svůj přidělený sáček s krví. Jimin se vedle nich zavrtěl, šťouchl do upíra vedle něj. ,,Sedím hned vedle. Mluvíte, jako bych tu nebyl." V místnosti tak bylo slyšet jejich hyhňání. A Jimin musel uznat, že se v jejich společnosti cítil po předchozích eventech moc příjemně. Cítil se klidně, jeho vnitřek - nemohl si to vysvětlit - se cítil dobře.
,,Když už tu máme tak příjemnou atmosféru, Jimin, co za upíra jsi? Víš, já jsem jen poloviční, takže jednoho od druhého po pachu nerozeznání," řekl Taehynug, sám měl v ruce jeho večeři. I když krev tak často jíst nemusí - a to že ji jíst nemusí skoro vůbec - chutná mu. A v přítomnosti jiných upírů ji nikdy jen tak neodmítne. Jimin se na něj ale nechápavě podíval, zamrkal. On sám nevěděl, o čem to jeho přítel mluví. Jeho obličej mluvil za vše a jeho mysl znovu začala splašeně fungovat. On Krále Jungkooka často naprosto přirozeně oslovuje jako Alfa, on jeho na oplátku jako Omega. A slovo Omega mu rozechvěním hruď, příjemně.
Těhotná Beta se ujala slova: ,,Jimin je Omega. Jako člověk změněný na upíra, být Omegou je pro ně poměrně vzácné. Proto není divu, že Jungkookie našel zalíbení rovinka v něm," na chvilku se odmlčel a pak pokračoval, otočil se na směrem, ke Královně, ,,upíři se dělí na několik dalších, řekněme, druhů. Alfa, jako je tvůj Jungkookie nebo můj drahý Namjoonie. Beta, jako jsem já nebo Taehynug a Omega, jako jsi ty."
Jiminn měl znovu na jazyku několik otázek, ale než se mohl na cokoli zeptat, jeho tělo zahalila silná bolest. Chytil se za břicho a nahlas zakňučel. Kolem jeho ramen měl Tae hned položené jeho ruce, ptal se Bety co se to s ním děje. Zmatkoval, bál se o Jimina tak moc. Po Bety slovech nakonec ale neměl proč, tak nějak minimálně.
,,Omega," řekl Jin, Tae a rukama svíral Královniny jemné ruce. Jimin začal sténat, hekat jméno svého Krále.
Jimin se snažil z Taehyungova sevření vykroutit, nelíbil se mu jeho dotek na jeho těle, chtěl v onu chvíli jen jedno, svou Alfu.
ČTEŠ
I Am His Fucking Queen //JiKook
Fiksi PenggemarPark Jimin to nikdy neměl lehké. Na rodiče v životě štěstí neměl a momentálně žije jen se svým otcem, který na krku nemá nic jiného, než chlast a dluhy. A když už se zdá, že nic nemůže být horší, Kim Taehynug ho zatáhne do jednoho z luxusních barů v...